Súhlasím. Zvonka je budova zanedbaná, aj jej okolie - to sa dá riešiť.
Vo vnútri je budova pekná, pôsobí esteticky a má atmosféru.
Prípadné technicko-prevádzkové vylepšenia sa tiež dajú v pohode realizovať.
Obnova/rekonštrukcia PKO by bola reálna za rádovo nižšie prostriedky, ako s v BA strácajú na pochybných predajoch pozemkov, alebo napr. aj teraz na tej plánovanej dohode o prenájme na 20 rokov.
Nateraz môj posledný príspevok na tému PKO na fóre. ?
Čo sa týka držiakov, z funkčného hľadiska mi vyhovujú, aj ich využívam... ak sú otázne, tak podľa mňa skôr z estetického hľadiska, t.j. interiér vozidla pôsobí už potom dosť "preplnene". Asi je to vec individuálneho pohľadu.
Čo sa týka reklamy, pán v článku to síce preháňal, ale tiež si myslím, že je lepšie, ak je možný aspoň aký-taký výhľad z vozidla do zadu, aj do boku... nejaké pravidlá pre umiestňovanie reklamy na vozidlách by asi mali byť.
52-ke bol na úkor toho zobraný jeden spoj v poobednajsej spicke......ak budu ostatne busy kapacitnejsie, tak by to nemal byt problem, ibaze asi nebudu a to uz problemom je.....aj medzi 8-mou a 13-tou byva znacne plny bus.....kvoli novootvorenemu intraku na Východnom
úplný pôvod to malo v návrhu na zmenu zákona v súvislosti s využitím OP na preukazovanie údajov v prípade cestovania bez platného lístka,
ale nech je po tvojom,
Odporúčam ti prečítať VŠETKY odkazy, čo som ti dával, zamyslieť sa nad vecami... dať si chvíľu pauzu, a potom prehodnotiť, či tvoj názor je taký istý ako to, čo tu píšeš.
niet pochýb o tom, že naše zákony rešpektujú platné právo ES,
čo sa týka pobytu cudzincov je ich viacero, 9 preberaných právnych aktov je uverejnených v prílohe č. 2 k zák. o pobyte cudzincov,
rozdiely v zákonoch niektorých štátov môžu byť dané tým, že nietoré časti smerníc ES majú odporúčací charakter a dovoľujú odlišné úpravy, resp. neprijať danú úpravu vôbec
V návrhu rozpočtu na rok 2010 boli vyhradené peniaze na nákup jedného trolejbusu (cena zodpovedala "duobusu"), ale ako všetci vieme ten nebude pre ostatné časti... ? Avšak hotový rozpočet nie je zverejnený takže nám zatiaľ len ostáva hádať či tie peniaze aj ostali resp. sa zvýšili aj na viac kusov.
žiadna mýlna predstava,
tie zákony zvýšili podiel prerozdelenia z daňových výnosov pre mestá s MHD oproti stavu pred ich účinnosťou, keď sa tento výdavkový titul financoval z kapitoly VPS v správe MF?
Tak za situácie, že očividne obnova vozového parku tbusov sa do volieb asi nebude vôbec riešiť, tak ja som rád aj tým dvom kusom, aby sa nemuseli napr. na 201 pravidelne vyskytovať krátke vozy na poradí.
Už len jednu vec. Keď vyzývate primátora na odstúpenie, tak by bolo vhodné uvažovať nad tým, kto by ho mal nahradiť. Pardon za drzosť, ale mňa by zaujímalo, že či by nechcel kandidovať jeden pán, čo kandidoval kedysi za prezidenta. Tu by bol podľa mňa aj reálne zvoliteľný a mohol by získať aj podporu niektorých politických strán... ?
56 je tiez taka linka ako 99 tzv. motak ? ale ma opodstatnenie. Ludia z rendezu sa dostanu s nou bud do race alebo do tesca. 65 okrem ineho ma zastavku dost blizko a jej zachadzka by bola zbytocna. ako som dal aj reakciu nizsie skor by som hybal s 52 alebo 54 a 56 nechal tak ako je ?
skor by mali ale dat tu 52, 56 ma zdrazeni uz teraz az az neviem ci sa prida na 56 dalsi voz kvoli tej zachadzke. co sa tyka 54 este som ju nevidel nikdy nejako naplnenu asi som nou nesiel v case ked chodi vlak ? vie niekto ako to s nou a jej vytazenim je?? mozno toto predlzenie co som navrhoval by jej pridalo na atraktivite a nevozila by vzduch resp. ludi chodiacich ku lekarke do vajnor ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto