Reakcia na: m@rtin #14135:
Martin - ja som tie schody neuvazdal ako handicap vozidla, ale ako reakciu na teba, ze v citybuse mas plosinu az k dveram.Nikde som nepisal, ze citaro ma inu ulicku ako CityBus. Mozno v porovnatelnej verzii odvezie aj menej cestujucich. Len som pisal, ze sa mi v nom, v ako jedinom NP buse nezdalo, ze sucham zadnou castou svojho tela o asfalt. Len tak btw. u citara zacina ta ulicka az za druhymi dverami a inak (okrem prvyh sedadiel hned za vodicom) je cela podlaha v jednej vyske.
Len tak medzi nami - aj ten tvoj mysleny rozdiel 17990mm vs 17500mm nie je meter, dokonca ani pol metra, ako si ty pisal, ze meter.
Nikto netvrdil, ze DPB nema problemy s ikacmi. A nemyslim, ze by existoval bus, s ktorym by neboli problemy a obvzlast v nasom DPB.
Vcelku mi slo len o dve veci:
1. len som vyjadroval svoj subjektivny nazor na NP busy, ktore by sami pacili a jazidlo sa mi v nich dobre.
2. opravoval som tvoje fakticke chyby.
Andrej (Anndy008)
Nikdy som netvrdil, ze karosa moze za to, ako u nas karosy vyzeraju. Tak isto som nepisal, ze je to vinou nasich ciest. Vzdy som pisal, ze je to vinou (ne)udrzby. Len som vysvetloval, ze preco ich tu volame vrakosy. A teoreticky, ked ich porovnam s i280, co su rovnako stare, ak nie starsie a maju rovnaku (ne)udrzbu, tak nevyzeraju v takom mnozstve tak zdemolovane.
A tiez som nehovoril, ze na rozbitu cestu sa nehodi B961 a urbino 18 ano. Som len povedal, ze v dnesnej dobe uz nie je podla mna dobre kupovat autobusy typu B961.Takez je dobre, ze nechapes, ja tiez nie
Re #14118 Vladimir: Prepac, ale o vyske podlahy i4x a karosy som nepisal ja, ale martiner. Ale urcite ma i4x nizsiu podlahu. Patral som po presnych rozmeroch, ale zistil som len vysku podlahy u 9xx karosy - takze neviem porovnat.