Reakcia na: jandro #141051:
keď je o tom vyvlastnení reč napadla ma jedna téma... Neviem či sa ešte stále počíta s predĺžením Tomášikovej cez Prievoz na Vlčie hrdlo. Resp. ide o komunikáciu, ktorá by mala cca kopírovať Domové role a mali by po nej chodiť trolejbusy cez Prievoz na Vlčie hrdlo a do P.B. Kedysi bol aj plán na električkovú trať, kt. začínala pri OD Ružinov, pokračovala po Tomášikovej, tam sa na ňu mala napojiť trať od Prievozskej a spolu mali ísť cez Kaštielsku, Domové role, Vlčie hrdlo a Krajinskú do Vrakune. Bolo by takéto niečo reálne?
no.ev.di.
Ďalším problémom je to, že MÁV stratilo záujem o trať do Rajky. My o nej hovoríme ako významnej trati, zatiaľ čo pre MÁV to je obyčajný záprdok a v skutočnosti je pre nich významná trať (Budapest) Gyor - Bruck ad der Leitha (Wien). Navyše to čo si my namýšľame ako sme významní pre TEN-T, tak Maďari si vylobovali to, že koridor Paríž - Wien nakoniec bude v Budapešti končiť a do BA to bude len taká odbočka. Však nech otvorí dakto oči a opýta sa sám seba, či cez tú jednokoľajku od Brucku budú chodiť superrýchle súpravy zo západu do Bratislavy. Môžme byť vďační aj za ten REX čo nám sem Rakúšania veľkoryso posielajú. Ďalej si všimni aj, že z Viedne do Budapešti premáva súprava RAIL-JET (čierna s odtieňmi oranžovo-fialovo-červenej), ktorú ťahá TAURUS. To na naše železnice tak skoro nezavíta. Môžme byť radi, že to nákladné spojenie Filiálka - Petržalka nám EÚ zafinancuje a bude to mať skôr význam pre vnútroštátnu prepravu ako medzinárodnú. Plus bude, že IC a R vlaky budú môcť prejsť BA cez úvrate v Hlavnej stanici.