Reakcia na: luky133 #140547:
Neviem, o čo konkrétne ide v tomto prípade...Ale minule som rozoberal s kamarátom nasledovné: Pokiaľ by Bratislava a Dlhé Diely chceli byť progresívne, tak by urobili zastávky na Dlhých Dieloch tak, že vozidlo MHD by stálo v ĽAVOM pruhu, zatiaľ čo pravý pruh by v mieste zastávky zanikal a bol by v tom priestore rozšírený chodník/nástupište. T.j. autá by museli čakať za spojom MHD. Takéto riešenie by bolo vhodné tam, kde pravý pruh normálne slúži na parkovanie, a vozidlo MHD sa musí krkolomne akože zaraďovať do tohto pruhu na zastávke, pričom častokrát aj tak nemôže zastaviť na hrane vozovky. Následne pri výjazde zo zastávky musí dávať prednosť autáj.
Spomínané alternatívne riešenie sa volá tzv. "zastávkový mys".
Preßburg.Germane
Ja neviem nad čím stále Bratislavský Dopravný Podnik špekuluje. Prečo si nezoberie Bratislava príklad napr. z Viedne ( a neodoberá napr. MAN ) alebo iného adekvátne civilizovaného mesta. Vozy Citelis resp. Agora majú také mestá ako Paríž, Atény... a dalšie. A viaceré odoberajú aj trolejbusovú verziu Škoda 24Tr. Ten voz teda má nejaký ten "cveng". A kde sa dostal SOR? Táto značka hranice ČR a SR ani neprešla a keď prejde tak akurát zamieri do krajín ex "CCCP". ?
Nechcem povedať, že SOR je autobus úplne nanič ale ten je tak vhodný akurát napr. pre také Humenné alebo Sninu. Proste pre malé mestá z nízkorozpočtovou MHD. Hlavné mesto členskej krajiny EU by malo siahnuť po iných značkách. -Solaris, MAN, Mercedes, Citelis jednoznačne.