Po tom, ako DPB predal nazvy zastavok na displejoch reklame, najnovsie predal na reklamne ucely aj SPZ vozidiel. Aktualne jazdi Tedom 1110 s prelepenymi znackami....
orezaný je práve tým, že skončí pred križovatkou Molecovej s L. Sáru (nie S.) a nebude pokračovať povedľa ZUŠ až na hranu križovatky s Karloveskou, ako sa to prezentovalo napr. v súvislosti s otočkou busov pri LIDL-i a ešte nedávno aj pri ukážkach softvéru na prednáške Ing. Mikuša z magistrátu v rámci týždňa mobility
Ako orezaný? Pokiaľ viem, už Kadnár prezentoval, že pred križovatkou s Stanislava Sáru BUSpruh síce skončí, ale vozidlo MHD prejde na Karloveskú na jeden cyklu.
A povies, kde ten buspruh mali vobec urobit? Lebo z chodnika sa nemoze (aspon tipujem podla zakona o parkovani aut 1,5m) ubrat (a je tam skola + pozemok futbaloveho ihriska) a ubrat z cesty na molecke (z 2 pruhov urobit 1 busp.) by bolo hlavne v rannej spicke katastrofa + by nikto nerespektoval ten buspruh kvoli zapche.
No čo som študoval ten nákres tak BUS pruh bude od začiatku križovatky kde ostane pre klasickú automobilovú dopravu na asi 100-200?m len jeden pruh (čo spôsobí podľa mňa ráno dopravný chaos ako to spôsobovala oprava tejto cesty keď bola premávka zúžená na jeden pruh), ďalej tento BUS pruh končí a asi na ďalšom 50-100m? úseku bude spolu s IAD a tesne za semafórmi bude pokračovať... To je teda logika... Práve to najrizikovejšie miesto nebude v BUS pruhu... Ďalšia vec je to, že sa bude Molecová prestavovať už asi 6-krát (už to ani nepočítam) s tým, že sa upraví len na jeden pruh na vjazd na DD (čo podľa mňa zase poobede spôsobí chaos) avšak zastávka Molecová smer DD bude mať záliv čo si vyžiada pravdepodobne zrušenie stánkov a časti zeleni na Molecovej... Za zmienku stojí, že voľakedy chceli BUS pruh od Hany Meličkovej až na Molecovú... ?
tu je schopnosť Záhradníka "presadiť všetko" ? keď mu magoriát odklepáva všetky naývšenia výkonov na DD, tak by nikoho nezabilo keby sa odklepol aj BUS-pruh. Očividne je to oveľa nákladnejšia a zložitejšia investícia načmárať na asfalt nápis "BUS" ? môže na DD nasadiť aj Capacity a bude to na hovno, keď sa tam bude stále stavať, počet IAD bude stúpať a Molecova bude neprejazdná pomaly, len furt sa bude zvyšovať počet vozidiel potrebných na udržanie intervalu lebo sa jazdný čas bude predlžovať ☠
podľa mňa je L35 celkom dobrá linka a z časti aj L135. L135 ukázala, že sa v úseku Borská - Kuklovská dá robiť linka s obojsmernou trasou. Takže by som robil L35 v takejto trase : BORSKÁ - Šaštínska - Sološnícka - Kuklovská - (jednosmerný úsek trasy zač.) Hlaváčikova - Beniakova - Nad lúčkami - Baníkova - J. Stanislava - Beniakova - DLHÉ DIELY (j.s. úsek trasy koniec)- Kuklovská - Sološnícka - Šaštínska - BORSKÁ
v článku ma zaujala jedna poznámka a to:Dlhé diely testovali všetky nové vozidlá, ktoré boli DPB zapožičané od výrobcov, a preto je možné predpokladať, že po dodaní nových kĺbových vozidiel budú tieto vypravované aj na linky 32 a 133.
To je pekná somarina.Pokiaľ je známe tak ak prídu Capa City tak by mali byť vypravované výlučne na nosné linky síce spomínaná 33 je nosnou linkou s pohľadu jej časového intervalu,ale je viac než pravdepodobné,že vypravované budú skôr na Petržalské nosné linky ako na Dlháče alebo do iných mestských časti. Napríklad taká L83 hlási zakaždým nejaký výpadok autobusu pre poruchu.Tam sú potrebné ako soľ
Myslím si,že spoje na DD s intervalmi a krátkymi BUS-mi bohato stačia a prevyšujú daleko iné mestské časti.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
vlado13