Chcem sa opýtať, ako je možné, že podľa tejto web.stránky : http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=5883 je možné, že Irisbus Citelis 10.5M pojem až 94 cestujúcich z toho 23sediach? To už fakt nemá ten čo píše tieto články kúska súdnosti, že si tam vie predstaviť v pohode 71stojacich pasažierov? Podľa mňa toto číslo 23+71 by skôr sedelo na 12M Citelis (teda ešte +3 miesta na sedenie).
nejdem sa o tom hádať... ale na predvolebné velebenie niekoho kto celé roky s prepáčením HDP robil a propagácia vedenia DPB ako sa snažilo všemožne. Dokázalo sa len to, že keď sa chce, všetko sa dá, bohužiaľ len ak má z toho dačo kápnuť, inak ani prstom dotyční nepohnú. A myslím, že by im káplo aj keby sa pričinili o zlepšenie dopravy nielen v KV. Určite v takej Petržalke, Ružinove alebo Vrakuni+P.B. by sa mohli tiež dobre zapísať do povedomia ľudí a to aj bez harašenia v podobe extrémne posilnenej L133.
ja som nenadával na zavedenie obsluhy... hovorím to, že linka by mala mať lepší interval, ide aj o to čo napísal kecho, obyčajná zasraná predvolebná propaganda cez BA noviny... ?
Samozrejme ze pre Dunca to je blivajz az az, kedze niekto pochvalil vedenie DPB, MC a mesta. Ja osobne suhlasim s pisatelkou ze zavedenie obsluhy tejto casti je pozitivne..
mňa by skôr zaujímalo, aké služby to robí pre "širšiu verejnosť" a čo sa za tým pojmom ukrýva nervous#
ale keď som videl, že "Milan Cílek, starosta Andrej Petrek a vedenie Dopravného podniku Bratislava" a takýto článok dajú do novína 2 dni pred voľbami, tak to asi nepotrebuje ďalší komentár...
navrhujem nenákladné riešenie - srať na Petržalku a radšej zrekonštruovať existujúce trate, trochu poposúvať zastávky pre úpravu vzdialeností (hlavne v centre upraviť tie otrasné vzdialenosti Americké nám./Odborárske nám. - Mariánska - Jesenského), kúpiť nové električky, nahradiť nimi T3-ojky, ďalej nové trolejbusy a pod. Ak predstavitelia m.č. Petržalka vedia len hudbovať tak Petržalka na to doplatí, aspoň si ľudia rozmyslia koho budú voliť. Pokiaľ sa dobre pamätám, tak dokonca niekto vystupoval aj proti trolejbusom v časti Petržalka - Lúky ?
Ten predposledný odstavec je taký blivajz, že až ? inak chcel by som vedieť čo je na linke s hodinovými intervalom také úžasné? Lepšie ako nič, ale predsa ten polhodinový interval by tam bol lepší.
možno by bolo vhodné napísať viac o dôvodoch, pre ktoré si to myslíte,
polemika by sa asi mala viesť s autorom na dopravnom webe, kde ten článok zverejnili,
Re #139763 TeBeCe: typické, rovnako ako vôbec nehlasoval (a bohvie či tam vôbec aj bol) v mestskom zastupiteľstve pri hlasovaní o peniazoch pre "jeho" DPB na doplatok za petržalskú vozovňu... toť odborník-"zasloužilý všeumělec"
tak asi treba spraviť kategórie:
1-domáca fotka (okrem poprdov, budú mať vlastnú kat.)
2-zahraničná fotka (ako napr. 3 kachny)
3-papaláši
4-absolútny víťaz
Re #139749 TeBeCe: a ten najhlavnejší kandidát, sa tam vôbec ukázal alebo hnojil na záhradke? ?
Re #139753 luky133: "možno ešte niekto neznámy bude " to by som asi just volil toho neznámeho...
neviem ci ste to tu rozoberali alebo ne ale chcem sa opytat ze to ktora zastavka sa zrusila pri avione? ta co bola pri ikei? ? dnes som tam bola a ja myslela ze to bola ta prva, co je pri mekaci ?
Mňa tam upútali nasledujúce výroky: "niektoré súpravy zo smeru Malacky a Marcheggu nebudú mať konečnú na ŽST Bratislava Hlavná stanica, ale budú pokračovať cez ŽST Bratislava Predmestie , ŽST Filiálka do centra mesta a až do Petržalky" - Plánuje sa trať Hlavná stanica - Predmestie - Filiálka?
"Na trase by mali byť vybudované na každej zástavke parkovacie domy" - maličkosť ? ; parkoviská určite ano, ale hlavne na vidieku, nie v širšom centre mesta!
"Ako je možné, že nastal taký stav, že zrazu je potrebné uzatvoriť Starý most pre osobné motorové vozidlá" - asi jediný pozitívny dôsledok nekoncepčnosti vedenia mesta. Jazdí do centra autom na pivo?
"Nemal už teraz doslova stáť vedľa Starého mosta most nový" ?
"Pričom električka bola v roku 2004 odsúhlasená MZ ako dočasné riešenie a dnes už nemá opodstatnenie." - ☠
Aby som len nekritizoval, snaha o zlepšenie železničnej dopravy v regióne je pozitívna. Aj nad tou elektrifikáciou BA - DS môžeme uvažovať (ale nie sľubovať do 2015).
Existuje nejaký "jednotný" názor bratislavskej SDKÚ na túto tému?
tak už viem po kom sú jeho dcéry tak tupé ? poznám zo ZŠ ? ...železnice uvažujú aj s nákupom viacerých súprav, určite nie len 10! Ale podstatné je to, že železnice nemajú vôbec interes o tieto infantilné hry kde sa sníva o metro/vlaku cez stred Petržalky a to celé v podzemí - takže jasný odkaz pre fantasmagory group na MÚ v Petržalke : S takýmto bullshitom neuspejete, zamerajte sa radšej na zeleň a detské ihriská ? . Železnice akurát tak majú záujem o vybudovanie trate na letisko, odbočku z Filiálky na Nové Mesto pri Slovanoch, vybudovanie zastávok v meste pre lepšiu obsluhu vlakovými linkami (Kramáre, Mart.cint., Astronomická, Dolné hony, pri Muchovom nám.,atď.) a elektrifikáciu uvažujú pre trať DNV - Marchegg. Pokúsim sa nafotiť tú veľkú mapu od otca, kde sú všetky tieto etapy rozvoja železničných tratí v Bratislave zakreslené s menším popisom. Záujemcom zašlem ?
Tak na ten druhý link si dovoľujem nagrcať ? pán G. je obyčajný diletant, ktorého vyrazili od osobnej dopravy, kde rozkrádal a teraz sa nasáčkoval do Carga ? mám veľmi dobré info./referencie na jeho osobu, keďže okrem rodičov mi tam pracujú aj známi...
K prvému linku by som povedal, že je to celkom trefné. A už ma unavuje, že električka/NS-MHD je už druhé alebo tretie volebné obdobie obeťou týchto darmožráčov. Zaujímalo by ako na výskumnom dopravnom ústave dospeli k záveru, že povrchová električka nemôže zastupovať NS?! To mi pripomína ten skur... posudok na prevádzku trolejbusov v BB, kde bolo viacero perál, medzi nimi aj to, že trolejbusy si vyžadujú vyššie náklady čo sa týka pneumatík, údržby a v porovnaní s CNG autobusmi je ich prínos zanedbateľný ☠ vzhľadom na toto VÚD čo vypustí je irelevantné... Napr. v takom Brne je električka pre Bystrc, Řečkovice, Starý Lískovec alebo Líšeň úplne zbytočná lebo nie je podľa našich pánov "odborníkov" pod zemou? Súhlasil by som akurát v tom, keby boli narážky na to, že :
1.električka je v centre mesta často spomaľovaná
2.na niektorých miestach zbytočne zvyšuje jej zraniteľnosť počet zbytočných prejazdov pre IAD
3.neexistencia preferencie na existujúcich radiálach
...ale nechápem čo môžu nájsť negatívne na trati, ktorá má mať križovania s cestnými komunikáciami mimoúrovňové?
Síce som z Petržalky a bol som rád, keby sme tu mali električkovú trať ale ak máme tak sprosté zastupiteľstvo, tak navrhujem - VYSRAŤ SA NA PETRŽALKU, nech títo mudrlanti majú vizitku v podobe toho, že sa ďalších 10rokov budeme voziť v autobusoch a ľudia si rozmyslia potom koho budú voliť. Keďže železnice ako také neuvažujú nad žiadnou vlakovou traťou cez stred Petržalky, čo si len pár LOLO-imbecilov myslí, že to tak bude ?
Vidím, že pán poslanec Guttman si svojím zlepencom nezmyslov len prihrieva predvolebnú polievku. Z najlepšieho vyberám:
"Tiež bude potrebné rekonštruovať a elektrifikovať trať z Bratislavy do Dunajskej Stredy."
Na Slovensku sú trate, ktoré sa "elektrifikujú" už 20 rokov, nevidím dôvod, prečo by práve do roku 2015 mali spraviť práve lokálku do Dunajskej Stredy.
"V súčasnosti sú vo svete vyrábané a prevádzkované železničné súpravy určené na prímestskú či mestskú dopravu s takými parametrami, ako sú súpravy metra. To znamená, že majú nízku podlahu a nastupovanie a vystupovanie je bez problémov, majú veľký počet samo otváracích širokých dverí a priestranný interiér. Také súpravy by v roku 2015 mali jazdiť aj u nás."
V neuveriteľnom počte 10 súprav a to dokonca pre celý BSK, TTSK a časť NSK. Uvedený počet by nepostačoval pri danom intervale ani pre trať Janíkov dvor - Predmestie.
"Už dnes pri voľnom prístupe na železničnú sieť môže byť dopravcom ktokoľvek, kto bude mať k dispozícii železničnú súpravu a kto si od ŽSR kúpi konkrétnu dopravnú trasu pre daný čas."
Len pri tom zabudol dodať, že daná súprava musí byť na slovenské trate aj homologizovaná (koľko takých súprav ju má?) a že daný čas mu v rámci prípravy GVD pridelí ŽSR (čiže kľudne aj pol hodinu žiadny). Taktiež mi tu akosi chýba vyčíslenie nákladov za použitie vlakovej cesty, ktoré je dnes (ak sa nemýlim) niekde na úrovni 4 € za vlakokilometer.
"Osobne si myslím, že prevádzka či už prímestská alebo mestská bude efektívna. Už dnes v špičke od 5:00 do 9:00 prichádzajú do Bratislavy vlaky doslova každých 3 – 5 minút."
Áno, v takom intervale prichádzajú. Ale prichádzajú zo všetkých smerov z regiónu a len počas cca jednej špičkovej hodiny. Následne sa ten interval niekoľko násobne predĺži (na cca 30 minút).
"Trať by sa mala zaústiť do ŽST Rusovce a tak vytvoriť okruh v samotnej Petržalke a prepojenie na trať do Rajky."
Takže už nie len cez stred Petržalky po Janíkov dvor, ale až do Rusoviec. A koho by tam tie vlaky vozili? Však pri intervale 3-5 minút by dokázali evakuovať celú MČ za štvrťhodinu.
A tak ďalej, a tak ďalej....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.