dispecer
Re #94187 kecho: aj v 4816 (95) bola rano kontrola. nic nezvycajne iba jedna pani sa tam zacala rozculovat, ze si isla akurat listok vyberat (lebo sme prestupovali zo 192) a ze sa listkovace rychlo zablokovali. na to jej revizor povedal ze je povinna nastipovat uz s listkom v ruke. tak sa tam chvilu nahlas rozpravali az im teta dala doklad totoznosti. vraj sa listkovace zablokovali skor ako je tych tusim 15 sekund.
chcem sa len opytat ze ked boli traja, dvaja kontrolovali a ten treti bol s nimi ale hovoril ze neni revizor, tak co potom bol? lebo hovoril akoby v mene revizorov. ?
Mám otázku. Neviete niekto, či môže L139 zastaviť aj na požiadanie cestujúceho mimo zastávky? ( Takto to funguje napr. na L147, že cestujúci povie vodičovi, aby mu zastavil na mieste, kde nie je zastávka, t.j. označník.)
Osoby, oháňajúce sa formuláciou "na to nie je predpis", sú dementi a modré gumy. Človek, ktorý nie je schopný riadiť sa zdravým rozumom a ktorý potrebuje predpis aj na to, aby dýchyl, patrí za steny uzavretého detenčného zariadenia a nie za volant autobusu. Robil som vodiča MHD desať rokov a nikdy som nechápal, prečo niektorým kolegom vadí, že majú otvoriť hubu. Ak si misantrop, pracuj niekde v sklade a nie ako vodič MHD.
Presne tak. A predstav si, ono dokonca nikde nie je zakonom prikazane, ze lekar musi informovat rodinu pacienta o jeho zdravotnom stave. A predsa to robim vzdy, ked prejavia zaujem. A korunka mi z hlavy nespadla. Ani z toho sofera neubudne, ked odpovie na otazku cestujuceho. Asi vodici, ktori sem na forum pisu, zabudaju, kto je v praci pre koho.
Papyr: nikde nie je taky predpis ze vodic musi informovat cestujucich, len ked to nariadi dispecer (napr. pri odklone). Taky dedo sa moze spytat hocikoho ineho.
Vodic JE aj informator. Viem, ze ste dlho tlacili do hlav cestujucim, ze to tak nie je, sudruhovia, ale vy naozaj mate podavat informacie. Ziadny iny predstavitel DP tam nie je, kto by im poradil. Ked ja mozem v ramci jedneho dna informovat TROCH clenov JEDNEJ rodiny o stave ich pacienta (akoby sa nemohli spytat len raz a povedat si to sami medzi sebou!) tak mozete aj vy informovat deda, ktory na displej nedovidi, ze kam idete. Nie je kazdy mlady, schopny, chytry, ani vy vodici nie.
doplním: 1/nevlastní, má ich prenajaté, 2/zabudol si aj 15m Urbina ?
Re #139406 x-RM-x: "na prednom displeji mas ciel kam linka ide" napr. v poslednom čase veľmi populárny displejový cieľ: "Doma ťa čaká..." ?
Re #139410 810zssk: nepochopil som dôvod tvojej reakcie. veď má de facto pravdu... podľa mňa nie je plohou vodiča podávať informácie, na to sú CP na zastávke, prípadne nech si zavolajú na dispečing a pri výstupe osoby s obmedzenou pohyblivosťou/kočíkom treba dať signál... kedysi boli v Ik nelepené nad dverami značky 1, 2 a 4 pípnutia a čo čo znamená...
Re #139428 Solider: odvtedy, čo elina má jazdiť "v plytkom tunelY"
Re #139442 TeBeCe: škoda, že to nebolo včera.. no ale čo už, možno dovtedy ešte začne snežiť a fúkať ? btw: KV s MlD nespája už 32?
Re #139444 MacGiver: ten už vysúťažený, čo má prísť do konca roka? ?
Bratislava - Brífing spojený s uvedením novej autobusovej linky
č. 139, ktorá spojí Karlovu Ves s Mlynskou dolinou, sa uskutoční
o 10.00 h na obratisku autobusov Mlynská dolina
(nástupište/výstupište), konečná zastávka liniek č. 31, 39 a už aj
139.
Na brífingu sa zúčastní primátor hlavného mesta Andrej
Ďurkovský a predseda predstavenstva DPB Branislav Záhradník.
Súčasťou brífingu bude aj jazda po trase novej linky.
a nevieš mi povedať, ako to mal ten dedo spraviť keď mal v jednej aj druhej ruke barlu + tašku? To si mal dať hydraulickú ruku či čo? Pravidlá + predpisy sú na dodržiavanie avšak niekedy trochu humánnosti neuškodí... hlavne keď to bolo 6 zastávok pred konečnou a šoférovi by sa prd stalo keby tam došiel o 30sec. neskôr, akurát by ušetril invalidnému dôchodcovi čas ktorý sa musel trepať na Farského k TPD cez cestu a opäť nástup + výstup...
RE noevdi: toho chruňa si odpusť, dedko mal dať šoférovi vedieť že ide vystupovať (napr. signálom), keď ide niekto s kočíkom vystupovať tak tiež má zazvoniť (2 krát) aby vodič vedel že to bude dlhšie trvať. V tých zrkadlách fakt toho nieje veľa vidieť, hlavne keď stojí na schodoch a čo sa týka vyťaženosti 99ny tak netrep sprostosti veľa odchodov je takých kde by sa hodil klbak aj keď je tam niekedy kĺbové ZV tak sa veľa krát stane, že je plný ?
konkrétne L99 býva plná možno tak raz za mesiac ak nejaký spoj mešká alebo vypadne...konkrétne dnes nás bolo v ten čas vo vozidle asi 10ľudí (žeby nebolo vidno na schody?!)... nehovorím, že šofér musí vždy čakať... tiež ma irituje keď sa osoba vykrúca na zastávke/v autobuse, autobus tam stojí už nejaký čas a zrazu sa dotyčný spamätá a beží na bus/spamätá sa, že ide vystúpiť, pričom už šofér zatvára dvere - tu je chyba na strane cestujúceho, ktorý ohrozuje seba a môže zavariť šoférovi. Dnes to bol šofér kto zavaril cestujúcemu...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kacka
Re #94187 kecho: aj v 4816 (95) bola rano kontrola. nic nezvycajne iba jedna pani sa tam zacala rozculovat, ze si isla akurat listok vyberat (lebo sme prestupovali zo 192) a ze sa listkovace rychlo zablokovali. na to jej revizor povedal ze je povinna nastipovat uz s listkom v ruke. tak sa tam chvilu nahlas rozpravali az im teta dala doklad totoznosti. vraj sa listkovace zablokovali skor ako je tych tusim 15 sekund.
chcem sa len opytat ze ked boli traja, dvaja kontrolovali a ten treti bol s nimi ale hovoril ze neni revizor, tak co potom bol? lebo hovoril akoby v mene revizorov. ?