... samozrejme, že v prípade potreby na Olejkárskej podobné potvrdenie dostaneš. Nie je to jednoduché, treba cez dopravný dispečing vypátrať, na základe tvojich presných údajov, konkretné údaje o meškaní na linke, ale aj každé jednotlivé vozidlo, ktorého sa meškanie týka.
Buhužiaľ, v DPB si neuvedomujú dôležitosť niektorých funkcií. Pred nedávnom prepustili niekoľko dispečerov, aj keď audit jasne ukázal, že dispečing DPB je silno poddimenzovaný. No a na miesto toho zriadili flek ombudsmana. To je baba, ktorá nemá o fungovaní MHD ani páru. Čo asi bude riešiť ? Samozrejme sťažnosti cestujúcich, vodiči DPB, tešte sa, každá sťažnost bude oprávnená. Vaši vedúci budú v riti, ombucmanka ja vyššia.
Kto o tomto rozhodol ? Zasa to odserú ti nevinní. A magistrát ostane čistý.
Buhužiaľ, v DPB si neuvedomujú dôležitosť niektorých funkcií. Pred nedávnom prepustili niekoľko dispečerov, aj keď audit jasne ukázal, že dispečing DPB je silno poddimenzovaný. No a na miesto toho zriadili flek ombudsmana. To je baba, ktorá nemá o fungovaní MHD ani páru. Čo asi bude riešiť ? Samozrejme sťažnosti cestujúcich, vodiči DPB, tešte sa, každá sťažnost bude oprávnená. Vaši vedúci budú v riti, ombucmanka ja vyššia.
Kto o tomto rozhodol ? Zasa to odserú ti nevinní. A magistrát ostane čistý.
Peon
Ohľadne lístka viem, že tu dávnejšie niekto spomínal niečo v tom zmysle, že cestujúci to riešil s vodičom, ale neviem ďalej a ani podľa akého kľúčového slova by som tu ten príspevok hľadal.
A k tej druhej otázke - asi tu som dávnejšie čítal, že v prímestskej doprave sa pri určitom meškaní na ASMN vydáva(lo) potvrdenie o meškaní spoja (ráno že nejakí študenti to využili, ktorí vystupovali na ASMN).