Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #139005:
no trolejbusy by tam izolovane useky nemali, lebo by bola v tom useku bez prudu prave zeleznica. V PO je tiez mrtvy bod na zeleznici nad krizenim v useku cca 15 m hore dole.
Reakcia na: Papyr #139003:
Podľa môjho názoru je kríženie 600 V js a 25 kv 50 Hz na mieste kam by to dal dunčo hazardovanie, najmä pokiaľ by tam trolejbusy mali v miestach kríženia izolované úseky.
Reakcia na: no.ev.di. #138946:
v Prešove kríženie elektrického vlaku a trolejbusu síce je (2x), ale na železničnom napätí 3 kV, nie na napätí 25 kV, na jednokoľaji, nie na trojkoľaji, a hlavne, iniciátorom stavby (a tým pádom aj výnimky zo zákona) boli v Prešove železnice, nie DP.

Technicky by sa dalo kdečo, otázka je, či sa to oplatí a či to povolia.
Reakcia na: no.ev.di. #139001:
Rôzny dopravcovia 🙂
co je tohle ❓ ? ?
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=35441&idt=u&idg=3284&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

to vždy ako je nejaká zmena v linkovom vedení tak dávajú celý označník komplet nový a ten starý tam ostane? ?
Reakcia na: Solider #138999:
lepšie ako nič... či je podľa teba lepšie na DD ťahať ako náhradu 15Tr-ku, ale poslať tam autobus? Síce... keď sa na to tak pozerám, tak t-bus trať na DD boli akurát tak vyhodené peniaze. Namiesto toho sme si mohli počkať na príchod Chruňa Z. do DPB, ten by za ušetrené peniaze objednal rovno 30-40 Tedomov na prenájom a všetko by mohlo jazdiť na DD ?
Reakcia na: no.ev.di. #138996:
Ďalšie 25Trky? Už nie, prosím...
Reakcia na: no.ev.di. #138997:
ze mas pravdu
Reakcia na: MatejBA #138995:
s prihliadnutím na to, že ti vypadlo "v DPB" sa na ten príspevok pozeráš ako?
Reakcia na: Petto #138993:
čoby agregát na L32, ale problém je už len samotnú L33 zabezpečiť, o to tu ide ❗ na L32 malo vždy čo jazdiť, síce nie vždy to bolo v dobrom stave... vypadne jeden-dva trolejbusy a už treba ťahať 15TR na DD, keby boli namiesto SORiek BN 9.5 tie 25Tr-ky, doprava na DD by bola vyriešená a L33 by mohla veselo v špičke kmitať každé 3minúty. Lenže nie... trolejbusová trať sa vybudovala, nakúpil sa polovičný počet trolejbusov, a L33 šla do 4-5min intervalu. Vypadol jeden trolejbus a už na DD bola buď 15Tr alebo IK280 (fotky hovoria sami za seba). Teraz je každý druhý spoj v špičke autobus (ak by som rátal ešte aj L32 tak počet spojov t-bus vs. bus je v prospech bus, pričom sa nariekalo ako veľmi treba trolejbusovú trať na DD).
Reakcia na: MatejBA #138994:
moja chyba, prehliadol som "v DPB"
Reakcia na: no.ev.di. #138992:
opakujem znova, asi si nechapavy, KARLOVA VES ZA NIC NEMOZE! (Za to moze tvoj oblubenec branko)
Mne až tak nevadí,že sa namiesto ďaľšch 25 TR kúpili BN 9,5 .Veď mordovať agregát na nezatrolejovanej 32ke je hovadina , ale ani nasadenie BN 9,5 na 30,37 nebola práve tá najšťastnejšia voľba.
Reakcia na: Petto #138991:
keby nebolo záhradníka, mohli byť 25Tr-ky a DD by malo po problémoch s dopravou. Zaujímalo by ma, že koľko ľudí na DD vie, že za pôsobenia Záhradníka a ostatných Karlovešťanov v DPB sa práve za peniaze určené na zvyšné 25Tr-ky pre DD kúpili SOR 9.5 BN a neskôr pre tento nesystematický krok lietajú ďalšie peniaze na prenajaté Tedomy namiesto zakúpenia väčšieho počtu SOR 10.5 BN, ktoré by aspoň patrili DPB. Ešte chcem dodať, že Karlovešťanom vadí to, že nejakí ľudia z Dúbravky robia v Karlove Vsi bordel, ale to, že práve Karlovešťania v DPB kazia dopravu v celom meste s výnimkou privilegovanej m.č., to sa už tak hlasno neozývajú ? česť výnimkám, ale tie výnimky sú väčšinou tie čo sa o dopravu zaujímajú a prispievajú na toto DF, takže vedia o čo ide.
Reakcia na: no.ev.di. #138990:
Tak asi áno. Tipujem to nazajtra 6620 alebo 6621
Reakcia na: Petto #138989:
čiže budú chýbať na L201/202/208?
Reakcia na: MatejBA #138984:
zajtra sa môžeš tešiť aj na 15 TR na nejakej 33ke ( 6701 a 6702 sú odstavené )
Reakcia na: 810zssk #138987:
sem ja nevidím... do AVIONU som dlho nešiel, ak aj hej tak určite nie L61. Neviem inak prečo je medzi intervalom v rannej a poobednej špičke taký rozdiel. Nie je tam treba 12min poobede? Chápem, že ráno je nával lebo všetko ide do práce medzi 6 a 8, poobede však sú ľudia rozložení a centrum opúšťajú v rozpätí 14 a 18.
Reakcia na: no.ev.di. #138986:
Podla mna je najlepsia trasa ako ide 63... tu 61 a 63 by som prehodil 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.