linka 27 by jazdila Záhorská Bystrica - DNV, Lidl v intervale 4/4/12/12
linka 127 by jazdila na trase Láb - Zohor - Devínske Jazero (U Starého Bicykla ? ) Mláka
a
linka 227 by mohla jazdiť na trase Dubrávka - Krematórium - Stupava - Lozorno - Jablonové - Pernek - Pezinok - Viničné - D1 - Zlaté piesky s konečnou pri Poluse.. Vybrané spoje by zachádzali do Malaciek a Senca (táto linka by premávala len v špičke, v intervale 5 minút)
predpokladám, že návrh jednosmerného vedenia koľají znamená zánik súčasného odbočenia na Šancovú pre autá zo Štefánikovej, zároveň by ET zabrala 2 pruhy na Šancovej, takže pre vozidlá z Pražsklej i Štefánikovej by zostal 1 pruh na primy prejazd a 1 na ľavé odbočenie pred hl. st.,
mne ti vychádza tak, že 2 pruhy pre ľavé odbočenie z Pražskej na Šancovú by sa zmenili na 1 + 1 pre MHD a posunul by sa deliaci ostrovček, aby sa za križovatkou získal 1 pruh pre smer Štefánikova - Pražská, aj bez toho by to spôsobilo na Pražskej v smere na Šancovu veľké predĺženie frontu, každé zvyšovanie čakania bude spôsobovať väčšie zápchy a to bezpečnosti veľmi neprospieva,
návrh riešiť intenzitu dopravy na Pražskej a Štefánikovej v podzemí, vedením 4 pruhov pod Šancovú s odbočením pod Štefanovičovu a pokračovaním až na Radlinského, je veľmi komplikovaný
mimo riešenia ďalšej "potrebnej" linky sa Vás chcem opýtať, v akej trase by mala trolejbusová linka najviac zmysel pre letisko :
a) napojenie pri Vozovni Trnávka - Galvaniho - AVION - Letisko
b) napojenie na plánovanú t-bus trať pre L39 na Trnavskej ceste pri priecestí - Ivanská cesta - AVION - Letisko
c) žiadny t-bus, predĺži sa tam električka od Astronomickej
d) postačí obsluha vlakom, keďže železnice tam plánujú postaviť odbočku a zastávku
e) letisku postačia autobusy a vzhľadom na "spoľahlivosť leteckých spoločností" (viď. Sky Europre) nemá zmysel tam ťahať električkovú, vlakovú alebo t-bus trať práve z tohoto dôvodu
A nemohla by jazdiť niaka linka takto: Pri Kríži-Homolova-Štepná-Žatevná-Pekníkova-Drobného-Alexyho-Švantnerova-Damborského.? stačili by tam 2-3 Sory B 9.5 alebo jeden BN 10.5 a jeden B 9.5.
Priložil som. Povedal som trasu: Jána Jonáša-VW, Jána Jonáša, Poľný mlyn, Československých tankistov, Záhorská, Záhorská Bystrica a späť s intervalom 30-60-30-60 a jednym sorom, cez tyzden premavajucu 5-22, cez vikend 9-18. To by kludne stacilo. Hovorim, nikto by tym necestoval.
20 a 22 asi nie su 2 linky zo srandy. Jednak v useku Hradistna - Tesco vytvaraju prekladany interval 6 minut, po druhe netreba taku obsluhu opletalovej ani kramarov, lebo najvytazenejsi usek je tesco-dubravka-sidlisko devinska.
Pri takomto pocte vozov pocitas s intervalom 12 minut v spicke? ved casovo by ta linka vychadzala na 50 minut jednosmerne
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
a) napojenie pri Vozovni Trnávka - Galvaniho - AVION - Letisko
b) napojenie na plánovanú t-bus trať pre L39 na Trnavskej ceste pri priecestí - Ivanská cesta - AVION - Letisko
c) žiadny t-bus, predĺži sa tam električka od Astronomickej
d) postačí obsluha vlakom, keďže železnice tam plánujú postaviť odbočku a zastávku
e) letisku postačia autobusy a vzhľadom na "spoľahlivosť leteckých spoločností" (viď. Sky Europre) nemá zmysel tam ťahať električkovú, vlakovú alebo t-bus trať práve z tohoto dôvodu