Reakcia na: no.ev.di. #138608:
neraď mu v kampani, lebo sa toho ešte chytí Re #138610 luky133: proste niečo ako petržalský Ftáčnik bývajúci v Starom meste...
Re #138611 luky133: a priplácať (aspoň električenkárom) im nebudú? veď predsa nemohli využiť superdôležitú a vôbec nič nekopírujúcu linku v celej trase ?
Re #138630 TeBeCe: veríš v "nešťastné náhody", najmä v SVK podmienkach?
vlado13
ak by zostala pôvodná električková trať, čo by to spravilo so smerovaním t-liniek na Kramáre cez Hodžovo nám., ich súbeh by bol riešený v jednom pruhu, napr. pri chodníku, alebo ako obyčajne električka v strede a t-bus pri chodníku, alebo by sme spojenie stredu s Kramármi riešili prestupom?
Mýtna by bola využívaná vo výrazne zvýšenom rozsahu, lebo sa dá predpokladať, že k súčasným by sa pridali tí, čo by si chceli ušetriť problémy s ľavým odbočením zo Šancovej, ktoré by muselo byť redukované o 1 pruh, ak vôbec existovalo,
k údajne 3-km dlhej kolóne sa nevyjadrujem, lebo nidke nebolo publikované ako sa k nej autori vyhlásenia dopracovali, dá sa predpokladať, že by sa presunula iba tá časť, ktorá predstavuje tzv. absolútny tranzit, ale vodiči, ktorý využívajú Štefánikovu na príjazd k Šancovej, lebo uzol pri Kollárovom nám. býva mimoriadne zahltený, ďalej na Kramáre, kam ba sa dalo dostať iba veľkou obchádzkou cez Patrónku, ďalej ako príjazd k odbočke do horsklého Parku, na Hlbokú, Sokolskú a za ňu (cez Krížkovu), tí sa obkľukou nebudú pohybovať,
áno, ako vždy, je to o kvalite ponuky MHD, časť z nich by mohla prestúpiť, ale električka na Štefánikovej by ich asi neprilákala, trúfam si to trvdiť na základe vyše 20 ročnej skúsenosti s takou prevádzkou,