Isto? Neviem kde vsetci beru presvedcenie ze keby sa v 80. rokoch postavilo metro tak by dnes bola MHD omnoho lepsia. Skor som toho nazoru ze existencia metra by nas priviedla len a len do vacsich s**ciek..
sranda, ze SAD Zvolen vypisal standardnu sutaz o par dni skor (6/2009), zmluvu (nahodou tiez s Corexom) uzavrel 5.10.2009 a o par dni uz ma 15 citelisov v kosiari. Akosik tam 6 - 9 mesiacov dodaciu dobu neviem napocitat ?
Ale to je demagogie. Pouluční kanalizace třeba není ani ve Varšavě a vlastně v ruském záboru Polska a přesto tam staví metro a kupují nové autobusy a tramvaje. Tak proč by nemohli i ve Velkém Varadínu? Jsem přesvědčený, že udělali dobře.
To by bolo celkom idealne riešenie keby vybrané spoje L99 išli po Bratskej ulici rovno, potom odbočili k cintorínu Petržalka po Kaukazskej, Dargovskej, Gogoľovej a na Údernickej by sa napojili na svoju trasu. Teda zmena trasy by sa dotkla iba 1 zástavky na znamenie.
Problém by vznikol tou zachádzkou ten, že nasledujúca linka 99 by dobehla tú predošlú pri 7,5min. intervale...
hlavne keď tam premáva SORka na L180 zbytočne. Keď si predstavím, že dakedy tam DPB trestuhodne plytval klbákmi na L86 a teraz keď tam ide minibus každú polhodinu a ani pes pomaly po tej linke neštekne. Ľudia ju využívajú prevažne od Smoleníckej po Kúpalisko, alebo len po ŽST. Ale myslím, že by to bolo lepšie keby L180 premávala v trase Technopol - Tupolevova - Bratská - ŽST Petržalka - Kúpalisko Matador - Cint. Petržalka.
Ranna vyhliadkova jazda linkou 98.
Dnes rano po siestej rano asi mala vodicka na linke nejake problemy so smerovanim trasy tejto linky. Najprv nestihla odbocit na Smolenicku, tak sme si urobili vylet cez obratisko na Holicskej a potom sa jej nepodarilo odbocit na Pristavnom moste smerom na Bajkalsku. Obisli sme to cez zjazd na na Gagarinovu. Ja uz som tam vystupil, aspon som nemusel prestupovat za Pristavnym mostom na 96 a bol som v robote Aka bola trasa tohoto autobusu dalej, uz neviem.
Esteze sa nasli ludia, co ju navigovali. Hadam sa jej podarilo dojst na konecnu ....
Na Staré Grundy by mal jazdiť mikrobus nedávno sa to vybavovalo alebo čo
Inak akoby tam mool jazdiť keď ma DPB 6 minibusov na 6 liniek
(35, 44, 135, 147, 151 a 180)???
Však som ti vysvetľoval, prečo je to tak delené. Fakt nemám čas ani chuť suplovať ti uja Googla. Skús si nejaké základné informácie najprv získať sám a potom diskutovať.
Ja sa na to nepozerám nenávistným pohľadom, ja hovorím to čo si ostatní myslia. Ak by spojenie 1a2 pásma v BA vyšlo finančne s cenami električeniek tak ako som písal a rozpočítal, tak nemám žiadny problém lebo jazdím tak často (už len v 1.pásme), že by som aj cenu BIDkovej električenky prejazdil s prehľadom. Ale ľudia by frfľali, nie ja.
P.S.: K Obraňy v 100. Prečo je napr. Lesná, ktorá je na mape hneď pri Obřanoch v 101 a Obřany v 100. Nehovorím, že je to kravina, lebo neviem prečo to tak je delené. Z akého dôvodu sú teda Obřany akousi výnimkou?
V prvom rade by si si mal preštudovať tú brnenskú tarifu PORIADNE. Napríklad by si zistil, že VŠETKY vnútromestské lístky platia v zónach 100+101 a dve zóny sú to len preto, aby sa nepredražovalo cestovné tým, čo dochádzajú zvonka a necestujú cez celé mesto. V druhom rade by si mal prestať pozerať na svet tým nenávistným pohľadom "oni sa vezú viac ako ja a platia rovnako". Si myslíš, že oni sú nadšení z toho, že môžu cestovať až z Lamača?
Hádam jediné mesto, ktoré poznám, kde existuje električenka aj na časť samotného mesta je Ostrava s ich farebnými zónami a tú by som si z hľadiska tarify za vzor nebral ale tam je to dané historickým vývojom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MacGiver