"Co na tom vidim" je bezna fraza v slovencine pre nieco ako "Co sa mi na tom paci".. Osobne ako cestujuci hodnotim KOMFORT a ten pri ULF nie je nic extra. 15Tr mi pride z fotiek omnoho lepsia, z toho cim som uz isiel mi pride naj Combino..
Tak vzhľadovo je to nič moc, priestorovo je to taký priemer, sám som sa ňou niekoľko krát viezol a aj dokonca v celkom plnej keď bola. ? No napr. za ňu hovorí cena, potom, že je najnižšia a dokonca je cena nižšia než pri 15T , ktorá nie je klimatizovaná o niekoľko miliónov Kč a predsa všetci poznáme výberové konania DPB (pokiaľ nikto nikomu nedá nič do vačku) je to 60 bodov cena 40 výbava a pri tomto pomere by vyhralo asi ULF oproti 15T, ale toto nie sú jediné električky takže bude zaujímavé, kto sa prihlási a vôbec kedy bude tá súťaž... ?
Hej, v DPB sa nacisto zblaznili. Chapem ze peniaze sa zidu a predavaju CVR, a tie drziaky, ale toto prekonava hranice. Ten informacny system sa vola informacny, lebo ma informovat... idioti.
Osobne by som, ale v Bratislave (ak sa teda budú kupovať) videl radšej viedenskú električku ako Škodu 15T. Je lacnejšia a to dokonca v plneklimatizovanej verzii... Viedenská má tiež otáčacie podvozky nie?
Udelujem DPB Zlošukovu cenu za neschopnosť za to, že ani 16 dní po zmene názvov zastávok nevymenil terčíky a názvy v BUSE transparentoch (hlásiče by sa ešte dali chápať ak to nemajú nahraté)... Viem si predstaviť, že turistu to môže kvalitne zmiasť keď na CP sa to volá inak ako vo voze..
? ? ? Tak sa tam postav ty. A môžeš tie tvoje strašné "prešlapy" komentovať. Všetko kritizovať je veľmi jednoduché, hlavne pre teba, ale všimnúť si svetlú stránku veci je už problém! ?
tam toho bolo viacej, len tuto budovu mala NBS problem kupit.. odkupili to len kvoli tomu aby im to nespatilo okolie
Re #138375 tr3mp: tunel pod dunajom je velmi velka sanca ze do 2015 aj realne bude.. to ze elektricka zrejme ani po bosakovu dovtedy nebude je viac menej jasne uz teraz ..
Vysoko pravdepodobne tu v roku 2015 nebude ani električka ani železničný tunel.
Čo je ale smutné, že spomínané železničné riešenie má už aj negatívne následky na víziu NS MHD v Bratislave. Momentálny hybrid, čo zostal z trate A (vetvenie v centre) zmenil umiestnenie stanice na Kamennom námestí (Zmeny a doplnky 01 územného plánu). Namiesto prestupnej stanice medzi linkami A a B na ploche pred Tescom sa posunula pod Dunajskú ulicu. Na pôvodnej územnej rezerve držanej pomaly štyridsať rokov sa už plánuje výstavba podzemných garáží (http://eia.enviroportal.sk/detail/parkovacia-garaz-kamenne-namestie-bratislava).
Rozpraval som sa s jednym reporterom TV Markiza a hlada sa clovek ochotny postavit sa pred kameru, trebars aj odchrbta a porozpravat o vsetkych tych preslapoch pana Zahradnika a vedenia DPB.
Myslene Dlhe Diely, Capacity, Bojovnik proti spine a podobne.
Podmienkou by snad malo byt len vek nad 18 rokov aby to vyznelo vierohodne.
Hladam cloveka naozaj znaleho nie duncoidneho.
nie asi nie je. Konkurenciou je ULF, ktory je zda sa lacnejsi ako 15T ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133