Reakcia na: drink #138349:
Tie body (odrážky, ako si ich napísal Ty) môže napísať civil, ako súkromná osoba. Fabor ako druhá najvyššia kompetentná osoba z MG musí napísať tak ako to oficiálne zatiaľ vyzerá podľa rokovaní, projektov a aktuálnych dohôd. To, že ŽSR nakoniec asi odstúpia od trate cez stred Petržalky (a zároveň s tým už oficiálne prehlásia že kašlú na celý tunel pod Dunajom, lebo súčasné vedenie ŽSR (a Smiešny a Fico) v súčasnosti nechú investovať ani € cent do BA) začína byť čím ďalej tým jasnejšie. Ale zatiaľ sa železnice musia tváriť že platí memorandum o spoločnom postupe a že idú žiadať z operačného programu doprava 18 mld skk (či koľkp to mali dostať).Tipujem, že územný plán je tam spomenutý preto, že stále tu zaznievajú pripomienky (či v článkoch alebo aj ústne na diskusiách čo boli) , že mesto nemá jasnú koncepciu čo chce, kde akú koľajovú dopravu budovať, alebo nejaký výhľad v dopravnej politke na 10, 20, 30 rokov. Tak to všetko je v územnom pláne. Tam je narekslený aj nosný systém a ten sa v zásade nemení už pekných pár rokov a to stále platí. Akurát že tam sa počíta s metrom (v trase A) a dnes je jasné že to nebude ani o 20 rokov.
drink
Treba konečne povedať, že:
- Žiadna odbočka Dunaj nebude.
- Žiadna železnica stredom Petržalky (v plytkom tunelY) nebude
- Postaví sa električka Šafko - Janíkov dvor "po zemi" s mimoúrovňovým riešením niektorých bodov (Einsteinova, 2, 3...).
- Predstavivosti obyvateľov by pomohol aj návrh linkovania, aby si nemysleli, že budú musieť na Šafku prestupovať; tiež treba hovoriť o zachovaní xbusovej doplnkovej dopravy v Petržalke.
- Takisto by už mohla existovať predstava "linkovania" vlakov (vrátane predpokladaných intervalov) cez tunel a v celom regióne.
- Samozrejme, nezabudnúť na prezentáciu riešenia Starého mosta, vrátane vylúčenia IAD.
Je mi záhadou, prečo spomína ten územný plán