Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #138080:
neviem načo sú dobré testovacie jazdy keď to vozidlo má furt muchy. Jasné, že sa všetko nepodarí s vyrobením prvej série ale aby hrozilo to, že autobus ťa zmrzačí, tak to je už priveľa. A snažil som sa veriť, že rada NB je o.k. Čítal som reakcie Pražákov na dopravných DFkách a dosť ľudí hovorí, že sa z Pražskej MHDčky stáva sockovina. Vraj idú meniť niektoré linky a potom aj príchod SOR do Prahy to zaklincoval. Uvidíme čo budú hovoriť Pražáci ďalej...
Reakcia na: no.ev.di. #138077:
Raduj sa! Konecne aj niekto iny to vravi ?
Ja som to vravel že ten bus - SOR sa mi nezdá a že je na ..... ?
Reakcia na: luky133 #138072:
čiže ani podzemný variant električky na DD by nebol možný?
Reakcia na: hoppusmark #138076:
SOR = MOR ?! Takže nakoniec ak by sa DPP rozhodol pre dodatočnú úpravu tejto vady u autobusov, tak to výjde nejaké peniaze. Praha si dobre nasrala do vozového parku. Zaujímavé je, že napriek tomu, že SOR sa testoval aj v Bratislave, tak sa neurobila žiadna náprava. Čo je to potom do kelu za lajdákov?!
http://www.dp-arena.cz/1/index.php?option=com_content&task=view&id=3263&Itemid=1

„Děravé“ autobusy

Tak po precitani tohto clanku dakujem za to, ze budu v BA mercedesy.. Radsej menej drahych , ale bezpecnych autobusov..
Reakcia na: luky133 #138060:
"Posilnené budú linky č. 10 a č. 214" - skopírovaná správa zo zápasu Česko- Slovensko? vtedy bol DOD na Trnávke a chodili tie linky cez deň a potom aj večer ? ?
Reakcia na: MatejBA #138073:
Myslím, že vybudovanie podchodu by stálo omnoho viac než vybudovanie prestupného terminálu kde by sa zlúžili zastávky. Dalším, ale najdrahším a nereálnym riešením je viesť električku pod zemou na Molecovej s tým, že pre cestujúcich by boli východy až na druhej strane cesty, druhej strane zastávky električky atď... Ale to by už bol lacnejší ten podchod ako je to Pri OC Centrum. ☺
Reakcia na: 810zssk #138067:
Pokial by sa to urobilo "normalne" (tj. zabranit prebiehaniu cez cestu (nie klasicke DPB oplotenie viz elektrickove zastavky, ale oplotenie stylom "Molecova" (to co je medzi kolajnicami))) tak ano, kludne by som sa pod to aj podpisal 🙂
Reakcia na: vlado13 #138070:
Rozoberalo sa tu, že slovenské normy majú určité prípustné stúpanie a ak by sa razil tunel rovno od Molecovej až po napr. Dubčeka neviem či by tam nebol vyšie stúpanie ako pripusťujú normy... Preto kebyže sa vedie dookola ako je dnes cesta by bolo nižšie. Hneď za Dubčekom je športové ihrisko teda to čo z neho ostalo a takže okrajom by už mola viesť trať nakoľko sa teraz plánuje revitalizácia toho ihriska trebalo by v projekte zahrnúť aj miesto pre túto trať... Trasa električky by nekopírovala priamo cestu, ale šla tak nejako podobne aby sa znížilo čo najväčšie stúpanie preto aj nebola napr. cesta na DD vybudovaná priamo ale so serpentínami... A čo sa týka inžinierských sietí niesom si istý na 100%, ale niekde (je tomu už niekoľko rokov) som čítal, že na DD sú vedené v spoločnom kanáli resp. mali byť? ? Čo sa týka zastávok aby bola električka efektívna tak zastávky by boli napr. takto: Molecova-Hany Meličkovej-Tománkova/Matejkova = niečo medzi nimi, ZŠ Majerníkova - Kuklovská... Pri zapustenom variante resp. razenom treba rátať s dvoma prekážkami a to dva podchody jeden funkčný - druhý nefunkčný... Ale je to len taký výplod z fantázie lebo najbližších 100 rokov sa také niečo nebude projektovať resp. vtedy už možno bude metro.
Reakcia na: vlado13 #138070:
tak, tak... kanalizacie, kable, vodovody, plynovody... robit zapustene podpovrchove trate je genialne riesenie, ale v bratislave v uz zastavanych uzemiach zial casto nemozne, alebo tak komplikovane, ze to vyjde drahsie ako razit tunel zial... prelozit taku stredne velku kanalizaciu, to je uzavera na rok dva a naklady astronomicke... to kazdy sniva o podpovrchovo zapustenych tratiach, a nie je mu jasne, ze podtym povrchom je tolko inzinierskych sieti, ze je nakoniec lacnejsie tunel razit:) zial... zapustene trate su dobre riesenie na zelenych lukach:) a vtedy ked sa mysli dopredu - co u nas nehrozi... ked niekto mysli dopredu a spravi inzinierske siete tak, ze nechva volny koridor v zemi, tak je to ok...
Reakcia na: luky133 #138066:

prečo po zastávku Pri podchode po povrchu a odtiaľ pod povrchom?
nebolo by lepšie a efektívnejšie, ak by trať na Molecovej isla pod zem a pod podchodom bola spoločná zastávka ako náhrada za Janotovu a Pri podchode?
máte predstavu, že traťby kopírovala cestu, alebo by bola naprieč? ste si vedomí, že na DD je niekoľko veľkých kolektorov? koľko zastávok a kde by ste navrhovali od Pri podchode po ZŠ Majerníkova?
kde pri ZŠ by ste si predstavovali vyústenie trate na povrch?
Reakcia na: no.ev.di. #138068:
Navyše, nejde len o tagy. Jasne som do BA novín písal, že celkovo sú vozidlá špinavé a nejedná sa len o tagy od writerov! Je teda pekné, že BA noviny opäť raz spravili z DPB toho, kto je poctivý a občan ten mylný prehnane pedantný blázon. Skur.ená mafia v tomto meste ?
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/cistenie-vozidiel-mhd-sa-netyka-tzv.-grafiti.html?page_id=138020&utm_source=mailing&utm_content=138020&utm_campaign=20091010

Nejde len o samotné grafiti! Mám síce okuliare do diaľky, ale čo vidím to vidím! Veď tie vozidlá sú špinavé ako cigánskej hračky, tak som prehnane čistotný alebo fakt DPB chýba aj posledná štipka sebareflexie?! To je pre firmu nejaký problém očistiť vozidlo od tagov? Veď ak sa máme cítiť v MHD pohodlne, tak určite prvé čo cestujúcemu pokazí dojem zo špinavého vozidla je práve počmáraný interiér!
Reakcia na: MatejBA #138056:
Chces mi tvrdit ze keby sa na Molecke dalo ist cez podchod, ze by to ludia vyuzili? Naozaj sa pod toto tvrdenie podpises?
Ak by sa niekedy stavala električková trať na DD stále sa dá použiť variant čiastočne podzemnej čiastočne nadzemnej trasy... Od Molecky až po zástavku Pri podchode by sa dala viesť normálne, od Pri podchode až k Dubčeka by musela ísť pod zemou a odtiaľ zase normálne, ale bolo by to finančne náročne a teda nereálne a veď máme tu TR trať tak električku netreba. ?
Reakcia na: Jezo #138064:
viem, preto píšem o sne o koľajovej doprave
Reakcia na: vlado13 #138011:
Ten koridor tam nevznikol z elektricky. To bude pozostatok (sucast) sna o metre. Povedal by som, ze nejake posledne trasovanie z cca 1998, asi ako na obrazku: http://metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5995&mode=view (Od R.A.T.P, http://metroweb.cz/diskuze/viewtopic.php?p=61377#p61377 +2/-1 strany plne historickych materialov. Ale nedostal som sa za obrazky 😃 )
Reakcia na: Mischo1 #138061:
pokiaľ ma pamäť neklame, tak minule bola na posilovej 32ke (tuším kvoli hokeju) dajaká B741 CNG 16xx.
Reakcia na: Mischo1 #138061:
Nie je to zlý nápad po patronku ako trolejbus potom ako autobus a od molecovej klasicky ako trolejbus

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.