Ahoj, spomínal si že v CP viedenskej električky sú okrem zastávok Bratislava, Kopčany a Videň uvádzané aj zastávky Berg-Hainburg-Gross Schwechat.
Nemohol by si mi napísať obojsmerný cestovnýporiadok s odchodmi so všetkých staníc, ktoré máš v tvojomarchívnom cp uvedené?
Ale u akého percenta liniek sú cez prázdniny redšie intervaly ako cez šk. rok a o koľko a či iba v čpičke alebo aj sedle (v sedle iba všetky el., z t-busov 201 202 208 a z busov 34 84..kdežto plno bus liniek premávajú iba cez prac. dni a cez víkend je podstatne väčšie percento obmedzenia oproti prac dňu ako prac dni prázdniny oproti šk. roku..)
Á, pán Dulla nielen že nepozná smajlíky ale ešte je aj ješitný! Samozrejme, že si diletant - viď postoje k NDS do Engerau, glorifikácia VÚD a spolupráca s hyperdiletantom Slávikom.
Ako iste dobre vieš, hodinové lístky cez víkend platia dlhšie, lebo intervaly medzi spojmi sú väčšie ako cez všedné dni. Ale to isté platí aj o intervaloch cez pracovné dni počas prázdnin, sú väčšie ako intervaly počas školského roku.
si myslis ze som uplny debil To ale neni dovod aby platil aj cez pracovne dni prazdnin. Alebo, co keby platil 90 minut stale? nemyslis ze by to tak bolo najlepsie? ?
Veď som napísal, že moja otázka je naivno-diletantská. Ale aj tak sa čudujem, že nevieš o tom, že lístky, ktoré cez pracovné dni platia hodinu, cez víkendy platia hodinu a pol ...
ta hovori sprostosti od zaciatku do konca. a gardenescu ju zda sa, doteraz nenaucil, ze imhd.sk nie je stranka DPB, ked cita novinky z nasej stranky stale ?
Keď už hovoríme o cestovných lístkoch, napadajú ma ešte dve naivno-diletantské otázky:
1) Prečo nie sú predplatné 1-mesačné cestovné lístky počas letných prázdnin, keď sa jazdí podľa redukovaných prázdninových grafikonov a cestujúci má k dispozícii oveľa menej spojov ako cez školský rok, lacnejšie? A prečo vtedy 60 minútové lístky neplatia 90 minút, tak ako cez víkendy?
2) Prečo sa na súčasných električenkách s mikročipom nedá predplatiť cestovné na ľubovoľný počet dní (napr. 23 dní, či 156 dní), pričom zľava by bola úmerná predplatenej dobe?
Niečo som prespal alebo zase DPB nahuckal blbosť moderátorke Nastúpte prosím? http://www.tvba.sk/?main=1&sub=8&url=dispart.php?cat=16_24_1_8 V 12 minúte hovorí, že pribudlo 16 plne nízkopodlažných a plne klimatizovaných autobusov a premávajú hlavne na linke 50... ? ? ?
Chcem sa opýtať niekoho či nie je vyhotovená aj mapka k novému číslovaniu BID aj s novými hranicami nakoľko sa niektoré dediny, ktoré boli pôvodne v spoločnom tarifnom pásme teraz od seba separovali, ba dokonca prešli do iného radu zo 6xx do 5xx a zo 6xx do 7xx.
Dobre, vyhnem sa slovu "flek" a použijem radšej slová "figurovať v obchodnom registri". Takže, podľa ORSR pán Branislav Záhradník (či už s titulmi alebo bez nich, s čiarkou nad prvým "a" alebo bez nej) figuroval alebo ešte stále figuruje v nasledujúcich spoločnostiach:
PR Monitor,s.r.o., Ultra Print,s.ro., DESIGN MONITOR,s.r.o., FinMedia,a.s., Monitor Promotion,s.r.o., PROMEDIA PARTNER, spol. s r.o., Tlačiareň PRESSBURG, s.r.o., RECAR,a.s., LUBRAN,s.r.o., MEDIA PARTNER,s.r.o. (v likvidácii), DESIGN PARTNER, spol. s r.o., Bratislavská integrovaná doprava, a.s., Dopravný podnik Bratislava, a.s., Prevádzková vodárenská spoločnosť Bratislava, Slovenská televízia, TV BB, s.r.o. (v likvidácii).
Keď k týmto stoličkám prirátam ešte 3 poslanecké a jeho angažovanie sa v novovznikajúcej strane Občianski kandidáti - napadá ma jediné: NADČLOVEK a SUPERMAN!!!
Kupovanie lístka cez SMS nie je nový produkt spoločnosti DPB. Je to len NOVÝ SPôSOB PLATENIA cestovného za starý, nezmenený produkt spoločnosti, ktorým je hromadné prepravovanie cestujúcich z jedného miesta v BA na druhé, vo väčšine prípadov na vozidlách starších ako je Záhradníkov vysokoškolský diplom. Keď vám v obchode ponúknu staré rožky, je jedno, či za ne zaplatíte v hotovosti, kartou alebo trebárs cez SMS - staré rožky zostanú starými rožkami...
áno ale myslím, že keby sa to platilo tak by sa šoféri aj premohli, každé EURO navyše je doma dobré a to málokto poprie a myslím, že dnes môže byť človek len rád ak je nejaká práca. Alebo nemusel by to ponúkať len vodičom. Kľudne by tá ponuka mohla platiť pre celý DPB alebo aj brigádnikov. Dakto by ich dostal pod palec, na jedného šéfa skupiny (pracovník DPB) asi tak 9 ľudí (3autobusy) a hor sa na to. Skrátka by hneď aj kvalitu odvedenej práce kontroloval pracovník DPB a nebolo by to na svete čo máme teraz : autobus po "hĺbkovom" čistení je skôr ako po hĺbkovom zanedbaní
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky1
Ako iste dobre vieš, hodinové lístky cez víkend platia dlhšie, lebo intervaly medzi spojmi sú väčšie ako cez všedné dni. Ale to isté platí aj o intervaloch cez pracovné dni počas prázdnin, sú väčšie ako intervaly počas školského roku.