Keď vidím ako sú autobusy využívané v úseku Šafárikovo nám., resp. Malá scéna po Autobusovú stanicu, tak ma napadná len jedno - nová električková trať v tomto úseku.
Díky za ten výpis z obchodného registra! Takže ten občiansky kandidát, človek ako my, okrem toho, že je trojitý poslanec, vystriedal aj 13 ďalších flekov. Úžasné, asi sa doňho zamilujem, neviete, či je voľný?
Mobilná komunikácia je u nás jedna z najdrahších v Európe. Takže operátor by mohol mať trochu menšiu províziu, najmä ak sa jedná o prilákanie ľudí na vec, ktorá šetrí životné prostredie. Ale nie o to mi išlo - mňa proste hnevá, že každú samozrejmú vec, ktorá sa v bratislavskej MHD urobí, istý pán okamžite využíva v médiach na robenie si predvolebnej reklamy. A to za peniaze DPB, čiže mestské peniaze, čiže peniaze nás všetkých...
svojmu teritóriu určite nie ?
Re #137886 810zssk: len by ma zaujímalo, či provízia tých cca 30-40% (niekde tuším v trende bol raz článok o sms službách) nezdražela aj 24 hod. lístok, keď hodinový cez sms zražel o viac ako 10%...
Toto som objavil na jednom diskutnom fóre nachádza sa to pri zjazde s dialnice do Devinskej neviete kam by mohol mať namierene? Značka autobusu je PRE-OS
> na imhd odsek vystrihovačky by sa mohly pridať nove vystrihovanky.konkretne tedomu
mam original z firmi tedom.cz
odpovede na tuto spravu posielajte na e-mail zaki823@azet.sk
alebo skype:tedom_bus_klub_ba
"to je taký zaslúžilý všeumelec... branislav zahradník-len on to dokáže btw. všimli ste si, že na bilboarde (už som dnes jeden ráno videl v Pe pri TPD, hneď ma to ráno prebralo) má napísané "Záhradník" on už ani nevie, ako sa volá?"
pokiaľ viem tak ľudia v KV si sťažujú aj na to, že do Karlovky prichádzajú električky z Dúbravky už plné, preto by bolo rozumné uvažovať o vybudovaní električkovej trate Harmincova - Lamačská cesta/Polianky (alternatívne) - Patrónka - Pražská - Hl.st. Viem, že som to tu spomínal ale treba aj s týmto vážne počítať, lebo teraz je frekvencia električiek v KV skoro 30spojov/h v rannej špičke, podľa mňa by aj poobede mala L17 premáva a ráno namiesto L7. Ešte keď sa pridá predĺženie Dúbravskej radiály do DNV a Lamačskej brány, tak určite by toto číslo porástlo na 40-50spojov/h počas špičky a keď už teraz nevie DPB zabezpečiť plynulosť jazdy električiek pri 2min odstupoch spojov, ako to dokáže pri 60-90sec.?!
nemávam dojmy, ani pri Molecovej,
o termináli v tomto uzle sa hovorieva a píše najviac, aj teraz to nebolo z mojej iniciatívy, iba som reagoval,
terminál by sa hodil aj na daľších miestach, stačí dať príklad, už sa niekto nájde, kto bude pokračovať,
DD nemajú problém s MHD, to mali pred rokmi, teraz už sú na tom veľmi dobre v porovnaní s inými OS, problém s MHD a IAD má KV, je miestom tranzitu, ktorý jej nesvedčí, prináša trápenia ľuďom, ktorí tam bývajú,
Tak potom nech netvrdia, že to zavedenie nič nestalo... Aj náklady na propagáciu nového produktu sú súčasťou zavádzacích nákladov. Ozaj, a prečo SMS lístky nie sú trochu lacnejšie? Veď sa šetrí papier, tlačiaci automat, a aj značkovacie strojčeky sa menej opotrebovávajú...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
vlado13
o termináli v tomto uzle sa hovorieva a píše najviac, aj teraz to nebolo z mojej iniciatívy, iba som reagoval,
terminál by sa hodil aj na daľších miestach, stačí dať príklad, už sa niekto nájde, kto bude pokračovať,
DD nemajú problém s MHD, to mali pred rokmi, teraz už sú na tom veľmi dobre v porovnaní s inými OS, problém s MHD a IAD má KV, je miestom tranzitu, ktorý jej nesvedčí, prináša trápenia ľuďom, ktorí tam bývajú,