Hosi, nema nahodou DPB zo zakona nejaku tu povinost oznamit x dni dopredu CV, ze sa meni tarifa a PP? Nemam zrovna na mysli nejake PR vyjadrenia a par clankov v mediach. V MHD som , ziaden papier o tom nevidel ? ?
Co sa tej 630 tyka tak je v tych dokumentoch zaujimave ze vobec nespominaju zastavky CHG Vyhon, CHG Lucna, CHG Zilinska, CHG Monarska alej, CHG CV Na pasienku, BA Vajnory, BA Hospodarska, BA Pracanska a BA Pri mlyne.. CHG CV Vajnorska zas figuruje ako CHG CV Zastavka.. zeby koniec 630 po spusteni BID?
Pozn.:
CHG - Chorvatsky Grob
CV - Cierna voda
BA - Bratislava
podľa dokumentov o novom označovaní spojov v BID od MARAD-a neostal kameň na kameni - len 10dedín ostalo vo svojom pôvodnom tarifnom pásme, niektoré zmenili číslo z dôvodu zmeny čísla pásma a niektoré boli premiesunuté do iného pásma, resp. zmenou hranice pásma. Vďaka tomu, že očíslovanie REGIO linky 630 neaktuálne a vďaka zaradeniu obcí Chorvátsky a Slovenský Grob do pásma 525 by sa linka 630 mala prečíslovať na 525.
Určite to nie je najdôležitejšia vec v ZSSK ? , ale mohla by to byť súčasť zmeny image železnice súčasne s príchodom nového HW. Bolo by to vnímané ako nová kvalita, podobne ako pred dvadsiatimi rokmi EC a IC. Samozrejme, za predpokladu, že by k nejakému objektívnemu zvýšeniu kvality naozaj došlo.
Ty o cislovani pomlc po tom ako si tu predstavil svoju poslednu duncovinu v #137499 kde si trolejbusy dal do autobusovej rady a autobusy do volnej rady namiesto trolejbusov vo volnej rade.
že ich to napadlo s tým vlakom, "S" používa aj IDSJMK a dáva to zmysel. Len čo sa týka číslovania prímestských liniek tak je to riadny bordel. Už nie, že bude rada 4xx voľná (kvôli nahadzovaniu čísel nočákov) ale aj rada 3xx ? kľudne by mohli už vyčleniť číselný rad 1-299 pre MHD v BA a zvyšok 300-799 prímestským spojom.
na prvý pohľad je to lepšie, ale je to na zlikvidovanie Dulovho nám.,
myslím si, že by bolo lepšie, aby z trasy na Trnavské mýto bola urobená odbočka na Landererovu a odtiaľ na Košickú, zároveň by sa vytvorila možnosť neskôr, až by bola na to vôľa a peniaze, zokruhovať trať električiek v Petržalke cez most Apollo, čo malo byť samozrejmosťou už pri jeho prírpave,
myšlienka je to zaujímavá, len škoda, že vedenie mesta ju nezrealizovalo už pred 20 rokmi, ani pri poslednej rekonštrukcii Dostojevského sa v prospech takého riešenia nič neurobilo, ani pri schvaľovaní projektov na Pribinovej, ani pri príprave ÚPD zóny Chalúpkova,
ako by ste si predstavovali napojenie na Petržalskú radiálu? cez Starý most? ako si predstavujete líniu späť do Petržalky?
čo by ste boli ochotní "obetovať", ak by ste mohli o tom rozhodnúť sám?
Na nocnej doprave standardny predplatny listok (elektricenka) neplati. Mozes vsak vyuzit zvyhodnenu cenu 70 centov (t.j. iba jeden hodinovy listok namiesto dvoch). Taktiez si mozes za 3,30 EUR mesacne dokupit k elektricenke neobmedzene cestovanie nocnymi spojmi.
len aby L88 premávala po súčasnej trase aj po reorganizácii, ktorá je pripravovaná, možno sa dočkáme racionalizácie - autobusom z Hájov na žst. Petržalka a odtiaľ vlakom na AS MN, alebo autobusom k električke, ňou na Šaf. nám., odtiaľ autobusom na AS MN, ale taký asi už nebude, tak pekne na Dostojevského pešo (cca 300 m) alebo električkou na Špitálsku a tam prestup na t-bus na Rajskej, kto by chcel využívať budúce električky maximálne, môže pekne na Krížnu a na Karadičovej na t-bus, ktorý ho zavezie takmer pred AS MN, no nevyužite to, keď nová električka nebude mať konkurenciu ?
po prvé, písmen latinky je myslím 26. Po druhé, aj Praha má oddelené rady pre električky a autobusy, aj keď zastavujú na viacerých zastávkach spoločne, presne pri tom istom označníku. Tu ide o politiku: majme alebo nemajme číslovanie nejako delené, ale neprečíslovávajme linku, ktorá tým nemení trasu LEN PRE TO SAMOTNÉ PREČÍSLOVANIE.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
drink