Ale nehovor Petržalčania musia prestupovať šak majú plnú prdel liniek ktore idu na stanicu pod novy most, do dubravky, do podunajskych biskupic, do rače, do ružinova a ty tu zadres takuto hovadinu, v petržalke je viac hlavnych tahov ale na DD iba jeden a je tu jedna linka 133 do centra mesta a ty sa ides posrat z toho že ju máme aby sme nemuseli prestupovať. Tú linku si vyžiadali občania KV-DD, už si ňou dakedy išiel no asi nie.
Over si fakty keď chceš niečo riešiť. Lebo na Malú Scénu jazdí autobus zaplnený slušne. Všetky sedadlá vždy obsadené a aj keď ide Solaris a + ešte stojací pasažieri a dokonca aj pod Novým mostom nastúpia cestujúci, ktorý idú až po SND a z Malej Scény ide autobus zaplený na cca 35-40% čo je dostatočne veľa nakoľko sú od nej už len dve zastávky. Týmto neobhajujem politickú kampaň len upresňujem údaje o ktorých si asi nevedel. ? ?
L4+9+17 okupujú tiež Dúbravčania??? DD spojenie s mestom vždy mala (L44, neskôr L32), a to, že ste sa museli odviezť 6-8min trasu na Kuklovskú nikoho z Vás nezabilo. Rovnako si prestupujú ľudia v Petržalke pri ceste do centra, neviem prečo by ste nemohli aj by. A pochybujem, že L133 chodí tak ohromujúci počet ľudí na Malú Scénu alebo na SND ?
Alebo skôr človek, ktorý vidí zo svojho okna len na svoj nos? Veď doprava kolabuje všade, aj na DH... ale tam asi nebýva žiadna politická špička z DPB..
Kristepane, a Slovensko tehdy nezískalo jistá práva? Právo studovat na univerzitách, mít zajištěné základní vzdělání a zdravotní péči? Nebo to se mezi práva nepočítá? Já se ptal ale jinak.. Co tehdy podle tebe mělo v roce 1918 vzniknout? Není to nijaká narážka, jen mě zajímá názor jednoho Slováka. A myslím tím vše od státní správy, soudů až po fiskální politiku.
Pokud Slovensko chtělo vlastní administrativu, sněm a soudy, pak mělo mít vyřešenou i fiskální politiku. A já se ptám - mělo? Mělo peníze na to vybudovat tuto státní správu?
"Tak isto možno povedať, že Slovensko by sa pripojilo k Polsku, alebo Ukrajie/ZSSR"
K Polsku určitě ne a pod SSSR v té době asi také ne, protože Stalinovi stačila Podkarpatská Rus.
Vies co ja som zas nevidel poriadne vyuzitu L59(okrem rana), raz som nou isiel a traja sme boli vo vozidle, alebo taku L184 preco tam jazdia klbaky kedze by stacili aj len kratke vozidlá, alebo L84 presmerovať cez ekonomickú univerzitu.
Kebyže DPB posilní takú L31 do mlynskej doliny o dva-tri klbaky do hodiny.
Re #137354 Pežot: Úplne s tebou súhlasím, DD je sídlisko ktoré sa za bývaleho starostu dosť rozširovalo a ešte sa aj, teraz sa prepravná kapacita pohybuje okolo 2000 ľudí za hodinu v rannej špičke
na stranke magistratu su fotky z privitania 16 citelisov pred narodnym divadlom, durkovskemu a zahradnikovi dokonca postavili krytu tribunku a spolocne potom strihali pasku ... ti dvaja uz nie su iba trapni, oni su smiesni zasmejte sa aj vy, tu je link
K prvému odseku. V demokracii sa poskytujú národom a národnostným menšinám isté práva, o to viac národu, ktorý bol reálne (na papieri síce nie) štátotvrným teda Slovákom.
K druhému odseku: Názov relatívnou malichernosťou bol.
urcite je fajn, ze bratislava ziskala tych 35 novych citelisov za udajne dobru cenu, ale okolnosti ich nakupu su zas volake nejasne... najskor sa v mediach objavila sprava, ze boli kupene tzv. rokovacim konanim bez verejnej sutaze, po tom, co ich neodobrali kosice a madari, a dnes sa zas v spravach na vive durkovsky nechal pocut, ze ich mesto kupilo vo verejnom vyberovom konani... tak kde je pravda? a vie niekto, kolko taky novy citelis vlastne stoji (bez dph), ked nie je za "zvyhodnenu cenu"?
Už nefetuj! Na 133 kĺbaky, nechceš rovno CapaCity? ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA