Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #136894:
to ani zďaleka nepripomína integrovanú dopravu. Však z MA/do MA boli zrušené dva rýchliky (resp. nezastavujú). Celkom 19 spojení. 19 spojení, navyše bez taktu, má nahradiť kapacitne aj autobusovú dopravu?
Reakcia na: Peon #136889:
No, keď SAD Zvolen preberala mestskú dopravu v Banskej Bystrici a regio dopravu v oblasti Brezna, tiež na to nemala technické ani personálne kapacity a nikomu to žily netrhalo; snáď okrem cestujúcich a koho už len zaujíma, čo si tí myslia...
Ale vážne, keby boli správne nastavené podmienky a hlavne normálne zaplatené výkony, mohol by sa objaviť aj úplne nový dopravca zo zbrusu novým vozovým parkom, ktorý by si infraštruktúru postavil sám. Na západe je to bežné, môjho zamestnávateľa tiež z kontraktu vypráskala firma, ktorá nemala na mieste skoro nič. Ale myslím, že v našich podmienkach je štvorročný kontrakt príliš krátky aby zaručil návratnosť takejto investície. Muselo by to byť minimálne dvakrát toľko...
Reakcia na: TeBeCe #136897:
a ja som ráno tiež hľadal, ale žiadny Mercedes som nenašiel, musím skúsiť pred domom zajtra 😉

Re #136898 Petto: nechce sa mi to tu hľadať, ale tuším vlani, keď sa v jednom čase všademožne vypravovali krátke cng vrakosy, sa tu spomínalo, že DPB ich musí vypravovať, aby splnil nejakú kvótu pre SPP (na akciovú cenu?) a že nikoho nesee, že žerú olej vo veľkom...

Re #136896 810zssk: ?
Reakcia na: no.ev.di. #136833:
Teraz uz neviem ci to bola podmienka od Tedomu ci SPP na najazdenie isteho poctu vzkm.
Reakcia na: kecho #136895:
"Podarilo sa mu nájsť desať mercedesov" ? nebolo to nahodou trochu inak? ?
Reakcia na: kecho #136895:
(BZ o bezplatnom cestovnom) "Výhodou by bolo, ak by do tohto systému vstúpila aj regionálna doprava. Odpadli by problémy s rozbehom integrovanej dopravy." - Som neskutocne stastny ze prave Bratislava ma vo vedeni DP takehoto cloveka. Vsade inde sa piplu s IDS a on pride na tak jednoduche a revolucne riesenie...
Reakcia na: Peon #136889:

1. Preco nie? Ked sa obavaju poklesu trzieb, tak nech to primesto nerobia (ak im to nevyplyva z nejakej podmienky privatizacie)

2. Rozdelil sa na 4 firmy (Slovak Lines - primesto a asi administrativa, Slovak Lines Expres - diakove, Slovak Lines Opravy a Slovak Lines Sluzby). "Možno pochopili, že dva manažmenty živiť a náklady na rozdelenie by nemuselo byť zrovna najlepšie riešenie" - To nie je statna firma. To ze su 4 firmy neznamena ze maju 4 managmenty. Viacero sukromnych firiem funguje tak ze su to formalne viacere firmy, ale prakticky to riadia ti isty ludia... preco to delili netusim, mozno nieco s danami, alebo chcu nieco odpredat.
Reakcia na: Peon #136890:
Ja netuším, 810zssk o ňom písal...
Reakcia na: 810zssk #136888:
Všetky matriály do zastupiteľstiev sú nachystané k tarifnej integrácií. Pre dopravnú integráciu sa pripravoval ročný projekt organizácie dopravy, kt. vychádza z PDO BID a na základe ktorého si súčasní objednávatelia výkonov objednajú výkony u patričných dopravcov. Ale mám taký pocit že ten ročný projekt nebol taký prevratný (pochybujem že by v ňom boli čísla prímestských liniek podľa PDO) a navyše asi ani k nemu nedojde...
Reakcia na: Mike #136887:
A kde sa dá nájsť ten návrh GVD? Na www.vlaky.net ho na rozdie od minulého roka akosi neviem nájsť..
Reakcia na: 810zssk #136875:


1; Ja už len čakám, kedy sa niekto v médiách postaví proti BID s tým, že (ne)povinné zapojenie dopravcov do IDS narúša trhovú ekonomiku, a že sa direktívnymi nariadeniami vraciame do minulého režimu.

Hovorilo sa, že Slovak Lines sa príliš do BID nehrnie, lebo sa obáva poklesu tržieb. Takže určite sa niekomu znepáči systém "ak sa ti nepáčia podmienky BID, my si zoženieme iného dopravcu a ty nebudeš mať kšefty".

2; Pred niekoľkými mesiacmi sa písalo, že Slovak Lines sa má rozdeliť na dve spoločnosti. Jedna tuíšm iba prímestská doprava, a druhá diaľková a medzinárodná - alebo inak?

Nejak je okolo toho ticho. Možno pochopili, že dva manažmenty živiť a náklady na rozdelenie by nemuselo byť zrovna najlepšie riešenie...

3; A spomeňte si na nápad "využiteľný" celý rok - plánované Dunajbusy v BID. Aj o nich sa už vôbec nepíše.

4; V rádiu som minule započul, že Nitriansky samosprávny kraj podpísal na 4 roky zmluvu s Veolia Transport Nitra a SAD Nové Zámky, lebo sú s nimi spokojní. Sú tam aj iné dopravné spoločnosti s porovnateľným počtom autobusov a vodičov?

Lebo keby to mal robiť niekto zo susedného kraja (napr. SAD Trnava, SAD Dunajská Streda, SAD Prievidza), tak by to NSK určite vyšlo drahšie a asi by to títo ani nedokázali kapacitne a personálne zvládnuť...
Reakcia na: Mike #136887:
Cize sa ide robit iba tarifna integracia? To mozu rovno zabalit, nema zmysel ?

Rozumel by som keby to stat nechcel dotovat a presunulo by sa to na 2011 (aspon sa mi zda ze odvtedy sa budu objednavat vykony krajmi).. navyse, 2013 bude uz priliz blizko volieb aby si niekto rozhneval volicov prestupmi.
Reakcia na: 810zssk #136886:
Návrh GVD počíta s intervalovou - taktovou dopravou niekde na rok 2013 ? ❗ A potom nech mi niekto hovorí že ZSSK, alebo ŽSR chce BID..BID na nich nemá žiadny dosah ? ?
Mimochodom, je znamy nejaky priblizny termin kedy bude BID spustena? Lebo navrh GVD ju zatial velmi nereflektuje...
Reakcia na: derik #136884:
Dnes je to samozrejme o tom ze ci uprednostnis rychlost, alebo pohodlie. A vyhodne je to skor pre obyvatelov "dedinskej" casti. Ak by sa vybudovala zastavka zacne to byt zaujimavejsie. Samozrejme, musia prist aj nadvaznosti vlakov (co nebude taky problem ked budu fajn intervaly).

"Ináč otázka: bude sa dať na električenku BID zóna 100+101 cestovať aj rakúskymi REX vlakmi (predpokladám, že asi nie, lebo OBB tam tiež ako dopravca nie je spomenutý) ?" - Dopravca na vlakoch REX v useku Marchegg Gr. - Bratislava hlavna stanica nie je OBB, ale ZSSK (hoci tam su vozne OBB). Dnesny kupon BID tam vyuzit mozes, takze predpokladam ze aj po zavedeni novej "BIDky" to tarifne zaintegruju (hoci v PDO ta linka tusim nie je).
Reakcia na: 810zssk #136879:
Čo sa týka DNV (bývam tu) železničná stanica je ďaleko a aj tá zastávka nebude najbližšie (úprimne nečakám že sa vybuduje). Ďalej osobák ťa dovezie na Hlavnú stanicu a čo ďalej keď osobáky na seba veľmi nenaväzujú (príklad DNV-Rača na Hlavnej stanici čakáš od 06:46 do 07:10) a na Hlavnej stanici si rýchlejšie linkou 21 ako tým vlakom keď bývaš na sídlisku.
Mne osobne by sa hodil spoj až do Petržalky ale to už veľmi nečakám že źnovu zavedú.
Ďalšia vec, tie vlaky by museli mať lepší interval (v špičke cca 30min.) Ináč otázka: bude sa dať na električenku BID zóna 100+101 cestovať aj rakúskymi REX vlakmi (predpokladám, že asi nie, lebo OBB tam tiež ako dopravca nie je spomenutý) ?

S tými RegioBusmi o tom som nevedel že sa budú posilňovať.

Áno priorita každej integrovanej dopravy má byť zlepšenie cestovania v regióne, jediná výhoda tej BID budú jednotné cestovné lístky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement