Tedomy z L133 alebo celkovo Tedomy z 1.DP musia najazdit isty pocet vzkm,preto robia aj 70ku - a ano nie je to najvhodnejsie riesenie ze su tam. Taká L99 by bolo lepšia ( aspon nebude tolko Ikacov tam ) . Okrem tych 88/7,8, a tusim 96/6 by este mohli kludne ist v sedle na L70 aj vozidlá 32/6 a 7 lebo to sú tiež Solarisy - pridelené 1201 a 1218
prečo nepremávajú počas sedla na L70 Solarisy ako to bolo predtým? Predsa po rannej špičke ide jeden Solaris dole z L96 a tiež ide dačo dole z L88. Či už aj tu sa DPB ulakomuje nasadiť kapacitnejšie vozidlo? ?
Súhlasím so Števom - budeme mať síce menej vozidiel,ale plne klimatizovaných na úrovni - v dačom máš pravdu aj ty, tento tender na Capacity sa mal robiť ako posledný - 3. - kedy by tu už bolo aspon zopár nových vozidiel.
Btw. len sa ešte obávam či bude SOR schopný vyrobiť ďalších 100 vozidiel počas 3 rokov ,keď už teraz má megazákazku pre Prahu na 720 vozov pre obdobie 8 rokov & BA a Praha nie sú jediné mestá v ex. ČSR - no nechajme sa prekvapkať - obálky sa otvárajú tuším v novembri
ano, presne viem o com hovoris, ale to, ze treba kupovat busy sa tu hovorilo 10 rokov, takze niekto by za to mal byt zodpovedny a nie ze on zas dostane odmeny a cestujuci nech sa zas uskromnia len z niecim pojazdnym.
Máš úplnu pravdu, radšej 40 plne klimatizovaných Mercedesov a ostane nam 54 krátkych autobusov namiesto dlhých, lebo nebude aké vypraviť... Uvedom si, že 40 vozov je iba také zrnko o ktorom ani nebudeš vedieť na rozdiel od 94.
aktualna anketa je neuplna. vobec by mi nevadilo 94 dlhych SORov, keby boli plne klimatizovane.
Ta otazka sa da ale skor chapat ako 40 plne klimatizovanych Mercedesov, alebo 94 najzakladnejsich SORov. V tom pripade si vyberam 40 plne klimatizovanych Mercedesov, pretoze neklimatizovane vozidla su, zazili sme to aj tento rok, skutocne nedostojne prevazanie. nemozme predsa chodit do prace, na rokovania, hocikam prepoteni a smradlavi...
Myslím vypravované tzv. druhou kolónou - 2.DP = vozovňou Jurajov Dvor..
Z 1.DP = prvá kolóna = vozovňa Trnávka vypravuje tedomy cez pracovné dni na linky č. 32, 133 (tie robia v sedle a večer L70) a ešte večer na L57 ktorá má prejazd na n33.
Re #136815 Brnso: Áno, je predpoklad že citelisy budú okrem L50 jazdiť aj na L53, 67 a iné linky sú zatiaľ otázne..
to môže mať konečnú rovno na Baníkovej, tam môže aj dlhšie postáť a čakať na odchod podľa grafikónu,
v rámci diskusie k otočke busov odznel návrh, aby po Janotovej, Baníkovej a Karloveskej jazdila L33 s tým, že ak nie všetky, tak aspoň niektoré spoje, aby bolo priame spojenie na DD od polikliniky a pošty, hlavne pre starších a ťažko mobilných ľudí, ktorí teraz musia ísť dve zastávky električkou alebo jednu busom a prestupovať na Molecovej,
samozrejme, že je,
navrhovateľka argumentovala aj potrebou zastávky pri Rosničke, keď sa snažila presvedčiť "troch kráľov" na verejnom prerokovaní návrhu otočky busov na Hájnickej 20.5. v KCK,
podľa jej predstavy to mala byť linka z DD cez KV a DU k TESCU s možnosťou vystupovať- nastupovať pri Rosničke, lebo v lete ju ľudia z DD veľmi využívajú a L35 nepostačuje,
počkajme do leta 2010 a uvidíme, čo sa bude diať
A co takto L65? Tu uz jazdia na 90% len Sory, co je fajn. Je to kvoli dlhsej trase alebo kvoli tomu, ze kusok trasy ma po obchvate, kde by asi stary plynak spomaloval dopravu, hm?
ano, mas pravdu, cez vikend som si ich tam vsimol...a co tie nove citelisy? kedy by mali prijst? budu jazdit aj na L53?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
vlado13
v rámci diskusie k otočke busov odznel návrh, aby po Janotovej, Baníkovej a Karloveskej jazdila L33 s tým, že ak nie všetky, tak aspoň niektoré spoje, aby bolo priame spojenie na DD od polikliniky a pošty, hlavne pre starších a ťažko mobilných ľudí, ktorí teraz musia ísť dve zastávky električkou alebo jednu busom a prestupovať na Molecovej,