Dopredu sa omlúvam ak to tu už padlo ohľadom 88. Ale že vraj nie sú na 88 žiadne Solarisi !!!, neviem no je pravda že ráno bola nejaká plynofikácia na 88 a videl som asi jeden Solaris na tej linke ale ak vie niekto prečo by tam nemali byť tak odpíšte pls. Napadlo ma nie sú náhodou na 36?? ? , a kedy prídu inač tie Irisbusy ? len tak zo zaujímavosti ?
"Inak dúfam, že sa podarí premenovať Nový most na Most SNP, jednak názov "Nový most" je dávno neaktuálny a tiež Starému mostu by bolo vhodné dať neskôr nové meno. Po význanmon panovníkovi, alebo panovníčke na území Slovenska. Dúfam, že nebude mať názov most Most ČA ako kedysi myslím mal."
Ked uz je tu rec o linke 36, je asi fakt dost nesikovne riesena. DPB ma takych viac. Napr. 22 chodi len v pracovne dni. Pritom cez vikend by ju ludia urcite vyuzili - do tesca vtedy chodia nakupovat ovela viac. Z Kramarov je to jedine priame spojenie. Ked uvazim, ze tu niet poriadneho obchodu (okrem Jednoty), ludia by to urcite uvitali.
To je veľmi teoretická úvaha, s ktorou v Bratislave prišiel prvý krát Sulík a Kočner si to dal do predvolebnej kampane keď kandidoval na primátora BA.
Jedná sa asi o to že čísla za rok 2008 hovoria veľmi približne o celkových nákladoch DPB a. s. 3 mld SKK, z toho dotácie sú 1.5 mld, tržby z cestovného 1 mld a výnosy z ostatnej hopodárksej činnosti 0.5 mld SKK. Teda by úplne vypadla tá položka príjmov z cestovného (možno až na regionálne linky 630 a 901), avšak čiastočne by klesla aj položka výdavkov nakoľko by sa ušetrilo na tarifnom zabezpečení, revízoroch...
Ale táto problematika má oveľa viac aj ekonomických aj prevádzkovo-dopravných aspektov..
Tak dajte niekam anketu. O chvilu sa na vlastne oci presvedcim, kolko neinformovanych poctivcov stretnem. Mam ich upozornit pred, alebo po cvaknuti listka? Mne osobne je to jedno, nikdy necvakam. Keby bola mhd zadarmo v Blave, ostatne mesta by sa asi nepotesili. Ale ako napad to nie je zle.
Ja som sa donedávna tiež rozčuloval nad podobnými prípadmi v Bratislave, ale pochopil som že to nemá zmysel. Totiž v Bratislave jediný preferovaný nosný systém dopravi je individuálna automobilová doprava a predpokladám že najbližších aspoň 100 rokov sa to ani nezmení. Mám pocit, že pre mesto je MHD iba finančnou príťažou rozpočtu a boli by najradšej keby postupne zanikla - viď stav vozidiel a pod.
Ak by bola zadarmo, tak by sa dost usetrilo na administratíve. Výpadok príjmov by možno nebol až taký veľký ako sa na prvý pohľad môže zdať. MHD by sa dala financovať aj inými spôsobmi.
Ked je mhd zadarmo, vacsinou si cvikaju listky ti, co inokedy jazdia nacierno. Murphyho zakony v praxi. Vraj sa hovori o tom, ze by mhd mohla byt zadarmo stale. To by mozno pocet aut znizilo, ale kto by to financoval? Rano som to pocula v telke od pana Zahradnika.
nedali by sa k ankete pridat odkazy na foto tych busov? nieco ako bolo davnejsie v ankete na reklamu s vozidlach ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
Jedná sa asi o to že čísla za rok 2008 hovoria veľmi približne o celkových nákladoch DPB a. s. 3 mld SKK, z toho dotácie sú 1.5 mld, tržby z cestovného 1 mld a výnosy z ostatnej hopodárksej činnosti 0.5 mld SKK. Teda by úplne vypadla tá položka príjmov z cestovného (možno až na regionálne linky 630 a 901), avšak čiastočne by klesla aj položka výdavkov nakoľko by sa ušetrilo na tarifnom zabezpečení, revízoroch...
Ale táto problematika má oveľa viac aj ekonomických aj prevádzkovo-dopravných aspektov..