keď už je reč o tom hluku, tak napr. keď ide Ik435 poloprázdny a zvuk sa môže dobre ozývať, tak dvere a sklenné výplne medzi dverami a sedadlami tak rachotia, že aj zbíjačka narobí menší randal. Pokaždé mám pocit, že tie dvere vyletia, alebo sa rozbijú a tiež tak tie sklenné výplne. Zatiaľ čo staré Karosy B 741 ani zďaleka takto nerachotia.
ako obesenca? ☠ to možno mala byť výstraha pre vedenie DPB ? nebolo by od veci sa nejak priblížiť k Záhradníkovi, získať časť z neho (vlas, nechet, kožu) a vyrobiť vodoo bábku a pokaždé čo zaklame alebo spraví dáky odrb, tak do neho vraziť dačo. Myslím, že by jeho životnosť od vzniku bábky skončila behom 3-4 týždňov ?
skús sa niekedy zastaviť na Ružinovskej alebo sa previezť na linke 50 v krátkej Karose, to je pískania. A kedysi nám takto po Ružinovskej tieto autobusy jazdili na nočných linkách. To bolo muziky.
Boha
Dnes ráno asi tak cca o 7:00 bol do tej cca 8:00 Ikarus 435 ale číslo neviem, ale viem že bol na 95. Bývam pri starom moste jak je TPD. A keď prišiel na zástavku alebo spomalil tak strašne mu vrzu-kaly brzdy ? - no hrozne. Potom jak už bolo tých 8:00 už nešiel ani raz, asi to už šofér nevydržal počúvať ? ?
ked uz tak tapes nad tym vanhoolom - je uz v seriovej vyrobe? Nie som si isty ale tusim tu niekto na margo VH vravel, ze ten 3-clankovy bus je zatial iba v pocte par kusov.
od toho je tu predsa možnosť kamerového systému vo vozidlách, ktorý ti umožní ako vodičovi pohľad ku všetkým dverám a do interiéru v celej dĺžke ? inak čo sa týka Van Hoolov tak ma vozidlo nesmierne oslovilo po designovej stránke, hlavne tým mierne zakloneným čelom (pripomína SOR, ale našťastie v lepšom prevedení a nie je celý predok šikmý, ladný oblúk práveže), že nevyzerá ako obyčajný kváder. Vadilo by keby v BA premával AG300, teda trojdverový klbák?
od pána F. o NDS snáď ani nič nové očakávať nemožno,
odznela novinka, že trasu električky cez Starý most údajne úmyselne nazvali dočasnou, aby nebol problém s územným plánom, a od začiatku sa chystali na legalizáciu v tichosti, ako výsledok realizácie,
Kratke Citelisy boli vždy 100 perc. nízkopodlažné ( tuším len staršie CITYBUSY mali pri 3.dverách 1 schod ) a iba staršia verzia kĺbových Citelisov bola 50 perc. nízkopodlažná, teraz už sú taktiež 100 perc. NP
ad Karosa: ano pamatas si dobre, este stale to aj plati
ad zvysok: vsak prave, nevieme ako je to vyriesene. Ale to nie je len o tom. Zober si v akom stave su nase zastavky. Do niektorych mam problem vojst uz len s obycajnym klbakom najma pre parkujuce auta (najma zastavky Podzahradna na strane kde je bankomat TB, tam lubia idioti zastavit tak ze tam nevojdem, alebo Luky V smer HlSt, takisto tusim Budatinska smer Jasovska na L98 - vo vsetkych takych pripadoch do zastavky nevchadzam a cestujuci musia tym padom prekonat vacsi vyskovy rozdiel co je niekedy utrpenie pre starsich). Potom dalej, ja osobne rad vidim na cely autobus vlastnymi ocami aby som vedel a videl ci hodla niekto vystupovat a uz v klbaku je to problem, ked je autobus plny, pripadne mi niekto stoji v tocni na strane dveri, vynikajuco mi tym cloni na 3. a 4. dvere. Ale to vlastne dokaze vyriesit aj fotobunka
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.