d3ko : Ani ja v zasade nemam nic proti 15m busom, ale proti ich nasadeniu v BA. Ak by boli urcene len ako pises, tak by sa aj tak museli kupit nove 18m busy. Rozumnejsie by mozno bolo vytypovat linky kde by sa uplatnili napr. 88. Ale po skusenostiach s 1701 a 1702 kupenych na 82, uz DPB neverim a preto sa mi zda rozumnejsie kupovat standardne 9,5m(tu by som mozno pouvazoval), 12m a 18m.
Nic proti nizkopodlaznosti, ale BA potrebuje busy, takze ja osobne by som kupil aj nieco ako I435. .
Nic proti nizkopodlaznosti, ale BA potrebuje busy, takze ja osobne by som kupil aj nieco ako I435. .
Darro
Minule mi prebleskla hlavou taka blbost a je to dost na zamyslenie tak ze "CO KEBY SA POSTAVALA JEDNA OBROVSKA VOZOVNA NIEKDE NA SLOVNAFTSKEJ A TAM BY BOLI VSETKY KLBAKY A V JURAKU SAME Karosy732CNG,KinderVajcoSORY,I-415... . Takto by nemuselo nic z 4.DPA vliect na opravu do 1.DPA. a vsetko by sa robilo v jednom podnikovom zavode.