Reakcia na: levan #136288:
práve tu sú tie problémy: "šrotovné išlo cez predajcov" & "využilo sa vo ve¾kej miere na dovážané autá" takže najsociálnejší zadotovali vybraným skupinám nové vozítka a vybraným skupinám zvýšilo predajnosť (aj) z mojich daní, za čo som skutočne 'vďačný'... a "pokles cien bol možný, ale nebol istý" rovnako môžeš napísať, že aj rast cien bol "možný" keď sa niečo nepredáva a potrebujem sa toho zbaviť (díler), tak proste musím znížiť cenu. lenže ak mi dá niekto (štát) dotáciu na to, aby som ju znížiť nemusel, tak to proste neurobím a niekto (štát) mi zariadil, aby som nemusel ani pohnúť prstom a dopyt u mňa sa dostane na pôvodnú úroveň... čiže výsledok SVK šrotovného = spokojní predajcovia, spokojní noví majitelia = voličské hlasy; podpora domácej produkcie minimálna = pokles výroby = pokles (štátneho) príjmu z daní/odvodov = rast sociálnych výdavkov = rast nezamestnanosti = strata pracovných návykov... = odkázanosť na sociálne dávky = príchod mesiáša, ktorý im ich opäť sľúbi a máme tu voľby 2010...momochodom, by ma zaujímalo, koľko ľudí si nechalo dotovane zošrotovať voz, pričom malo k dispozícii ešte minimálne jeden ďalší
eripmav
druha vec je ze take sroty ako skoda120 - ze ako to moze prejst tehcnickou kontrolou... aj ked teda technicke a ekologicke kriteria su pozadovane ako pri vyrobe...
btw, mohol by aj na autobusy a trolejbusy fico nejake srotovne vymysliet ? predstavte si ze by sa zaviedlo srotovne a mohol by tam DPB vyhodit Ikarusy 280 ?