Ešte sa chcem dotknúť témy L35 :
Keď premávajú po Sološníckej L35 a 135 proti sebe, teda dopĺňajú sa, tak by mohla kľudne tadiaľ prejsť L35 v oboch smeroch a nejak ju upraviť aj v ostatnom úseku trasy. Skúsim návrh :
KUKLOVSKÁ - Sološnícka - Šaštínska - (cez nadjazd nad električkovú trať) PÚPAVOVÁ - Borská - Karloveská - Šaštínska - Sološnícka - KUKLOVSKÁ - Beniakova - NAD LÚČKAMI - Baníkova - Tománkova - Jána Stanislava - Beniakova - KUKLOVSKÁ
Mne sa toto zdá ako efektívnejšia trasa, s obsluhou Púpavovej a Borskej ako otočka pre autobus s prestupom na električky na zastávke Borská (ak sa nemýlim tak tam sú potraviny, takže odvoz obyvateľov Šaštínskej a Sološníckej k potravinám ? ). Rovnako využitie otočky cez Nad lúčkami a Jána Stanislava na obsluhu týchto ulíc odvoz/dovoz k električke alebo trolejbusu.
by ma zaujímalo, že ale načo tí ľudia tie autá majú keď ich nepoužívajú. Podotýkam, že som tam bol cez pracovný deň medzi 9-10 hodinou kedy je väčšina ľudí v práci, tak by som chápal keby dakto mal dovolenku, dakto PN, niekto robí poobede ale také veľké množstvo áut? - to pochybujem. To je už ozaj dôkaz, že ľudia si kupujú autá bez rozmyslenia. Radšej ušetria na jedle a oblečení, ale na ceste do práce ani za svet. Ešte keď dôjde aj na problémy s parkovaním a potom ide človek do práce od auta ešte z väčšej diaľky ako od zastávky MHD.
Ja osobne by som si skúsenostiach poslednej doby auto veľmi rád zaobstaral. Celkovo ma znechucujú ľudia čo sa nevedia rozhodnúť kam si sadnúť (minule idem si sadnúť a zrazu dve fúrie sa rozhodli že zmenia miesto tak sa tam rýchlo hodili predo mňa, ako keby to boli 1st class miesta, vzápätí na to začal nejaký dôchodca opruzovať nech otvorím vetrák, ani bu, ani mu, ešte to oslovenie "Hej!"), samozrejme dôchodcovia, ktorí nevedia čo so sebou, potom asociáli a neprispôsobiví hulváti. Neviem čo sa deje ale dosť ľudí s duševnými poruchami stretávam v MHDčke a s nimi cestovať je fakt dakedy viac než divné. Nemožno im upierať právo cestovať no ak sa pridajú k tomu ešte zážitky opísané vyššie, tak človek je akurát tak zrelý na IAD jednoznačne.
135 tvrdim aj ja, ze ju zbytocne "dotiahli" - v useku Kuklovska - Molecova ju nikto nevyuzije - dovod vieme - v useku Molecova-Karlova Ves je absolutne zbytocna, v useku Karlova Ves - Kuklovska je pre starsich ludi chodiacich z dubravky na DD dobra, avsak stale tu je 35 z Borskej - Nad luckami. Takze vlastne 135 by som naozaj zrusil, 35 nechal (je slusne vyuzivana, uz sa stalo, ze som sa ani nedostal do minibusu).
A este jedna vec je zbytocne trepad do toho useku 32 s 12m vozmi s intervalom (cca) 12 minut, ked tam staci uplne 1 minibus s 30 minutovym intervalom
pocuj teplosko, nie som pre teba zlato, okey? a myslim si ze DPB by sa tam "trepat" nemal a mal by sa hrat radsej na svojom piesocku na co bol aj "stvoreny" cize hlavne obsluhu MHD v BA a ked bude mat tu na 100% vyriesenu nech sa trebe na vidiek a mimo SR ?
Zlato, to isté dúfam aplikuješ aj na Wolfsthal! Myslíš, že by sem kraj pustil nejakého dopravcu z Maďarska aby tú linku robil? A DPB sa fakt do všetkého sere a potom to aj serie a tak to vyzerá.
pri tej vzdialenosti zastávok som sa vyjadril zle, chcel som povedať, že celé mesto by mohlo žiadať linky tam kde je zastávka dostupná už od 200m. Nech sa teda DPB činí. Nech spraví linky typu 35 a 135 aj v iných m.č. a nielen vo vyvolenej Karlovej Vsi.
Mimochodom ma zaujíma tvoj názor na opodstatnenosť premávky liniek 35 a 135 na Veternicovú a Hlaváčikovu ulicu. Ak si tam bol, určite si neprehliadol priam záplavu áut na parkoviskách, chodníkoch a na samotnej ceste. Teda ma zaujíma kto v takej oblasti kde to vyzerá na 1byt = 1auto, využíva minibus linku? Ešte chcem dodať, že som tam bol počas pracovného dňa okolo 9-10 hodiny. Tak to potom vyzerá, že celé dve ulice mali dovolenky, alebo tak nikto nepracuje alebo používajú MHD a autá im tam stoja na okrasu ?
neveim co sem pleties moj zlaty rajku oni mozu byt vobec radi ze sa DPB tam ide srat. ked uz si tam zadovazili byvanie tak mali riesit aj otazku dopravy a to urcite vedeli ze tam MHD z BA chodit nebude!!! ?
vymýšľam to preto lebo trolejbusová trať sa neťahala nadarmo na DD a už vôbec nie preto aby sme tam mali dve autobusové linky nie? Stačilo by bohate keby premávala na DD len L33 v intervale 3/7-8/3//7-8, a z nej by sa na L32 prestupovalo na Molecovej rovnako ako na električky. L32 by robila len doplnkovú obsluhu oblastí Karlovej Vsi kde nepremávajú električky a trolejbus. Považujem za úplnú blbosť aby existovala L135 v úseku Molecova - Púpavová. Tá celá oblasť je v takej pešej dostupnosti k električkovej trati, že to by potom celé mesto mohlo žiadať minibusové linky, kde je nejaká zastávka viac vzdialená ako 250 metrov. Čo napríklad také Krasňany? Keď nepremáva L75, tak vyšlapať hore ku katastru, Grafii alebo na Vrbenského nie je žiadna sranda a už nehovorím o novom obytnom komplexe nad Krasňanmi, resp. priamo nad Novým záhonom. Ak sa aj tam DPB chystá riešiť dopravu, tak ako v prípade obyvateľov Rajky, ktorí musia prejsť pešo 4-5km a DPB na to úplne z vysoka serie, tak rovno by som pri predaji bytov v Krasňanoch upozorňoval na "kvalitu" MHD a ochotu samotného vedenia DPB, ktorá je na bode mrazu, ak sa nejedná o Karlovu Ves. ☠
Je pekne, ze vymyslas vylepsenia pre tvoje najneoblubenejsie sidlisko, ale teraz ma tak napadlo, ze presmerovat L32 z Kuklovsla-Hany M.-Molecova na Molecova-KV-Solosnicka-Kuklovska by bola kravina uz len pre to, kolko panelakov je na sucasnej trase. Je jedno, ze budes mat 12 "duobusov", ale proste je to kravina. To je ako kebyze povies, ze L93 treba tahat po trase Hl. St.- novy most - ASMN -Apollo - Aupark - Vysehradska len pre to, aby v useku medzi novym mostom a ASMN nejazdila L70 - ved jazdi tadial 93 tak to moze zobrat cez obchadzku.
pozri, pre MHD sa nerobi nic a ani sa moc robit uz nebude, vsade len slubuju ako tu raz bude elektricka, nove autobusy a neviem co este ale realne nic sa nerobi. zober si ze ludi to uz pocuvat nebavi a tak hned ako je moznost a financie to dovoluju tak sa nakupia auta. aj ty ked budes vo veku ze budes mat na auto a vodicak tak uz o MHD ani nezakopnes. este ze sa pred par rokmi postavil obchvat BA a doprava sa zrychlila smer PK, MA ?
tých vrakov nie je tak veľa na to aby spôsobovali to, že nie je kde parkovať. Keď už ľudia nevedia čo od dobroty so sebou, tak ako inak ich donútiť racionálne rozmýšľať aby si položili otázku "Potrebujem naozaj tri autá? Nestačí mi jedno? Hlavne keď to tretie parkujem vonku na chodníku." Jedna vec je potreba a druhá vec je prehnaná pýcha. Za to, že dakto potrebuje jedno autíčko do práce a druhé na cesty na chatu a tretie dcérenke k 18 predsa nebudeme búrať úvahy o potrebe autobusovej linky, len pre rozmar nejakého vola. Kde by naša MHD mohla byť keby sa na všetko nepozeral ten magoriát cez IADčku. A inak prečo sa uvažuje, že by prišli o voličov keby preferovali MHD? Takto neprídu o voličov čo používajú MHD?
hold sa im viac oplati mat auto ako chodit MHD, ja mam to iste radsej pojdem autom ked som na mieste za 15, 20 minut ako ist MHD ktora nenadvazuje a cesta mi trva od 40 minut po hodinu ?
a preco chces v slobodnej demokratickej krajine siahat ludom na pravo vlastnit viac automobilov? Ked uz nieco chces riesit zakonom tak staci sa pozriet na vraky aut, ktore su na parkovacich miestach a nikto sa o to nezaujima, je ich velke mnozstvo a ked zmiznu bude aj kde parkovat. howg ? ? ?
proti tej úchylke kde napr. 3-4 autá v domácnosti kde sú dvaja oprávnení vodiči treba dačo spraviť... buď skrz, zákon, poplatky alebo inak. Alebo posudzovať to individuálne. Ak má človek jedno auto a nemá kde parkovať, tak sa udelí výnimka, ak má tri autá, dve vo dvore a ešte tretím zaberá verejné priestranstvo, tak mu bude auto odtiahnuté alebo nariadené parkovať auto tam kde nebude prekážať v premávke. Neviem prečo by mali byť komunikácie prejazdné len pre IAD a autobusy nie? Teda načo sa vôbec serú autobusy na Sološnícku keď tam ľudia majú autá? Sú oblasti kde ľudia autá nemajú, pešo to je k zastávke MHD ďaleko a ani ten posraný minibus tam nechodí. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
Keď premávajú po Sološníckej L35 a 135 proti sebe, teda dopĺňajú sa, tak by mohla kľudne tadiaľ prejsť L35 v oboch smeroch a nejak ju upraviť aj v ostatnom úseku trasy. Skúsim návrh :
KUKLOVSKÁ - Sološnícka - Šaštínska - (cez nadjazd nad električkovú trať) PÚPAVOVÁ - Borská - Karloveská - Šaštínska - Sološnícka - KUKLOVSKÁ - Beniakova - NAD LÚČKAMI - Baníkova - Tománkova - Jána Stanislava - Beniakova - KUKLOVSKÁ
Mne sa toto zdá ako efektívnejšia trasa, s obsluhou Púpavovej a Borskej ako otočka pre autobus s prestupom na električky na zastávke Borská (ak sa nemýlim tak tam sú potraviny, takže odvoz obyvateľov Šaštínskej a Sološníckej k potravinám ? ). Rovnako využitie otočky cez Nad lúčkami a Jána Stanislava na obsluhu týchto ulíc odvoz/dovoz k električke alebo trolejbusu.