no denne ho využívam a tie zápchy tam sú a v prípade ťukancov alebo horšieho sú kolóny na Svete. Ale otázne je, či by potom autá neupchali aj ten bus pruh. Ale akú bude tá nová linka mať vlastne trasu? Už sa niečo vie? Chápem že spod Nového mosta v centre Bratislavy cez ASMN a potom?
keby sa v tejto republike trochu rozmýšlalo tak na obchvate mal byť tretí BUS pruh , kde by mal premávať aj spoj z letiska do centra zo zjazdom z obchvatu pri Baumaxe a pokračoval by okolo N SND pod Most či kam. Ale ako to pojde teraz. Most, Vajanského, ASMN, Prievozská, Tomášiková, a kopírovanie L 96? Alebo z Prievozskej na Gagarinku na obchvat? No to bude rýchlosť. Alebo z ASMN na Karadžičku na Trnavské mýto a kopírovanie L 61?
ten víkendový interval bol fakt nanič. Takto sa to aj mne pozdáva, ak raz vymenia aj tie krátke karosy za pekné SORká alebo Tedomy aké vidieť na L 133 /dnes aj na L 50 ? tak to bude ok.
...a sa mi páči ako si prichádzali ľudia fotiť zatrávnenú trať na Záhradníckej. Je to tam fakt pekné. Dúfam, že to aj vydrží a bude takýchto tratí v Blave len pribúdať, ale najprv by to chcelo tú preferenciu el.dopravy. Ale je to tam fakt pekné.
Hej, spojenie Letisko-mesto 205kou by bolo asi tak kvalitne ako spojenie Letisko-stanica 61kou.. inak povedane, potocime Vas kade tade a za pol roka dojdeme aj na tu stanicu.. priputavat sa nie je potrebne, sme tak narvaty ze aj tak nemate kam letiet keby sme narazili..
Verim ze ked aj tie klby raz dojdu tak nechaju sucasny system na L50 - t.j. kratsi interval so solami namiesto tych otrasnych intervalov ked tam boli klby (narazam najma na vikendove 15minutove).
...a linka z centra na letisko mala byť už dávno. Stačilo by potiahnuť troleje s L 205 až na letisko a bolo by spojené centrum a aj ASMN s letiskom. Neviem prečo sa všetko musí začínať pod Novým mostom, čo je najškaredšie nástupište-výstupište v Blave . Podľa mňa. Ak ho prerobia a urobia z toho "vhodnú" bránu do mesta tak prosím, ale to je tam hnus. Ako betónový bunker. A to na konci Hviezdoslavovho nám. To už Šafko je dôstojnejšie.
až teraz som si uvedomil, ako Blave chýbajú klbáky. Po dlhšom čase som použil mhd a linku 50, ktorú využívam najviac keď idem s mhd. A došla mi SOR BN 9.5, najprv som si myslel že to je záložné vozidlo, ale neskôr som pochopil že to je realita a na L 5O opäť premávajú krátke autobusy. Bol som sekundu v rozpakoch, ale potom som si všimol intervali, ktoré boli upravené. No jo... neviem, aj tak prišla L 50 veľmi natrieskaná z Auparku na Šafko /štvrtok poobede/. Ale aspoň upravili tie intervali. 6 minút cez deň neni zlé a 10 minút cez víkend tiež dobre. Ale na nové klbáky sa aj tak teším...Ak budú...
Ale celý zámer oblastného označovania, ktorý síce sedí tak na 66% ale budiž, je že druhé číslo linky (ak to ide) charakterizuje oblasť kam linka ide.. teda ak ide z oblasti 6x" (Letisko) do Mesta na druhom mieste by mala byť 0 alebo 1..
60 aj 69 su v sulade s oblastnym cislovanim. Osobne by som si obsluhu letiska v idealnom pripade vedel predstavit linkami 60 (ASMN, standardna tarifa, bez Avionu!), 61 (ako dnes) a 161 (Hlavna stanica, priplatok, expresne spojenie).
Mohol sa DPB popýšiť tým ako ním vybraná firma čistí vozidlá. Konkrétne mohli predviesť názornú ukážku čistenia vozidiel. ? však čo náš DPB môže predviesť okrem TAM Busov, dvoch dĺžok, detto Karosy a Ik4xx a potom ešte dva typy SORov a jeden Solaris. U trolejbusov to je roky stereotypná bieda na zaplakanie a električky by stačilo vystaviť kľudne aj raz za 10 rokov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
merice