Reakcia na: Puki #135437:
Má svedkov, tak potom asi to nebude len tak vymyslené. A som zvedavý, že koho ako svedka o správnosti svojho konania má revízor okrem kolegov... Inak by ma zaujímalo, že či DPB za pochybenia revízorom strháva z platu. Podľa mňa pokutu by mal revízor udeliť ale ako nie je v popise jeho práce hodnotiť to či je cestujúci taký alebo onaký a mať ďalšie poznámky. Bohate mu na výkon jeho práce postačí ak :1. pozdraví (nie je nutné)
2. oznámi kontrolu
3. vypýta si cestovný doklad
4. poďakuje, ak cestujúci má cestovný doklad
5. ak cestujúci nemá cestovný doklad, tak 4. bod vypadá a pýta si OP na vypísanie pokuty
6. doloží cestujúcemu potrebné informácie o možnosti platby a lehote
A aby to nevyzeralo, že nejak len revízorov monitorujem, tak podľa mňa cestujúci čo nemá lístok, by si mal rovnako odpustiť blbé komentáre a pod.
P.S.: Čo sa týka SMS lístkov, tak DPB zarába na tom viac ako dobre preto, lebo ľudia neposielajú SMSky v dostatočnom predstihu a potom je jasné, že sa cestujúci neúspešne odvolá voči sankcii. Za veľa hovorí skúsenosť, čo som nedávno zažil v L93 cestou zo Zochovej do Petržky. V momente ako revízor oznámil kontrolu lístkov, slečna poslala SMSku, ktorá jej došla 4min po odoslaní. Revízor ju skontroloval za 2min po odoslaní takže mala smolu. Navyše revízor zistil, že slečna SMS poslala v tom čase ako revízor cvakal svoj lístok. Tomu sa hovorí riadna vyčúranosť, ak si dotyčná myslela, že bude dakoho vodiť za nos. Ale pravda je na druhej strane aj to, že autobusy niekedy nechodia podľa CP, takže cestujúci hoc môže čakať na autobus čo ide napr. 15:05, ale môže mu dojsť zmeškaný čo mal prísť 14:57 a príde 15:02, pričom SMSku ešte nemá v mobile.
Ttom