Aj to je jeden z faktov prečo netreba . ? Dnešný stav stanice je otrasný,ale dá sa pochopiť,že sa čaká na tu mohutnú prestavbu a dovtedy sa tam, ani prstom nepohne. Pre mňa za mňa nech je tam opacha aká chce,len nech sa tam situácia už konečne zlepší.
Inak si myslím, že sa mohlo veľa zachovať z oblasti Staromestskej ulice keby, ten most ústil do tunela, popod mesto a na povrch vychdázal až tam ako ústi podjazd pod Hodžovo nám. Síce by sa dalo cez Nový mosť ísť len na smer Kollárovo nám. a Mýtna, ale aspoň by na Štefánikovej nebola taká premávka a to isté aj na Nám. 1. mája. Keby sa ešte zachovala električka cez Štefánikovu, tak by sa chodilo hromadne z Petržalky na Šafko s prestupom na L13 v trase HL.ST. - Hodžovo nám. - Šafárikovo nám., kto by chcel ísť na Hodžko, SAV a HL.ST. Na Predstaničnom námestí by sa prestupovalo na trolejbusové linky na Kramáre, Pražskú a Patrónku a bolo by hotovo. Dobudovala by sa trať cez Starý most do Petržalky a ľudia by chodili touto trasou do centra. A cez Nový most by premávali 4 linky - dve pod most a dve na Kollárovo nám. resp. Vazovovu
tak sa mi zdá, že najviac toho dosrali v Bratislave. Zničli historickú časť mesta, metro chceli - samozrejme megalomanský plán na prelome desaťročí krachol lebo krachol aj režim a tak máme holú riť. Nemáme ani metro, ani električku a o chvíľu ani autobusy nebudeme mať. Keď sa tak pozriem do ČR, tak koľko miest tam človek nájde s perfektnou sieťou elektrickej trakcie. Pýtam sa :"Prečo to tak nevyšlo aj v Bratislave?"
Pred 20-40 rokmi tu bola vláda jednej boľševickej strany, ktorá si uzurpovala patent na pravdu a neomylnosť. Takže strana rozhodla (ústredný výbor KSČ, ústredný výbor KSS, krajský, okresný, mestský výbor KSS) a bolo. Kto pyskoval (v krčme pri pive), toho ignorovali. Kto pyskoval viac, toho zavreli.
Podľa mňa je odbočenie Pražská-HS zbytočné budovať najmä kvôli tomu, že sa obratisko pred HS buď presunie do podzemia, alebo úplne zruší v rámci zastavania predstaničného priestoru ďalšou zbytočnou opachou.
ani neviem...Ak by tam bol už hotový Sanos S200 tak by som bral ale asi ešte nebude v takom stave ? a ak tam znova má byť to čo vystavoval DPB minulý rok vozidlá zahraničných prepravcov, tak to už vonkoncom nemusím pozerať ako sa DPB chváli cudzím perím. Capacity aj keby tam bol vystavený tak DPB si opäť môže robiť najmenšiu zásluhu na jeho zjavení v Bratislave lebo sám by taký autobus nekúpil. 25Trky budú naklusané na Dlháčoch alebo odparkované na Hroboňovej aby náhodou sa im niečo nestalo a aby mohli v pondelok slúžiť Dlhým dielom. Takže komplexná prehliadka vozidiel našej MHD nehrozí. Potešilo by ma keby sa tam zjavil nejaký Ik280 a 283, ale na to náš DPB tiež nemá gule...
No to ihrisko bolo super, ale nasralo ma, že to potom ten klub oplotil a onedlho nato vzal nohy na plecia a so sebou aj hraciu plochu. A vôbec sa neunúval ani dať ihrisko do pôvodného stavu, a ani nevrátiť to veľké pieskovisko čo bolo s preliezkami za tribúnou. Ten priestor využívali decká od narodenia až po 20 rokov trebars, lebo tam aj chodili niektorí hokejbalisti z klubov si zahrať vo voľnom čase alebo starší chalani z domu si sadli na preliezky večer a diskutovali... To je asi len jeden dôkaz toho ako mesto rozumie potrebám ľudí a ako jej záleží na mládeži. Zo všetkého najviac ma vie nasrať spomienka na plagáty k predvolebnej kampani Ďurkovského, kde bolo motto :"Viem ako..." a bola tam pokrytá doprava, šport, kultúra, bývanie. Za tých 8 rokov čo tu ten príživník je sa zmenilo veľa vecí ale nič k lepšiemu.
Žiaľ, konečný verdikt vždy vyslovia až poslanci a ten dosť často nekopíruje predstavy verejnosti, hlavne vtedy, keď sa nehlasuje pred blížiacimi sa voľbami. Za les na Krasovského som šiel tiež "bojovať" ako mnohí iní, aj za zachovanie Draždiaku bez komercie a umelého kanála. Niečo sa verejnosti podarilo presadiť, aj keď nie všetko. Najhoršie je, keď tam príde nejaký samozvaný LoLooo a začne v mene tých "svojich" presadzovať "výstavbu" lesoparku, ktorý tam však existuje už od nepamäti a je hojne navštevovaný. Primátor sľúbi vybudovať nový 50-hektárový park a po voľbách vyjde najavo, že to má byť prerobený už existujúci les. ? To hokejbalové ihrisko si pamätám, aj som si tam pozrel nejeden zápas. Čo sa týka trolejbusových tratí, určite som za, aby sa zrealizovali čo najskôr, samozrejme ak sú zároveň dodržané všetky zákony, ktoré súvisia s ich realizáciou.
No vzhľadom na to, že dobre vieme aké stavby boli povolené, že sme bez problémov dovolili nalepiť k Sadu J. Kráľa Aupark, hneď pri sade na Krasovského zničiť ďalšiu zelenú plochu, atď tak mi príde absurdné z hľadiska ekológie posudzovať trolejbusovú dopravu. Keď sme povolili výrub nespočetného množstva stromov pre budovy, ktoré nijak nepozdvihli úroveň žitia, alebo dovolili do územia kde kapacitne komunikácie stačili stavby ako Polus, Eurovea bez riešenia hromadnej dopravy, tak sa nič nestane ak sa bez zdĺhavého procesu schváli trolejbusová trať. Nákupných centier je v BA až až a žeby som bažil po trávení času v nich nemôžem povedať... skôr by som ocenil keby existovali v Bratislave nejaké plochy kde by sa dal hrať futbal alebo hokejbal. Možno si počul o hokejbalových turnajoch na Osuského ulici, kde sa klub pred x rokmi odsťahoval, chcel si postaviť ihrisko inde a samozrejme na mieste kde bolo destské ihrisko najprv rozšírili hraciu plochu, potom to oplotil a nakoniec všetko vzal so sebou a na mieste kde sa kedysi destiatky detí hrávali a športovali ostala asfaltová plocha kde parkujú autá ?
co sa tyka toho DOD tak sa tam oplati ist? toto "výstava historických a súčasných vozidiel MHD" znamena ze tam budu vsetky vozy? t/bus aj elektricky? a jazda zrucnosti bude verena alebo ako tusim v kosiciach iba pre ludi z DP? a celkove, naco sa tam oplati ist kuknut? ?
Ako píšeš, je veľa na prvý pohľad nesúvisiacich vecí, ktoré sa musia vypracovať v environmentálnej štúdii. Slúžia na to, aby mala verejnosť, ktorá má právo zasiahnuť do posudzovania, dostatok informácii, na základe ktorých môže v určitej lehote zareagovať. Môže sa ozvať zoológ, ktorému prekáža, že sa kvôli plánovanému orezávaniu jaseňov v blízkosti trolejového vedenia zničí populácia ohrozeného druhu hmyzu, ktorého larvy v tom dreve žijú a následne sa navrhne nejaké riešenie či kompromis. To je samozrejme len príklad. Celé posudzovanie je rozdelené na niekoľko krokov a termínov, ktoré nepustia ďalej skôr, ako to určuje zákon.
Výjazdy/dojazdy 201, 202, 205, 208..
odbočenie Pražská - Hl.St by sa oplatilo kvôli zatrolejovaniu časti 41, ktorá by potom premávala Hl.St - Vozovňa Hrebeňova.
Posudzujú sa okrem iného aj vplyvy činností, ktoré presahujú štátne hranice, napríklad keď chceš stavať spaľovňu blízko hraníc. U nás sa dohovor z Espoo, prijatý v roku 1991 vo Fínsku musí dodržiavať od roku 1999. Naša legislatíva sa presahovaním hraníc zaoberá až v r. 2004. Ide tam o práva a povinnosti pôvodcu a dotknutej strany. Ale legislatívu okolitých krajín, ktorá sa týka posudzovania činností na ich vlastnom území nepoznám, ale zrejme vychádza z toho istého dohovoru. Čo sa týka našej minulosti, myslím, že 20-40 rokov nazad sa všetko "posudzovalo" hlavne na ÚV vtedy dominantnej politickej strany. ?
Peter6607: Neviem fakt ale už je tam dobre dlho a len opieskovanie má zasebou a fakt už nič viac. Však uvidíme ak chceš mám fotky práve ako došla na (VP) a počas (VP)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
klasIK