Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ako tu bola reč o sms lístkoch, ma napadla jedna otázka. Kedze to trvá presne dve minuty (ako povedal piatok jeden revízor), tak čo ked ju cestujúci odosle dve minuty pred príchodom spoja (podľa cestovného poriadku) a t/bus/električka príde o minútu skôr? To musí cakat na dalsi odchod kedze je cestujúci povinný nastúpiť až ked mu príde sms? Piatok som išla večer 95 s odchodom zo šafka 20:55 a revízor pri kontrole cestujúcej čo mala sms lístok jej hovoril čas kedy si on cvikol - 20:54. Jej prišla sms 20:57.
Reakcia na: Ike #134544:
Integrovany Rom je opak derivovaneho Roma. Konstanta C, ktora sa pri integracii pripocitava, sa vola "C"-iganska konstanta. ?
Reakcia na: Ike #134544:
integrovaný = zapracovaný = krompáč v ruke a maká a nemá čas na kokociny ?
Reakcia na: Ámos #134520:
si smiešny? ja som ti vyvrátil existenciu tej štatistiky a ty mi nevieš uviesť zdroj... potrebuje(š/m) viac?

to je ako keby som ja tresol ľubovolný počet hviezd a teraz ti povedal, že ty to vyvráť.

Môžme o tom polemizovať na úrovni odborných/laických odhadov, avšak treba si určiť, čo to vlastne integrovaný Róm je...

Re #134521 Ámos: Zaoberám sa štúdiom regiónov SR a štatistika je jedna z pilierov štúdia...
Reakcia na: drink #134539:
Pokial viem tak Mestske zasahy na to v skutocnosti nemali ZIADEN vplyv.
Reakcia na: no.ev.di. #134540:
ešte chcem dodať jednu vec k tej L50. S ňou som musel ísť lebo som chcel pôvodne prejsť k L1 trolejbusom L29, ale som nevedel, že to premáva len cez pracovné dni. Vôbec som to nečakal, keďže to je jediný trolejbus ktorý používa trolejbusovú trať medzu Kamenným vrchom a Kohoutovicami, rovnako ako jediný trolejbus premáva L29 medzi Kohoutovicami a Komínom, čo je už riadny úsek a sú tam aj zastávky, čo medzi Kamenným vrchom a Jírovcovou v Kohoutovicích, nie je žiadna zastávka. Tak ma napadá otázka, že na čo tie trate vôbec existujú pre linku ktorá premáva v intervale 10/20/10 cez pracovné dni aj to len do 20 hodiny večera a cez víkendy nepremáva vôbec, ešte teraz cez prázdniny má interval 12/24/12 a prekladá sa s autobusovou L50... chcem sa teda ešte aj k tým odlišným intervalom špička/sedlo opýtať teda, že prečo v Brne nenasadia ten ekonomicky výhodný variant ako napr. u nás, že trolejbusy po rannej špičke oslabujú na taký interval aký im vystačuje v poobednej špičke (s výnimkou pre L206, ktorá ale premávala istý čas 10/12/12//30)
Reakcia na: no.ev.di. #134464:
"ja proti rómom vystupujem" - sorry za OT, ale na základe takejto logiky môže napríklad američan "vystupovať" proti občanom Slovenska "kvôli ich útokom na slušných ľudí".
Dnes som bol omrknúť MHD v Brne. Väčšinou som sa vozil električkami, okrem jednej jazdy linkou 26 z Novolíšenskej na Kamenný vrch a odtiaľ L50 po starej diaľnici k ZOO. Pri električkách som mal niekedy dojem, že tam zastávky sú od seba riadne vzdialené, ale skôr to asi bolo pre zastávky na znamenie. Na L8 som mal pocit, že skôr to je tram-train, ako električka, bohužial som ju vyskúšal len od Hl. nádraží po Líšeň, lebo som z Líšne šiel späť na Novolíšeňskou na L26, ktorá kolmo križovala všetky električkové trate idúce na sever a nakoniec prešla aj cez Mendlovo náměstí kde sa prestupuje na linky smer Starý Lískovec a Modřany, čo je super, takže dedukujem, že linka má funkciu nejakej spojky medzi všetkými radiálami pričom sa vyhýba centru mesta. Ďalej som si všimol, že električkové trate boli vedené aj na takých komunikáciach, ktoré by v BA neobstáli, resp. by sa protestovalo proti zavedeniu električkovej dopravy s tým, že IAD by nemala miesto. Môžem povedať, že keby takto postupovali v Brne, ako u nás, tak majú možno akurát tak trať na Bystrc v trase linky 1, do Líšne, Starého Lískovce, Stránskou Skálu a do Řečkovic. Nestihol som prejsť trať linky 5 vôbec (Starý Lískovec, Štefánikovu čtvrt a trať liniek 3 a 11 na Bystrc). Každá trať má nemalé úseky, kde je električková trať zasadená v betónových paneloch a autá po nej musia jazdiť nakoľko im neostáva miesta alebo miesta by aj niekde bolo, ale parkuje sa veselo... Sklamalo ma ale, že na veľkom množstve zastávok nie sú prístrešky ani, zastávky sú tvorené len ostrovčekom s označníkom ktorý drží informačný panel s CPéčkami a ostrovček je bez zábradlia. Čo sa týka označníkov tak buď sú staré a v takom stave, že čakám kedy ich hrdza rozoberie, alebo nové sú zas také, že sotva vidno čísla a názvoslovie smeru kam linka ide. Pri električkách som mal šťastie na všetko možné okrem Vario s prívesom/bez a klbáku na L5 a tiež som sa vyhol 2xT6A5 pričom som aj L1 šiel ale to som si odchytil Škodu T13 ? čo bolo super, lebo som to vozidlo odsudzoval, pre ten vzhľad ale po odvoze som na neho zmenil názor lebo je to fakt super vozidlo (aspoň oproti tomu čo máme v BA bol pre mňa hento raj) a trocha divné mi prišlo, že T13 mali namontované 4 BUSE dot displeje, 2 BUSE led displeje poskytujúce info na obidve strany (teda akoby za 4 jednostranné) a k tomu bočné informačné tabule aké majú trolejbusy a električky, takže toľko info tabúľ, že to by aj slepý musel vidieť (len ma napadá otázka či to nie je moc preexponované toľko displejov, mne osobne stačia tie dot, lebo sú lepšie vidieť a hlavne čo ma tešilo, že ukazovali formát "zastávka - čas", keďže označovače nemajú displej ktorý ukazuje čas). Ešte mám výhrady k cestovným poriadkom, ktoré majú zastávky vytlačené nejak šikmo a dosť blbo sa to číta, takže v tomto náš DP má +, rovnako ako aj v tom, že skoro všade máme prístrešky a CP sú schované vo vytríne a cestujúci ich nemusí pozerať na daždi. Celkovo som si zvykol, že sa roky pre rozvoj elektrickej trakcie v BA robí hovno ale o modernizáciu vozového parku nákupom nových vozidiel by sa jednoznačne malo mesto starať pravidelne aby sme sa nedostávali do takých problémov ako máme teraz.
Reakcia na: 810zssk #134508:
? za trávnik na Záhradníckej. Aj keď zásluha imhd je možno väčšia ako zásluha "mestských zásahov".
Reakcia na: kecho #134516:
Možno získaš priestor na parkovanie, ale vždy na úkor nejakého iného priestoru (cesta, chodník...).?
Reakcia na: Ondro #134535:
Asi máš pravdu, ale mal som pocit, že som kdesi videl aj bigger. Ale to asi len zapracoval zárodok Alzheimera ?
Reakcia na: Solider #134531:
Z toho co som videl sa mi zdalo ze by sa po tom v pohode dalo prejst. Ale je mozne ze sa mylim, bol som este prispaty..
Reakcia na: no.ev.di. #134524:
Objects in mirror are CLOSER than they appear - rok som sa vozil v takom aute v USA... a aj tu to maju niektore
Reakcia na: Andy #134533:
ja len tie pohyblivé rád triafam ? (carmageddon)
Reakcia na: no.ev.di. #134532:
No ja sa osobne pri šoférovaní snažím nenabúrať do žiadneho objektu, bez ohľadu na jeho veľkosť. 😃
Reakcia na: Andy #134530:
no keď by do teba drcol model 1:5 T3 a v skutočnej veľkosti tak by si bol vďačný za to menšie čudo to nepochybne ?
Reakcia na: 810zssk #134523:
Ako keby tam nebol ten štrk...
Reakcia na: no.ev.di. #134529:
Aha, tak potom OK, ja som zatiaľ stretol len to čo som písal, a aj sa mi to zdá logickejšie. Keď šoférujem, tak mi ide skôr o vzdialenosť než o veľkosť tých objektov.
Reakcia na: Andy #134528:
"Objects in the mirror are closer..." ale ja som hovoril "Objects may be larger than they appear in the mirror." S tým tvojím som sa myslí, že stretol ale neviem to naisto. Asi sú dve verzie týchto výstrah. Nakoniec obidve dávajú zmysel nie?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.