Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #134092:

Cigáni dokážu odvliesť všetko a odniesť do zberu. Aj v BA kanálové poklopy, dokonca nemajú problém ani káble vyhrabať zo zeme.
Čo sa týka tej trate do Poľska, Nowy Targ. Ono by to bolo zaujímavé z hľadiska rozvoja cestovného ruchu, aj dosť ľudí tam chodí na trhy. Viem si predstaviť, že by tam chodil v trase Žilina - Nowy Targ povedzme "Potkan". Žial je to zrejme vzdialenejšia budúcnosť, lebo niesú peniaze na dôležitejšie trate. Napr. V. Koridor -modernizácia.
Možny by sa dalo na to čerpať z fondov únie to by ale musel byť záujem regiónu o to. Čítal som raz nejaký prospekt o Poľsko-Slovenskej regionálnej spolupráci a bolo tam aj o železničnom spojení čo-to. Mrknem to.
Reakcia na: Preßburg.Germane #134109:
Nazývať T6-ku vrakom je smiešne. A z DVB by som si v tomto smere určite nebral príklad, vyradiť a zošrotovať vozidlá vo výbornom technickom stave a v polovici životnosti len za to, že ich mali (tuším) len 12 rozhodne nie je prejavom dobrého hospodárenia. V celej ex-NDR zase až tak veľa tých T6A2 nebolo a všade kde ich vyraďujú/vyradili sa vyhovárajú na to, že pre nich predstavovali atyp. Okrem toho dosť veľa z nich bude ešte ďalej roky veselo jazdiť niekde v Poľsku či Rumunsku.
Aby som vopred predišiel zbytočnej otázke od užívateľa MiroBA a podobných - Bratislava ich kúpiť nechcela, lebo majú o 300 mm užšiu vozidlovú skriňu, vďaka čomu by bola dosť veľká medzera medzi hranou nástupiska a vozidlom.
Reakcia na: no.ev.di. #134106:

Záhradník proste zase potrebuje nejaké kaleráby natlačiť ľudom do hlavy. Ale, že sa nehambí prezentovať sa pred takým -obrazne povedané "vrakom" . Veď obdoba T6A5, konkrétne typ T6A2 je v Drážďanoch už len ako muzeálne vozidlo. A v celom ex-NDR tieto vozy končia prevádzku.
Reakcia na: no.ev.di. #134106:
Re #134006 TeBeCe:
Reakcia na: eripmav #134104:
tak skúsenosti mám, ale nie čo sa týka kradnutia extrémne ťažkých vecí... vidíš akí sú pracovití ak sa im chce ? ale fakt, nebolo by na škodu ich objednávať ako demoličné čaty : "Máte starú nehnuteľnosť? Potrebujete ju asanovať? Volajte Kakaovníčkov a nehnuteľnosť je za krátky čas asanovaná!"... ešte by som dodal, že by nebolo od veci keby pri asanácii tá budova s nimi kydla dole, pomohlo by to znížiť kriminalitu a negramotnosť v dotyčnej obci/meste.
Reakcia na: SiTy #134105:
od 0:24 kecá Záhradník na Župnom námestí pred električkou kúsok od Kapucínskej, nejaká mimoriadna akcia,že tam natrepali 2xT6A5?
Reakcia na: no.ev.di. #134092:
no vidim ze s tym odpadom spolocnosti - ciganmi si este vela skusenosti nemal... kolajnice ukradnu velmi jednoducho... pokojne ich pride aj 80 a odsrobuju to aj zubami ked bude treba... ale oni blby su dost ale, ale odsrobovat kolaje vedia ako a cim...
Reakcia na: TeBeCe #134099:
No uhorková sezóna ako vyšitá ?
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/opravy-ciest-pokracuju-aj-na-buduci-tyzden.html?page_id=131062
oni na ten semaforový nezmysel ešte stále nezabudli? ?

Re #134099 TeBeCe: a ktorý spoj tam zastavuje? ? žeby vodič zahradkárovho služobného vozidla?
http://bratislava.sme.sk/c/4973534/zastavky-mhd-maju-mena-po-sutinach.html

"V poslednom čase podľa neho pribudla zastávka s novým menom na nábreží. Jej názov Zuckermandel odkazuje na štvrť, ktorá kedysi pod Hradom existovala." to fakt? ?
Reakcia na: luky133 #134028:
zahradník & spol. odchádzajú z dpb? ?
Re #134076 erik.pauer: dátum: 31.1.2009, platnosť nového cestného nebola náhodou odvtedy, čo išiel Kaliňák v obci 115 km/h, t.j. od 1.2.? 😉
Reakcia na: kacka #134070:
to vyzerá jak Termniátor 2, keď mu odpíše pol ksichtu ?
Reakcia na: Majo #134095:
Na železniciach sa síce vystriedali niektoré osoby ale našlo sa dosť takých, čo stihli prezliecť kabát a pomáhajú súčasným dosadeným ľuďom ulievať peniaze. Napr. čo viem, tak kvalitné odrby robí ŽSR na svojich zákazníkoch čo sa týka predaju energií, prenájmu priestorov a pod.
Reakcia na: kacka #134070:
A načo by v Šumperku potrebovali staré kardausovské čelo? V BA sa môže využiť ako náhradný diel.

Re #134073 Solider: Myslím, že Prokopovič nestál ako minister dopravy za nič, hoci ekonóm môže byť dobrý. Ale za to rušenie lokálok čiastočne môže aj vtedajšie vedenie Zločineckej spoločnosti.
Reakcia na: kacka #134071:
To je prídržnica, používa sa aj na Slovensku (napr. na tratiach TEŽ).

Re #134075 luky133: Si úplne vedľa, s ozubnicou to nemá nič, keďže Poestlingbergbahn je adhézna dráha. Ide tam práve o ten oblúk, nie o stúpanie.
Reakcia na: Ike #134091:
Peniaze boli - nemalo sa kradnúť! Na všelijaké rozhadovačky peňazí sa vždy našlo, tendre o hovne a na hovno a peniaze leteli do luftu...
Reakcia na: Ike #134091:
Mimochodom ako môžu koľaj ukradnúť cigáni? Veď vieš aké to je ťažké? U starých rodičov v garáži bol asi 20-30cm dlhý pás a to sa inak ako po zemi nedalo odvliecť. Jednak, ak to je prichytené k podvalom, tak neviem ako to odmontujú. Však to tam musela napochodovať celá osada do kelu, inak si to neviem vysvetliť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.