Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #133700:
Hlavne na tych mikroBUSE transparentoch je vsetko vidiet aj zozadu a to uz nevravim o LCD BUSE ? Nevraviac v pripade narvanosti nevidis nic ani na teplomeroch ? Urcite sa jej potom podakuju nevidiaci, ci turisti, co vedia, ze maju vystupit, ked budu pocut Postova, ale ako sa to pise netusia...ale hlavne, ze teta bude spokojna ?
Reakcia na: kecho #133696:
s tym samotnym lamacom by som si niekedy nebol tak isty, stara pani z HZDS naslubuje hory doly, da nejaku tu zehlicku alebo iny predmet pre babicky a hop sup mas z toho 50% ucast 😃 ? .
Reakcia na: no.ev.di. #133702:
tak tym nejazdi, stale sa dostanes aj 93 vsade tam kam by si siel 99 v useku od Terna po Holicsku ? .
a nemozeme byt predsa rasisti je to protizakonne 😃
Reakcia na: kecho #133700:
to bude urcite nejaka babicka, ktora je nervozna aj ked suchne list, preco nekrici aj na OCL, ze to pipanie po vlozeni listka je hlucne?? alebo na revizorov ked im pipaju stroje na elektricenky? ?
sprostost bratislavskych ludi nema niekedy hranice ? ☠
Cesty linkou 99 sa stávajú čoraz, (ako by som to slušne opísal?!) viac na prd. Pomaly každá 2-3 moja cesta čo s tým idem je sprevádzaná nejakým smradľavým indivíduom alebo hlučnými a vulgárnymi ľuďmi (sú to vôbec ľudia). Prirodzene všetky tieto osoby vystupujú a nastupujú na zastávke Kopčany-sídlisko a niekedy aj Závod Matador. Najlepšie by bolo keby L99 minimálne na Kopčany-sídlisko prestala zastavovať a tiež skrátiť premávku L80 po Kúpalisko Matador. Neviem prečo by sa mali slušní ľudia voziť v autobuse s takýmito kreténmi, čo je ich správanie na pokraji tomu aby vznikla linka podobná tej čo premáva z Luníka IX.
Reakcia na: kecho #133700:
Tá pani má asi prah citlivosti ako pes, keď jej hlásiče vadia ? podľa mňa práveže hlásenie zastávok je nevýrazné, tiché a miestami nejasné. Najviac sa mi páči ako to vyhlasujú v Žiline. Tam to majú v praxi oveľa skôr ako u nás, nestretol som sa s vozidlom, ktoré by nevyhlasovalo zastávky a taktiež zreteľnosť a hlasitosť bola na potrebnej úrovni.
http://www.bratislavskenoviny.sk/130228/doprava/nepomaha-nic-zbytocne-si-aj-zapchate-usi

takže už sú zlé aj hlásiče ?, luky musíš tomu brankovi navrhnúť, aby si dal na DD spraviť anketu v štýle "vadia vám hlásiče v busoch" ?
Reakcia na: Valec #133693:

Já bych jejich webové stránky moc neřešil. Koukal jsem osobně na transparent na zkušebním vozidle 3000 a má tam jasné napsané JKZ! Bohužel detail fotky nemám
http://www.mhdfoto.cz/typy/sor-nb12/foto/5577/
Reakcia na: kecho #133696:
ono osobne kaslat na tie miesta na sedenie, aj tak nikdy kvoli gerimafii nie su volne (vdaka Lidl ? ). Ono je totiz celkom zazitok vystupovat Pri Suchom mlyne ked ides medzi 8 a 9 napr z Tedomu ?
Reakcia na: m@rtin #133692:
určite to bude tento, pretože som si písal s jedným vodičom z DPP a on mi to povtrdil ?
Reakcia na: superstar #133673:
samostatný Lamač nebude, veľmi pochybujem, že by na referendum v BA prišlo aspoň 50% obyvateľov 🙂
Re #133682 luky133: "urýchli nástup, ale zníži počet miest na sedenie" - takže nič pre DD ?
Reakcia na: vlado13 #133694:
Práve pre to ma znepokojuje fakt, že s NSMHD, resp. podzemnou dráhou sa uvažuje tak, že dosť to kopíruje trasu električky. Keď už by sa malo budovať niečo na báze podzemnej dráhy, rozhodne by to podľa mňa malo byť v takejto trase : Vrakuňa - P.Biskupice - Cint. Ružinov - Prievoz - AS - Kollárovo nám., alebo Americké nám. - Hl.st. - Kramáre - Patrónka - Vojenská nemocnica - TESCO Lamač - Dúbravka, teda tam kde zatiaľ ekologická doprava neexistuje a autobusová má silnú frekvenciu alebo trolejbusová nepostačuje a električkovú trať nemožno zaviesť. Navyše pri Cint. Ružinov alebo v tej oblasti by mohol byť terminák P+R+prímestské SL linky, tie by sa nemuseli trepať cez Prievoz na AS, ale ľudia by si hromadne prestupovali na metrolinku do centra, tak by okrem ľudí Vrakune, Ružinova a P.Biskupíc metro zaručene používali aj ľudia dochádzajúci zo smeru Šamorín, DS,...
Reakcia na: no.ev.di. #133671:
je to asi z viacerých dôvodov,
1. ak by nemala trčať v zápchach s autami, musela by mať samostatný koridor, čo by to narobilo s autodopravou, je jasné,
ak by bolo dostatk miesta na samostatný koridor pre električku, asi už dávno by sa boli zriadili vyhradené bus-pruhy a k trčaniu v zápchach by nedochádzalo,
2. vedenie vnútornými pruhmi by bolo spojené s takmer neriešiteľným umiestnením nástupných ostrovčekov a dilemou priechodov pre chodcov - riadené vs neriadené a problematickými ľavými odbočeniami
3. vedenie vonkajšími pruhmi by bolo spojené s tolerovaním pravých odbočení a prípajaní čiastočným súbehom s líniou električky, najmä v miestach križovania s diaľnicou,
4. odbočenia z Popradskej na Vrakúnsku, z nej na Uzbeckú a ďalej na Kazanskú v parametroch vyhovujúcich pre električku by si vyžiadali veľké stavebné zásahy, tento úsek je ukážkou toho, koľko problémov môže neskôr narobiť jedno zbrklé rozhodnutie bez dostatočnej predvídavosti a nadhľadu,
5. samostatnú kapitolu by predstavovalo vybudovanie otočky,
6. ak by aj toto všetko už bolo "vyriešené", zostáva ešte určiť miesto napojenia na existujúcu sieť a priviesť trať na Gagarinovu, ani zdanlivo jasná trasa po Prievozskej nie je bez úskalí, odhliadnuc od projektu Twin City a jeho časových a priestorových faktorov, križovatka pri centrále VÚB musela prejsť "omladzovacou kúrou", ak by to malo byť napojené na Šaf. nám., Dost. rad by čakala opätovná prestavba, že by to "zamiešalo karty" na Šaf. nám. ani netreba zdôrazňovať,
napojenia v iných miestach skrývajú rovnaké alebo ešte väčšie úskalia, dôsledky na organizáciu dopravy a nároky na financie
Reakcia na: m@rtin #133692:
Ak si tam všimneš, tak vonkajšie panely firma neponúka a preto to musí od niekoho nakúpiť. A ten niekto je (žiaľ?) EmTEST.
Odbavovací systém by měl být snad od této firmy
http://www.jkzsim.cz/cz/dopravni-systemy/
Reakcia na: luky133 #133682:

3 dveřové 12 m Sory by snad měly do Prahy přijít od příštího roku. Pokud vím, požadavek Ropidu na 12 m autobusy jsou 3 dveře od 1.1.2010. Uvidíme.

Odbavovací systém ještě není úplně 100% jistý. Tady bych také nepředbíhal...

A klimatizace? Ta opravdu v nových autobusech i v tramvajích není, což považuji v 21. století za peachovinu. Faktem je, že VŘ na nové autobusy je tak variabilní, že když se rozhodne DP v roce 2012 odebrat třeba patrové Sory na vodík s klimatizací, bude je mít.
Reakcia na: S499.1023 #133679:

Pokud vím, jedná se o JKZ Olomouc
Reakcia na: TeBeCe #133688:
Tak to je znak, že sa ide prerábať ? ? ? Naposledy som našiel spomenutie prerábky tu: http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11021338&p1=51337 Ale ďalej sa už informácie rozchádzajú, že podľa niektorých médií sa ide obojsmerne podľa iných len smer mesto. ?

Re #133687 Solider: Pokiaľ viem má len tepelnú. ?
Reakcia na: luky133 #133686:
vcera malovali prechody na karloveskej smer mesto. zajtra ich asi odfrezuju ?
Reakcia na: luky133 #133685:
Ako si spomenul, hluk z motorovej veži je neskutočný, tam nie je žiadna akustická izolácia?

#133684 Nodes: Rád by som vedel, koľko zaplatila firma EMtrest agitujúcim pracovníkom v Prahe.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.