v kontakte s cestujúcimi som len v prípade, že nakladám kočík (kvôli rýchlosti, nie zo sympatií k mamičke), na konečnej občas tým zábudlivejším pripomeniem, že treba vystúpiť a samozrejme v prípade poruchy alebo nehody, inak nie. podčiarknuté, zrátané: priemerne 2 minúty za službu... ?
a ako som už spomínal: POVINNOSŤ byť navlečený v čomkoľvek nepríjemnom nijako NEMÔŽE zlepšiť výkon práce (jeden pruský generál razil zásadu, že vojak bude lepšie bojovať, ak bude hladný, unavený špinavý, slovom nasratý. história ukázala, že sa mýlil). obdobne som si istý, že neplatí rovnica "vodič v hnusných tesilákoch=bravúrne pracovné výkony" ?
PS. S.499.atď nech si ma dá láskavo do ignore ?
človeče, kde žiješ? ?
kdekto si sprístupní čo a kedy a ako len chce, si si nevšimol? veď keď sa niečo stane, vždy je na koho to hodiť ( v prípade tunele na vodiča elek3čky) a "problém je vyriešený"... ?
pardon, keby tu bol ten smajl z QIP čo si trieska hlavu o stenu, tak by som ho sem jednoznačne dal... úplne som prehliadol ten text, že 31 a 39 tam budú zastavovať ? beriem späť, čo som napísal...
Keď mám byť od 5.8. výluka na Mýtnej, tak nemohli by 31 a 39 zastavovať na zastávke Vazovova tam kde električky stoja? Pokiaľ viem sa o zastávkej tohoto typu bus+električka točí dlho ale keď je šanca aspoň na chvíľu to tak spraviť, nič sa pre to nerobí...
Inak ohľadom električkového tunela. Neviem či sa to už spomínalo...ale nedal by sa tunel po rekonštrukcií sprístupmiť vrátane štôlne na Palisády pre chodcov a cyklistov ako skratka?
Na tomto plániku prierezu http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=50641
sa zdá byť dostatočný priestor medzi prejazdným profilom trate a tunelovým múrom asi 2,5m -pol metra pri múre by sa nechalo pre technologické siete -neviem presne čo to tam je , 2 metre od tunelového múru by som inštaloval zábradlie s krátkym prerušením po cca 20tich metroch (pre núdzový prípad) po oboch stranách. Takto by mal byť zabezpečený dostatočný prejazdný profil pre vozidlá a ešte by bolo aj dosť priestoru (zhruba pol metra) medzi vozidlom a zábradlím pri núdzovom výstupe ľudí s vozidla v tuneli.
Takto by sa chodník na jednej strane (tej na ktorej ústi štôlna Na Palisády) mohol využiť pre chodcov a druhá strana pre cyklistov.
-Ono koniec-koncov kedysi ten tunel aj sprístupnený bol a aj po vylúčení chodcov som pár krát vidiel ľudí ktorí si tade cestu pešky skracovali.
Umožňujú to vlastne vôbec normy o tuneloch?
zaujimavostou, ktora zial nie je na fotkach, su minimalne 2 mestske Ikarusy 260, ktore boli videne na juhu ostrova odstavene na nejakych dvoroch. ich povod netusim, a ani google zatial nepomohol.
Podľa mňa skôr takíto pracovníci DP by mali nosiť uniformy a nie šoféri, ktorí lístky nepredávajú ako je tomu u nás. Napr. takým šoférom SAD, ktorí lístky predávajú by som dal povinne nosiť uniformy, lebo s nimi prichádzajú cestujúci do styku pri kúpe lístka. Samozrejme, u nás takíto sprievodcovie niesú čo predávajú lístky, ale hentem by podľa mňa jednoznačne uniformu mať mal. http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=50850&idt=u&idg=4131&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Ja si tiež myslím -zujímave ? .
Len trochu ma prekvapil starší vozový park a autobusy z druhej ruky -ale zrejme bude dobre udržiavaný.
V takej turistickej destinacií a na to že Grécko je už dlho v EU by som očakával skorej najnovšie vozidlá.
Tá autobusová stanica tiež pôsobí tak trochu "rozvojovo".
Skorej by som odhadoval že je to niekde v Turecku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
2xT3SUCS
kdekto si sprístupní čo a kedy a ako len chce, si si nevšimol? veď keď sa niečo stane, vždy je na koho to hodiť ( v prípade tunele na vodiča elek3čky) a "problém je vyriešený"... ?