Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #133405:
S tunelom alebo ako?
Reakcia na: Solider #133402:
Adekvatna sa nemusi rovnat neslusna. Ja si tiez casto vselico myslim a takto to tu verejne neprezentujem 😉
Reakcia na: Mikimaus #133398:
Mas smolu 😛
Reakcia na: Martin Fundárek #133405:
Aj mne to tak oči ťahalo, že od Makova to je kúsok do ČR, a že trať z druhej strany (ČD) nie je tak ďaleko... v dnešnej dobe ale môžme byť vôbec radi, že tie lokálne trate sú v prevádzke, o nejakom predlžovaní, spájaní môžme snívať. Možno ak príde lepšia doba za 20-30 rokov, keď si ľudia uvedomia, že nemusia mať na každé prdnutie auto a, že žiť sa dá aj bez neho a ak budú používať hromadnú dopravu tak sa aj tá skvalitní.
Reakcia na: ufo #133395:
Tá mapa ma donútila opäť otvoriť zošiť z mapovania, kde mám polovicu 2. celý 3. ročník zo SŠ. "V druhej polovici 19. stor. bolo veľa zmien polohopisu = výstavba, rozvoj železnice, priemyslu,... = skutková stav bol iný ako vykazovali katastrálne aj topografické mapy. Preto vojenská správa žiadala nové mapovanie. Stolovou metódou bola vyhotovená originálna topografická mapa 1:25 000, ktorá bola podkladom pre odvodenie špeciálnej mapy 1:75 000, ktorá bola vyhotovená v polyedrickom zobrazení. Bola to veľmi kvalitná mapa, spracovaná podľa jednotlivého značkového kľúča. Po rozpade Rakúsko-Uhorska bola v r. 1920 reambulovaná. Bola doplnená o aktualizované názvoslovie, polohopis a výškopis. Tieto mapy boli jediným súvislým mapovým dielom, ktoré zobrazovali územie ČSR po rozpade Rak.-Uh. Malo viacfarebnú reprodukciu." toľko moje poznámky...ešte k tej mape, že výškopis je tam teda riadne stručný, lebo sú tam len chrbátnice, údolnice a šrafy, ktoré sú úplne na prd...
Reakcia na: vlado13 #133404:
mozno by som Ti vedel povedat priklad kedy by to slo, napriklad keby si chcel ist z Halovej na Markovu (priamy spoj 99) zastavky: ZST Petrzalka-Zavod Matador-Jiraskova-Svabinskeho-Markova...peso to urobis za 10 minut, aj za menej, bez problemov, ale samozrejme nie po trase autobusu ale krizom cez sidlisko.
Reakcia na: vlado13 #133404:
Keď som študoval v Žiline, zvládal som 4 zastávky na jednej trase za 8 a pol minúty chôdzou... (takmer pretekárskou:-)).
Reakcia na: no.ev.di. #133383:
Pozri sa na vlaky.net, pred pár mesiacmi tam bola reportáž od niekoho, kto sa snažil zvyšky trate Trstená-Suchá Hora prejsť. Stanica bola cca 2 km od obce Suchá Hora.
Reakcia na: no.ev.di. #133382:
V jednej mape som videl zakreslené plánované prepojenie Makov-Velké Karlovice.
Reakcia na: richardhudec #133390:
4 zastávky do 10 minut? podla mňa nezvládne ani dobrý bežec, predpokladám, že zastávku, kde nastupuje, nerátal
príklady:
hl. stanica - samsung arena (zimak) - L74
Nemocnica Kramáre - Janotov L32
hl. stanica -
Reakcia na: Mikimaus #133394:
a co maju v takom pripade robit ludia na vyse polovici zastavok v bratislave, kde nie je automat, alebo stanok??? to ich opravnuje cestovat na cierno...lebo ze im tam nepostavili automat a oni to mozu revizorovi dokazatelne ukazat, ze am ten automat naozaj nie je...a este dalsia otazka...kto dnes nema mobil??? podla mna 2 z 3 babiek a dedkov uz maju mobilny telefon...90 percent mladych ludi ho urcite tiez ma...ale v kazdom pripade zavedenie SMS listka dopranym podnikom bol velmi ustretovy krok voci cestujucim, pre ktorych nastali podobne komplikacie...a myslim si, ze tu nie je co riesit...nespocetne vela pokut uz bolo udeleych koli tomu, ze cestujuci si myslel, ze drbe system a ze mu to prejde, lebo automat na zastavke nefungoval...alebo ze v nedelu bol zatvoreny stanok, kde si dany clovek kazdy iny den ten listok kupit vie...
Reakcia na: intony #133401:
Myslím si, že ten príspevok si zaslúžil adekvátnu reakciu.
Reakcia na: richardhudec #133391:
Ako admin by som hanbil za takúto poznámku.
Reakcia na: icha51 #133387:
Môže. Keby nemohol, vieš koľko ľudí by to zneužívalo? Verím, že tisíce ľudí by začali vyhľadávať zastávky s nefunkčnými automatmi/bez automatov, aby mohli ísť zadarmo.

Re #133390 richardhudec: Za to, že sa spýtal trošku blbú otázku, ju snáď netreba hneď osočovať... Dúfam, že je to len tým teplom...
Reakcia na: Mikimaus #133398:
Tak môžeš ísť načierno a riskovať pokutu alebo použiť "pešibus".
Reakcia na: 810zssk #133396:
A co ak blizko ziaden neni ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #133382:
Môžem len doporučiť, aby si používal k svojim diaľkovým analýzam nejakú mapu, na ktorej sú aj vrstevnice ? .
Reakcia na: Mikimaus #133394:
Musim najst iny automat.
Reakcia na: no.ev.di. #133383:
Tu máš trať aj železničnú stanicu Suchá Hora. Trať šla samozrejme až do Poľska pôvodne.
http://oldmaps.geolab.cz/map_viewer.pl?z_height=500&lang=cs&z_width=900&z_newwin=1&map_root=3vm&map_region=75&map_list=4263
Reakcia na: richardhudec #133390:
A co v pripade, ze nemas mobil ? Ak by si revizoroa dotiahol na zastavku a dokazatelne ukazal ,ze ten automat nejde? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.