blikavá zelená nie je žiaden vynález, osobne mu tiež nerozumiem (pretože v zahraničí má funkciu ako naša oranžová), ale tak hlavne za to dostane niekto dobre zaplatené, to je to najdôležitejšie... ?
Ziadne hranice nepadli, akurat sa nevykonavaju kontroly, to je sakra rozdiel.. zial si ho niektore osoby stale neuvedomuju a potom pyskuju ked ich zastavia na nahodnu kontrolu, ktora je v ramci Schengenu bezna.
Aj keby sa nerobilo nic, je tu inflacia. Minule som ratal kolko by to malo stat keby sme brali do uvahy inflaciu a vyslo o dost vacsie cislo. Pohladaj.
Kam v Bratislave cestujes viac ako hodinu? Tam uz je sanca mensia. Pri tom 15 minutovom by vela ludi chodilo na doraz, co by bolo OK keby si potom boli schopny oznacit dalsi listok.
Neviem prečo sa za cestu cez hranice do riti platí gratis, vlak ako vlak, cesta ako cesta. Po hranice všetko ide normálne a zrazu keď človek chce ísť vlakom zo štátu do štátu tak ledva nájde 3-4 páry vlakov ? a to sme v Schenghene, hranice padli, slobodne sa môže cestovať ale kto nemá auto, tak si môže trhnúť a dopravcovia to veselo ignorujú ?
a zároveň 4 roky sa pre MHD aj rovnako hovno robilo... trať na DD a 6x 25Tr to nie je nič prevratné nakoľko aj tých 25Tr malo byť viac, trať DD sa robila na 2x a stále nie je napojená na ostatnú sieť. Električky a trolejbusy sa len modernizujú, čiže dostaneme to isté vozidlo čo sme vyslali na GO len s krajším interiérom, pár kozmetických úprav ale podstata vozidla stále bohužiaľ ostáva. A najväčšie sídlisko Petržalka je stále odkázaná na autobusy (v drvivej väčšine kĺbové), ktoré sa stále nenakupujú...
mmm,nechápem... však tam vlaky bežne premávajú medzi Skalitým a Zwardońom, tak kde je problém? Poľská strana má určite záujem o spojenie cez ten prechod, tak naši by poskytli súpravy a oni by zas dali na to trať. Ak sú tam autobusové spojenia, tak ich zrušiť a nahradiť vlakovým spojením. WUF! ? ?
si myslím, že keď blikajú, tak by (polo)vodiči mali vedieť, že bude oranžová a prispôsobiť sa tomu a nie ako teraz, že tvrdia "veď ešte bola oranžová, to nebola červená..." alebo "ono to rýchlo bliklo, nestihol som zastaviť"... osobne si myslím, že blikajúca zelená je fajn, hlavne keď niekde nepoznám miestne pomery a dĺžku zelenej...
Zoznam vybraných križovatiek a priechodov pre chodcov, kde sa bude experiment „Prerušovaný signál – VOĽNO“ overovať:
* Križovatka Ulica svornosti – Mramorová ulica
* Križovatka Cesta na Senec – Pri mlyne
* Križovatka Račianska ulica – Pekná cesta
* Križovatka Nadjazd Vajnory – NAY
* Križovatka Lamačská cesta – Cesta na Červený most
* Križovatka Botanická ulica – pri študentskom domove Družba
* Križovatka M. Schneidera Trnavského – Harmincova ulica
* Križovatka Dolnozemská cesta – Gettingova ulica
* Križovatka Dolnozemská cesta – Mamateyova ulica
* Priechod pre chodcov na Popradskej ulici (pri cintoríne Ružinov)
* Priechod pre chodcov na Brnianskej ulici (Dubová ulica)
* Priechod pre chodcov na Panónskej ceste (CARREFOUR)
Čiže to ide normálne cez ZSSK (osobnú)? 560 dajú Českým dráham výmenou za E499.0, tie sa opravia v ŽOS ZV a za predaj potom dostanú ZSSK peniaze? Zaujímavé.
Pri chodcoch to beriem, hlavne menej mobilní dôchodci môžu vedieť, či sa im oplatí ísť cez prechod alebo čakať...
ale načo je to pre autá? viem že také existuje aj v zahraničí, no napr. v BA by boli lepšie odpočítavacie semafori ako blikacie... Veď blikajúca zelená má vlastne rovnaký význam ako oranžová...
nie, akonáhle prestupuješ, strácaš okrem nástupnej zastávky a času akékoľvek dôkazy, ktoré by to vyvracali... ak sa ti chce bojovať s veternými mlynmi, možno by si v prípade pokuty mohol napísať odvolanie, ale tam záleží veľa od ľudského faktoru...
platí to len tak, že ked si cvikneš 15 minútový (60 minútový) lístok v jednom spoji a ten spoj mešká, no poďla CP by si mal byť už v cieli, tak vtedy ti to revízor odpustí...
Prosim o poradenie s listkami:
Pouzil som hodinovy listok (8:08 orazenie). Prestupoval som a chcel som vyuzit spoj 9:03. V tom case som bol na zastavke, no nic neslo. Dalsi spoj, inej linky, isiel 9:10. Musim si ozvacit dalsi listok alebo mozem pri pripadnej kontrole listkov argumentovat, ze spoj vynechal (alebo, ze isiel v predstihu ako bolo uvedene v CP) - a tym padom mam stale platny listok?
No neviem, ako by som mohol rýchlou jazdou na úseku 200 m ušetriť jeden cyklus. Mimochodom, 50 km/h skutočných na mojom aute obnáša 54 km/h tachometrových.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho