Dá sa aj v DPB brigádovať? Lebo keď budem mať dotatočný vek, prax atď., veľmi rád by som si zajazdil na nejakých trolejbusoch, dúfam že dovtedy 21Tr a 22Tr.
Moja posledná služba bola 212/2, 14. 7. 1994. Je to krásna práca ale živiť sa ňou nechcem. Teraz rozmýšľam, že by som si brigádnicky zajazdil v Pardubiciach alebo v Hradci Králové.
I.
Hmm, tiez ma tato diskusia uz stve. M@rtine - mas tam par nepresnosti, ale vcelku to sedi.
Ale uz ma nebavi debata na tuto temu. Som sem napisla moje poznatky z cesty a som myslel, ze nieco okolo toho podiskutujem(e), ale zda sa, ze to nikoho nezaujimalo, ze inde to moze funguovat a ako.
Andy: igorko uz dlhsie robi mimo oblast dopravy (ak mam spravne info)
Teda poviem vam, je mi z tohoto tu smutno, ani pomaly nemam dojem, ze som na dopravnej stranke. Jeden musi stale davat najavo, ze sme blby narod, alebo minimalne sproste mesto; druhy zase pre zmenu musi hladat vinnikov vsade, len nie u nas. Nemohli by ste sa radsej zamerat na hladanie prostriedkov ako to tu zlepsit a nie travit cas nekonstruktivnymi hadkami?
A ked ZSR regionalne rozdelis, ako zabezpecis ich prepojenie? Je to to iste, ako keby mala vzniknut celoslovenska siet zo sukromnych prepravcov, kde jeden chce nieco ine ako druhy chce nieco ine ako treti ako... To sa neda! A tie podmienky, resp. zmluvy by museli byt spravene fakt dobre, co, ako sam uznas, na Slovensku nie je mozne. A financovanie sa tym nejako extra nezjednodusi.
Ak si sa bal, aby tu nebola takato diskusia, tak si mal vsetky prispevky odignorovat a nie pisat taky dlhy prispevok. Ale mne je to jedno, je to tvoj cas.
COLOR: ano mas, pravdu, rusit trate je nezmysel. ale ronakym nezmyslom je pokracovat vo financovani dlhu ZSR, ktory sa neustale prehlbuje. treba to sprivatizaovat a bude poriadok.
kua, ked je nieco stastne furt je to na hovno, lebo ani ja ani ty ani nikto sa o spolocne poriadne nestara. ale ked nieco niekomu patri, tak to je ina kava.
na druhej strane sa treba poucit z prikladu VB, kde privatizacia (kvoli zle postavenym pravidlam) dopladla zle.
najlepsie by bolo rozdelit ZSR na jednotlive casti, ako sa to dialo v pripade SAD.
zjednodusi sa tym financovanie a zvysi transparetnost procesu.
Martin, neviem prečo sa s tým namáhaš, kto nechce, ten nepochopí. Ja Ťa len upresním:
1) V období 1918-1939 nemôžeš hovoriť o Česku. Československá republika bol unitárny štát.
2) V Žiline stojí socha Andreja Hlinku. Andrej Hlinka v dobe vzniku Slovenského Štátu už nežil (zomrel 16.8.1938), takže ho ani nemohol viesť. Andrej Hlinka bol zástancom autonómie Slovenska ale nie odtrhnutia. To, že po jeho smrti ho hejslováci začali uctievať ako modlu a otca Slovenského štátu, za to Hlinka nemôže. Hlinka bol regulárny demokratický politik.
Takže nič proti Tebe, v princípe s Tebou súhlasím ale keď chceš robiť historické exkurzy, tak si preštuduj pramene.
3) V období vzniku ČSR nebola žiadna Tatra Kopřivnice ale Vagónka Ignác Šustala a podobné drobné nepresnosti:-).
I.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR