OK, rozumiem, ako si to myslel.
Čo sa týka Bratislavy, či prestane byť miestom vhodným pre život... podľa mňa sa tak deje už v súčasnosti, veľa pozitívnej energie toto mesto človeku nedodá.
veď stačí si pozrieť "ako blízko" majú nominanti koalície k ŽP... najprv to bol architekt, potom absolvent vojenskej akadémie v LM a teraz tento posledný nejakým zázrakom je vyštudovaný lesohospodár... ale aj to neviem, či nie v zmysle, ako les premeniť na eurokorunky....
Treba si všimnúť v článku slovíčka "prenajatých", "dočasnú výpomoc", "Nové autobusy však z dôvodu zrušenia tendra doteraz neprišli" atď.
Neviete aká bola presná zmluva medzi BA a BB? Možno to bol prenájom práve do konca Júna 09 (śkolského roka, LOL) . Kto vie, pri tých informáciach čo spoločnosti dávajú by som sa nečudovať ak by bol nad tým menší otáznik. Samozrejme, pre verejnosť.
Autobusy môžu nahradiť iné v BB, prípadne sa môžu predať inde (nie som BBfil, ale niekde som narazil, že nejaké prímestské tuším C954 skončili v Prahe, ďiaľkové sa tiež niektoré rozpredali, niečo aj zdedil SAD Zvolen).
Ak by o ne mala BA záujem, myslím, že si ich mohla kúpiť. Veolia Transport Nitra si tak kúpila 4 Karosy B952E (dve jazdia vo Slovnafte a zvyšné dve prvé si zatiaľ docela úspešne na MHD v NR). Prenajaté mala 3 (oficiálne, toľko bolo zaradených do premávky) Karosy B741. I tie sa vrátili do BB (teda jedna určite 035BM, 036BM skončila rozobratá v Nitre a 033BM je N/A).
Nie si lesník ani biológ a NIČ NÁM NEVIEŠ POVEDAŤ, akurát stále zase a dokola tie tovoje nezmyselné premúdrelé amatérske žvásty. Proste to tak nie je a ty si tupoň.
"a teraz 3-4 spoje robené 9.5 SORkou sú teda zas opačným pólom zvrátenosti MHD v BA"
Pokiaľ viem, "3-4 spoje" (za hodinu) znamená v praxi BUĎ interval 15 ALEBO 20 minút, a teda podľa tvojho horeuvedeného citátu sú obe tieto možnosti "zvrátené". Ja som sa ťa opýtal, čo by si tam chcel namiesto toho, tak mi láskavo odpovedaj a neprekrúcaj moje slová.
P.S.:Jazdím tade pravidelne, na rozdiel od teba, a aj preto sa k tomu vyjadrujem, tiež na rozdiel od teba.
Pindať hej ale pochopiť nie. Pre teba je to zanedbateľné 3-4 SORky na L66 za hodinu, však asi tam nejazdíš. Čakať 15 a 20 min v poobednej špičke je rozdiel, možno to pochopíš keď budeš na OD Ružinov čakať na L66 a bude na teba poriadne liať, akurát keď ti ujde L66 a budeš tam moknúť 20minút ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bubak
Treba si všimnúť v článku slovíčka "prenajatých", "dočasnú výpomoc", "Nové autobusy však z dôvodu zrušenia tendra doteraz neprišli" atď.
Neviete aká bola presná zmluva medzi BA a BB? Možno to bol prenájom práve do konca Júna 09 (śkolského roka, LOL) . Kto vie, pri tých informáciach čo spoločnosti dávajú by som sa nečudovať ak by bol nad tým menší otáznik. Samozrejme, pre verejnosť.
Autobusy môžu nahradiť iné v BB, prípadne sa môžu predať inde (nie som BBfil, ale niekde som narazil, že nejaké prímestské tuším C954 skončili v Prahe, ďiaľkové sa tiež niektoré rozpredali, niečo aj zdedil SAD Zvolen).
Ak by o ne mala BA záujem, myslím, že si ich mohla kúpiť. Veolia Transport Nitra si tak kúpila 4 Karosy B952E (dve jazdia vo Slovnafte a zvyšné dve prvé si zatiaľ docela úspešne na MHD v NR). Prenajaté mala 3 (oficiálne, toľko bolo zaradených do premávky) Karosy B741. I tie sa vrátili do BB (teda jedna určite 035BM, 036BM skončila rozobratá v Nitre a 033BM je N/A).