Ten "znalec" býva kúsok odo mňa a neviem čo mu tak prekáža na tej električke. Neviem prečo by nutne s električkou musela prísť urbanizácia okolo Chorvátskeho ramena. Všetko je na magistráte ako sa rozhodne naložiť s územím okolo Chorv. ramena. Podľa mňa by jednoznačne mala byť vydaná uzávera na stavbu akýchkoľvek polyfunkčných objektov alebo obytných objektov v jeho blízkosti. V temer celej dĺžke ramena s výnimkou úseku Markova - Technopol kde je cyklotrasa a nejak sa podarilo upraviť breh ramena, je starostlivosť o rameno minimálna. Na Vlasteneckom nám. je v ramene taký humus, že ? Čo sa týka zelene, tak oblasť medzi ramenom, Gessayovou a Rovniankovou až po Technopol je bez údržby (rastie to na divoko) pričom keby sa tam vybudovali malé chodníčky a nejak organizovala starostlivosť o zeleň, mala by Petržalka druhý Sad J. Kráľa. Avšak stále tam sú vykopané jamy pre pôvodnú dráhu metra a navyše medzi kostolom na Tupolevovej a Rovniankovou je Chorvátske rameno stále prekryté betónovými panelmi ? už mohlo konečne dakoho napadnúť, keď tam je postavený kostol aby dali tie panely preč a postavili tam odbočku z cyklotrasy medzi Kauflandom a Technopolom na Tupolevovu. Ale keď rozumné nakladanie so zelenými plochami a ich ošetrenie vyzerá tak, že ich mesto radšej dá zabetónovať než si tam predstaví električku v prírode.
Co sa Petrzalky tyka, mesto by malo jasne povedat ze bud moze vybudovat elektricku, alebo nic.. jednoducho odmietat davat peniaze na nefunkcne a zbytocne predrazene riesenia. Bud sa postavi kvalita za fajn cenu, alebo nech si to Petrzalka plati sama. Je to taky problem?
hm tak z tohto vela neviem teda "konkrétne pravý jazdný pruh od križovatky s premostením ku Carrefouru smerom ku križovatke pri OD Tesco." a mame tu hypermarket nie obchodny dom ? ?
Ďakujem ale slepý zatiaľ nie som... Iba som napísal názor prečo vôbec bojujú proti električke, a to nikde nenájdeš. Tlačová konferencia a jej prezentácia je jedna vec a dôvody, pre ktoré ju zvolávajú môžu byť úplne iné. Nepochopil si to skôr ty čo som myslel. Ale radšej si počkajme na tu tlačovku, možno sa dozvieme aj niečo viac.
"Bratislava - Tlačová konferencia na tému Najväčšia dopravná
investícia v Bratislave je vážne ohrozená postupom magistrátu sa uskutoční o 14.00 h v Malej zasadačke Domu novinárov na Župnom nám.
7 v Bratislave.
Iniciatíva občanov pod pracovným názvom ZEED (Za ekologickú a efektívnu dopravu) s podporou viacerých iniciatív a občianskych združení je presvedčená, že projekt električky do Petržalky, ktorý chce mesto realizovať, ohrozuje územie okolo Chorvátskeho ramena je nesystémový, finančne neefektívny a netransparentný. Nerieši problém dopravy v Petržalke a v Bratislave a navyše ohrozuje vybudovanie skutočného Nosného dopravného systému.
Informujú/Vystúpia: Martin Kugla - Ekonomické aspekty problému a možné čerpanie EÚ fondov (analytik Fair analyses), Vlado Dulla - Investície z hľadiska transparentnosti – požiadavky ZEED na vedenie mesta (odborný konzultant Bratislava Otvorene), Elena Pätoprstá - Možnosti spoločne prijateľného návrhu pre environmentálne aj dopravné riešenie pre zachovanie hodnôt územia Petržalky (OKO skupina zástupcov občianskych združení) a Katarína Šimončičová - Skúsenosti z Paríža (verejné zhromaždenia, hlavné trendy rozvoja európskych miest z hľadiska participácie občanov, dopravy a environmentu)"
Pochybujem. To, o čom píšeš Ty, sa tam nikde nespomína.
Týmto sa mi len potvrdzuje, že rôzne ochranárske združenia sú najväčšou brzdou v rozvoji. A veľmi ma prekvapuje, že v zozname "účinkujúcich" nevidím LoLa.
Celý problém tkvie niekde inde. Magistrát okrem električky plánuje vybudovať aj štvorprúdovú komunikáciu a dané územie urbanizovať. Vybudovať z toho tzv. "Centrum Petržalky" s jasnými dominantami - výškovými budovami. To je ten dôvod proti ktorému podľa mňa neustále prostestujú, aby sa územie pri Chorvátskom ramene prebudovalo na park a nie na administratívne centrá. A keďže prvým impulzom je električka, ktorá slúži ako dobrá výhovorka pre magistrát tak sa jednoducho bojuje aj proti tejto električke. Nemyslím si, žeby ľudia proti samotnej električke boli ale tu výstavbu komunikácií a polyfunkčných budov si magistrát mohol odpustiť. Ja to vidím tak, že výstavba električky sa stala bojom dvoch skupín za niečo úplne iné. Na jednej strane magistrát, ktorý odmieta postaviť iba samostatnú električku a na strane druhej občania, ktorí radšej ako zastavať to územie sú proti električke.
Tí ľudia aj žijú v Petržalke alebo sa len chcú vystrkovať? Takýmto spôsobom nebudeme mať v Petržalke nič tak nech už láskavo držia jazyk za zubami ? a čo teda vôbec chcú aby premávalo do Petržalky? Nie je to nejaká iniciatíva, ktorú zvolal Mr. Domovník? ?
ale aspoň by sa fešák hubert aj so zahradkarom mohol opäť popretŕčat v TV a robiť ofuky, že ako si to tí Rakušáci predstavujú, že keď to ide v BA, prečo to nejde aj v civilizovanej krajine ?
Re #132056 luky133: ten realitný agent chce to, za čo mu viac zaplatia... ?
Re #132060 X-4390-X: veď cez prázdniny ich možno ani nebude treba... ale potom od 2.9. sa začne zábava
Re #132069 kuko1: a čo takto 37xx, 27xx, 408x ?
Kaslat na petrzku, nech sa tlacia v IK 4xx az do smrti. Tie peniaze nech investuju radsej do sucastnej elektrickove siete, pripadne na spojku do Vajnor, alebo predlzenie do DNV. Mozu sa nakupit nove NP eliny, plne klimatizovane a petrzalka nech si skusa lolove teorie do blba a nadava na stare smradlave busy ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo
investícia v Bratislave je vážne ohrozená postupom magistrátu sa uskutoční o 14.00 h v Malej zasadačke Domu novinárov na Župnom nám.
7 v Bratislave.
Iniciatíva občanov pod pracovným názvom ZEED (Za ekologickú a efektívnu dopravu) s podporou viacerých iniciatív a občianskych združení je presvedčená, že projekt električky do Petržalky, ktorý chce mesto realizovať, ohrozuje územie okolo Chorvátskeho ramena je nesystémový, finančne neefektívny a netransparentný. Nerieši problém dopravy v Petržalke a v Bratislave a navyše ohrozuje vybudovanie skutočného Nosného dopravného systému.
Informujú/Vystúpia: Martin Kugla - Ekonomické aspekty problému a možné čerpanie EÚ fondov (analytik Fair analyses), Vlado Dulla - Investície z hľadiska transparentnosti – požiadavky ZEED na vedenie mesta (odborný konzultant Bratislava Otvorene), Elena Pätoprstá - Možnosti spoločne prijateľného návrhu pre environmentálne aj dopravné riešenie pre zachovanie hodnôt územia Petržalky (OKO skupina zástupcov občianskych združení) a Katarína Šimončičová - Skúsenosti z Paríža (verejné zhromaždenia, hlavné trendy rozvoja európskych miest z hľadiska participácie občanov, dopravy a environmentu)"
Pochybujem. To, o čom píšeš Ty, sa tam nikde nespomína.