Hehe, pekne si nakakal do ústočiek pán predseda predstavenstva. Na jednej strane tvrdí, že sa to nedá hacknúť, na druhej zas, že kvôli "návodu" na hacknutie na nás podá trestné oznámenie. ? ? ? ? ? ?
Obe trasy si prechádzam niekoľkokrát týždenne. A tie tvoje čísla sú nejake divné, mne ukázala google mapa Patrónka - Valašská 439 metrov a z Dubovej okolo 300 metrov. Takže všetci tí, čo chodia z Valašskej na Patrónku sú blbí. Kedy si si to tu prešiel naposledy inak ako prstom na mape?
A PS: Vzdialenosť Dubová - Amfiteáter je 700 metrov. ? ?
Mimochodom, zaujímavé, nebolo to tak dávno, čo R. Kadnár a spol. chceli rušiť trolejbusy na Trnávku... teraz zase pre zmenu v mapke vidíme trať na Železnú studničku, ako keby táto trať mala byť nejaká priorita.
pri estakáde sa neuvažovalo s napojením v smere na Riviéru,
ak by sa to chcelo, museli by sa úplne zmeniť mestne pomery, lebo ľavé odbočenie ponad električkové troleje by sa malo pripojiť zprava, ale na to tam nie je miesto, pri bežnej voľnej výške podjazdu 5,2 m, by si vyrovnanie úrovní vyžiadalo niekoľko desiatok metrov priameho úseku a k tomu ešte smerový oblúk, ak si uvedomíme, že krátko za zastávkou začína oblúk na Botanickú a spojenie s cestou na Devín - križovatka, tak to tam ani niet kde poriadne pripojiť
dovolím si nesúhlasiť s pointou L32, od začiatku bola prezentovaná ako "diaľková" a nie lokálna, ten prívlastok mala od začiatku iba L33, to, že v počiatkoch aj L32 mnohí používali a dodnes používajú na prísun k električkám, je fakt a vychádza z ľudskej prirodzenosti - nečakať na iný spoj, aj keď je to len zdanlivo výhodné,
ak sa zamení trasovanie L32 a L33 na úseku Janotova - Baníkova - Karloveská, ako to odznelo na VZO 20.5., potom podiel L32 na prísune k električkám opäť narastie a zhrošia sa podmienky pre tých, ktorí potrebujú ísť na Kramáre i ďalej alebo prestup v smere Lamač, Záhorská Bystrica
„Nie je totiž podstatné, či systém je možné zverejneným postupom napadnúť, ale je to rovnaký prípad, akoby niekto zverejnil a propagoval postup na tlačenie falošných bankoviek."
Potvrdené - PhDr. Branislav Zahradník sa načisto zbláznil, viac niet čo dodať.
to s tými schodmi a výťahmi z estakády priamo na zastávky električky, to je iba taký nesplniteľný sen, už len preto, že estakáda mala byť pôvodne iba pre smer z centra na DD, zastávka mala byť niekde v úseku cca 40 m pred "križovaním" s Karloveskou, asi nad Hájnickou, navyše v posunutej línii ponad križovatku (s potrebou zbúrať KCK), takže cca 10 m od hrany nástupného ostrovčeka električiek,
Dopravný podnik Bratislava popiera, že by sa systém SMS lístkov dal zneužiť hakermi. Informáciu zverejnil nedávno internetový portál imhd.sk. Dopravný podnik zvažuje, že pre text podá na prevádzkovateľov portálu trestné oznámenie.
? http://bratislava.sme.sk/c/4905491/hackeri-vraj-sms-listky-neohrozia.html
Od Dubovej to máš k zastávke linky 207 - Amfiteáter 350m, zatiaľ čo od Patrónky to máš 500m. Skús si prejsť jednu aj druhú trasu pešo namiesto trepania. Aby som ťa upokojil tak ja som toho v BA prešiel pešo viac než dosť...
a preco mam byt rad? 88 tu zastavku nepotrebuje. obsluhuje toto uzemia zastavkou zaporozska. naopak 99 ako "zvazacia" linka to uzemie neobsluhuje ale kludne by mohla...
12: Ľudia, ktorí vystúpia z autobusu SAD/MHD na Patrónke a chcú ísť do smeru Červený kríž a okolie a nepochybne aj Lamačania na Hrad, ktorým sa pešo nechce trepať spod mostu, lebo to čo si vypotil o kombinácii 63 a 203 je akurát okružná jazda mestom. ? A inak nepoznám nikoho kto chodí na Dubovú a odtiaľ na Valašskú na trolejbus.
no ja dufam teda ? lebo na drobneho byva rano riadny natresk..a v takomto pocasi..len ta zastavka vzdy bola tak nejak najmenej dolezita v dubravke (jedina kde nestala ani 115 kedysi)..a hlavne je tam zaklad len pre jeden pristresok, a to uz 5 dni..keby mali byt dva uz by tam dali zaklad asi aj na ten..no kazdopadne aj keby boli dva tak nenahradia plnohodnotne tu laminatovu slovsport ci ako sa to nazyva.. ?
Ináč keď ste tu spomínali tie vláčiky tak som sa obrátil na oddelenie dopravného inšpektorátu polície SR (nebudem tu zverejňovať odpoveď nakoľko asi napíšem k tej téme článok), ale odpovedali mi, že tieto "vláčiky" môžu jazdiť po komunikáciach pokiaľ majú výnimku a tie ju majú, ale musí ju mať vodič pri sebe ak by ho náhodou kontrolovala hliadka. A taktiež mi odpovedali, že vláčiky môžu mať také isté výnimky ako MHD pokiaľ im ho dal príslušný úrad (magistrát) takže ju určite majú a taktiež majú pravdepodobne povolený zákaz vjazdu okrem MHD. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
vlado13
ak by sa to chcelo, museli by sa úplne zmeniť mestne pomery, lebo ľavé odbočenie ponad električkové troleje by sa malo pripojiť zprava, ale na to tam nie je miesto, pri bežnej voľnej výške podjazdu 5,2 m, by si vyrovnanie úrovní vyžiadalo niekoľko desiatok metrov priameho úseku a k tomu ešte smerový oblúk, ak si uvedomíme, že krátko za zastávkou začína oblúk na Botanickú a spojenie s cestou na Devín - križovatka, tak to tam ani niet kde poriadne pripojiť