Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: m@rtin #131512:

DPB by mohol odoberať LF3+ to by som si vedel presdsstaviť u nás a mohlo by prísť takých 30ks.
Len tu už vidím -nie sú peniaze. Ale zaujímavé je, že Praha má v pohode na 250ks. 15T
Reakcia na: m@rtin #131522:

A čo tak skúsiť nasadzovať 14T vo dvojiciach? Ale to by chcelo upraviť legislatívu, ale v Madarsku aj v Nemecku majú také dlhé súpravy - napr. aj 3x KT4 a to aj v menších mestách.
Inak k tým 14T, potom neviem načo si Praha objednávala tieto vozy so skrátenými článkami oproti Astrám alebo vozidlu Vektra.
14T vlastne sa vyvinula viacmenej pre Prahu ak som dobre z článkov pochopil a si dobre pamätám. Podľa mna sa zbytočne vymýšľal typ 14T aj s tými hroznými Porshe čelami a Praha mohla odoberať radšej typ Vektra podľa mňa.
Reakcia na: Mike #131527:
To je jedno. Všetko je to jedna magistrátna lenivá banda, ktorej je zaťažko prejsť 5 minút pešo zo zastávky Záporožská. Aspoň vidno, že aj pre nich je osobný záujem viac ako odborný, najmä keď sa na to zložíme všetci.
Reakcia na: Valec #131526:
Nie len GIB za to bojovalo aj OCH, ktoré tam sídli...
Reakcia na: Jezo #131514:
Tak predsa sa tým flákačom z GIBu podarilo tú zastávku vybojovať. ?

Re #131523 m@rtin: Nebolo by jednoduchšie dať link na príspevok z K-reportu v ktorom sú tie fotky?
Reakcia na: Jezo #131514:
Podľa pôvodných plánov tam mala stáť 88 aj 99..
Reakcia na: kacka #131519:
Je to fotene v areali vystaviska, nie na beznej trati.
Reakcia na: Isidor #131515:

Problém je ten, že tramvaj 14T je nasazována na výkony, kde nahrazuje soupravy 2xT3. Přičemž kapacitně je srovnatelná tak s K2. To pořád ale přeci není chyba tramvaje samotné. Když si koupím do stěhovací firmy Smarta, půjdu ho automobilce vrátit, protože v tom neodvezu gáuč?

Jen jsem narážel na srovnávání 14T a 15T, což jsou opravdu z technického hlediska dvě odlišné tramvaje.
Reakcia na: 5:12 #131518:
12: dufam ze ich neuvidim skor jak moju ?
Reakcia na: m@rtin #131512:
hm to ako jazdi? sak hore neni ziadne vedenie ?
Reakcia na: kacka #131517:
už som orezal sám, ale ďakujem za ochotu ? ak nebudú nejaké fádne, tak si ich budeš môcť pozrieť aj tu na imhd.sk, keď budú schválené
Reakcia na: 5:12 #131516:
12: ja ti ich orezem ?
Reakcia na: richardhudec #131506:
rád by som keby som mal k dispozícií dáky program kde by som ich mohol orezať od zbytočností ?
Reakcia na: m@rtin #131511:
dovolím si tvrdiť, že sklamaní z 14T sú cestujúci. Tzn. ľudia, ktorí si nič neobjednávali, ale na rozdiel od tých, čo objednávali, sa v tom denno-denne vozia...
Tak ma zaujalo par noviniek, co som si dnes vsimol.
Nove zastavky su namalovane na Rusovskej ceste na zaciatku nadjazdu cez zeleznicku trat (pri krizovatke s Kopcianskou). Vedel by mi niekto napisat viac? Bude tam stat len 99, ci aj 88?

A pristresok sa pravdepodobne budoval na zastavke Osloboditeľská smer Raca.
Reakcia na: m@rtin #131512:
Nem zle to vyzerá. Nemám vôbec prehľad ale, jazdí to dakde a ak nie tak kto sa črtá ako záujemca?
Dnes v Ostravě začal Czech Raildays a Pragoimex zde vystavil, jako každoročně, svou novinku. Tetokrát se jedná o tramvaj LF2+. Ta se od LF2 liší tím, že je v přechodu mezi články nízkopodlažní, přestože střední podvozek zůstal hnaný.
http://www.k-report.net/discus/nahledy/295917.jpg
Reakcia na: Ik #131507:

Mohu se zeptat, co dopadlo zle? Kdo je zklamaný? DP Praha i DP Brno si objednaly takové tramvajé, které chtěly. A dostaly je!
Že jsou tramvaje 13T a 14T klasické tramvaje s pevnými podvozky věděl každý. Jaké problémy to bude způsobovat na kolejové siti věděl taky každý. Stejné problémy ne-li větší by byly i s Combinama nebo s Citadisama. Co se týče provozuschopnosti 14T v Praze, je to nejspolehlivější typ tramvaje, který tu zatím máme. Tak nevím, co dopadlo tak zle?

Mimochodem, dokážeš rozeznat alespoň rozdíl mezi 15T a 14T? Došlo ti, že se jedná o diametrálně jinou koncepci pohonů a podvozků? Nebo, co bys navrhoval, aby si Praha pořídila? Pevný podvozky už Praha nechce a tramvaj, která nebude 100% nízkopodlažní taky ne. Zatím nikdo jiný tramvaj koncepce 15T nevyrobil a ještě dlouho nevyrobí. Má tedy snad Praha na výběr? Nebo má neustále modernizovat vysokopodlažní tramvaje a o těch nízkopodlažních stále jen mluvit stejně jako to dělá Bratislava?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.