Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: intony #131236:
nielen tuším, som o tom presvedčený, práve preto som upozornil, že sa na ten priestor (plochu) netreba dívať prizmou pešej zóny - je to chodník, aj keď nemá klasickú podobu, je od cesty oddelený výškovo (obrubník), autá tam (tadiaľ) nemajú čo jazdiť, s výnimkou prípadov stavebnej činnosti, pre ktorú treba zabezpečiť prepravu hmôt, strojov a pod., vtedy by v území malo byť vyznačené stavenisko a jeho napojenie na cestu, a činnosti integrovaného záchranného systému,
Reakcia na: 24Tr #131154:
sak ony (75 a 78) tam (na dudvazskej) aj par mesiacov koncili a zistili ze to je na ...
a to trasovanie elektriciek na ASMN nespravis z priestorovych dovodov... v case pred vystavbou kosickeho mosta to pytalo viest v pokracovani mileticovej/ruzinovskej po kosickej na most a do petrzalky a popri tom sa mohla zviest aj trat od safka poza (vtedajsiu) zastavbu okolo pristavu a cez slovnaft na dolne hony, dnes su vsak uz tieto trasy zapratane novostavbami.....

Re #131144 MatejBA: "Ja by som videl dovod preco by auto malo zastavit kvoli MHD (resp davat prednost)" - dobre vravis, davat prednost, ale to nie je pripad ked vozidlo MHD stoji v zastavke a vyklada/naklada substrat

Re #131224 ivanbuto: ked mas dostatocne terenne vozidlo a pripadne skrabance na karoserii ta tiez netrapia tak by si tam musel dat jedine vysoky betonovy pas (a to by vyzeralo naozaj esteticky 😛 )
(aj ked zas takych asi vela nebude 🙂 )
Reakcia na: vlado13 #131234:
Ale snáď tušíš, že hovorím o priestore pre peších pred palácom.
Reakcia na: ivanbuto #131225:
súhlasím, aby sme prednostne hľadali možnosti vyššej kvality (variability) toho, čo už máme, ale pritom sa zamýšľali nad možnými opatreniami so synergickými účinkami pri minimalizácii priestorových nárokov alebo obmedzení,
ak by sme smerovali a dospeli k BRT v podmienkach Bratislavy, bol by to malý zázrak ?
Reakcia na: intony #131232:
formulácia je fajn, podľa všetkého Hodžovo nám. nie je pešou zónou, tou je napr. Obchodná, Poštová,
Reakcia na: Danny6619 #131202:
Samozrejme, že ružinovská električka nie je len pre Ružinov. Ružinovská električka je aj pre Vrakuňu a Podunajské Biskupice. Presne tak, ako je račianska električka pre Východné a školákov od Pantov. Tak isto ako je vajnorská električka po Zlaté piesky nielen pre Novovešťanov, ale aj Vajnorčanov. Podobne ako dúbravsko-karloveská električka aj pre Devínsku Novú Ves. A tiež tak, ako všetky autobusové linky na Patrónke pre Záhorie. ?
Reakcia na: vlado13 #131205:
Môžem to preformulovať - nemali by sa musieť obávať že ich auto zrazí. Napr. na Hodžovom nám. som ešte pred nedávnom veľmi pocit bezpečia nemal.
Reakcia na: intony #131145:
Inak javí sa mi to nazaj tak, že keď sa povie bratislavský životný štýl... prvé, čo ma napadne, je slovo "parkovať". (Čisto subjektívny pocit.)
Reakcia na: ivanbuto #131229:
V čom ja by som videl prínos tohto riešenia, je zlepšenie vychádzania zo zastávky. To je bez diskusie. ?
Reakcia na: Emo #131227:
OK, beriem... hoppusmark má však pravdu, že pre IAD by sa tiež zvýšila bezpečnosť, na druhej strane o niečo by sa vo vybraných prípadoch znížila rýchlosť prejdenia týmto úsekom, to je však úplne v poriadku.
Reakcia na: Emo #131219:
Znížila, pretože tých hardcore kamikadze je predsa len oveľa menší podiel... v súčasnosti si tam trúfajú napr. aj dedkovia na starých škodovkách (mierne "prifarebené"), ktorým už je jedno, že vozidlo MHD sa hýbe, ale on musí just predbehnúť.

Predsa nikto nehovorí, že riešime všetky prípady a všetky povahy, to asi žiadným opatrením nejde... tak prosím zamyslieť sa nad argumentáciou.
Reakcia na: ivanbuto #131226:
Lebo hoppusmark tvrdil pravý opak. ?
Reakcia na: Emo #131220:
Iste, ale nechápem, načo to tvrdíš, keďže to je úplne jasné. ?
Reakcia na: vlado13 #131199:
To už ale potom smerujeme skôr k systémom BRT... pokiaľ tu máme vybudované električkové trate, a dopravu električkami možno zrýchliť a skvalitniť, jednoznačne by som išiel touto cestou.
Reakcia na: S499.1023 #131183:
Keď už ma chytáš za slovíčka, môžeš rovno aj poopraviť... myslel som to samozrejme tak, že profil cesty je taký, že keď trolejbus stojí v zastávke, niet ho zrovna na tom úseku ako predbehnúť...
Reakcia na: si #131141:
Keď si pozorne prečítaš ten článok, a napr. aj link na článok o Brne (asi si tak neurobil), tak tam nájdeš viacero dôvodov, prečo je dobré, aby vozidlo IAD nemohlo obiehať vozidlo MHD. Pričom stále si asi nepochopil, že sa nebavíme paušálne, ale o konkrétnych príkladoch... bavíme sa o priestore v širšom centre, dvojprúdová komunikácia, zvýšený pohyb chodcov, estetika priestoru, atď....
Reakcia na: erikpauer #131135:
No už sa len trasiem ozvať sa na tvoj príspevok, lebo nebodaj budem "trafená hus"... čo si potom počnem? ?

Hovoríš síce útočne, ale nekonkrétne. Keď sa chceme baviť konkrétne a k veci, tak napr. cez Palisády zvyknem občas chodiť aj autom, a nemyslím si, že navrhované optarenia konkrétne na tej zastávke by mi až tak uškodili, pretože dokážem sa zamyslieť aj nad kontextom a nad potrebami iných.

Ad. vyhnať IAD z celého centra, k tomu sa nevyjadrujem, keďže som nebol autorom toho vyjadrenia.
Reakcia na: ivanbuto #131124:
No, však takých máme v Bratislave dosť.
Reakcia na: ivanbuto #131130:
Ja netvrdím, že TREBA niečo zlepšiť pre IAD. Ja len tvrdím, že pre IAD by sa týmto riešením nič nezlepšilo. To je rozdiel.
Reakcia na: drink #131173:
Neznížila, pretože ten kamikadze by Ti vletel ešte skôr než sa začne ten obrubník v strede.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.