Reakcia na: Emo #131112:
to je velmi silno zavisle od vodica a toho ako vie jazdit na presnost...mne osobne nerobi vacsi problem si to svihat 140kmh na rozsirovanej casti dialnice medzi BA a TT, a to tam minam znacky nalavo na cca 10 cm vzdialenost a cca pol metra auta iduce poctivych 80 (tak ako to predpisuje znacka) v pravom jazdnom pruhu
Re #131111 24Tr: realitu na cestach snad aspon troska poznas a vyjazdu z ulic bebravska a dudvazska by to urcite pomohlo...
okrem toho mas na T-busoch hlavne odpocinkove a prestavkove casy na cilizskej a nevidim realny priestor ich odtial presunut na rajsku/hlavnu stanicu
a trasovat kapacitnu (kolajovu) dopravu pozdlz v sucasnosti relativne rozumne fungujucej trolejbusovej dopravy nepovazujem za rozumne, predlzenie elektriciek z ruzinova by bolo logickejsie (akurat sa treba zamysliet nad tym aj ze kadial vzhladom na existujucu zastavbu.....)
a skus mi vysvetlit kde sa chces predrat k existujucej sieti elektriciek na AS (teda aspon mne to evokuje Autobusovu Stanicu...)
Re #131116 Emo: nieco take (jazda v protismere) napadlo aj mna a to by situaciu len zhorsilo...
Re #131114 hoppusmark01: najprv nech si mesto rozumne poradi s vyhradenymi pruhmi pre MHD, nevidim dovod preco zdrzovat IAD (ci ked je MHD na hovno tak nech je to viac nahovno aj pre IAD ?)
PS: busy vyliezajuce (nielen) zo zastavok v zasade pustam...
hoppusmark01
Co sa tyka tej zabrany proti predbiehaniu v strede vozovky, tak najlepsie je tam urobit normalny stredovy (uzky) deliaci pas, hlavne aby bol vyvyseny a s obrubnikmi..