Vcera som si vsimol ,ze chodi dost narvata L5 smer Karlovka od Obchodnej. Az potom ma napadlo ,ze vlastne znizili ponukanu kapacitu cez den o 50%,kedze L9 dali cez Spitalsku. Ta vyluka nie je na dva tyzdne,takze to mohli trochu inac poriesit.
Nemusite mi pisat o dostupnosti L 83,34 pripadne pesej zachadzky na Spitalsku. To vsetko viem. Len zastavky smer Karlovka su dost blbo rozmiestnene . Prva pri dvoch levoch a dalsia az za rohom na Jesenskeho. Opacne je zase paradox ,ze su nalepene 300 m za sebou.Riesenim by bolo presmerovanie L4 cez Obchodnu.Ta nema celodennu prevadzku a vecer po uzavreti obchodov uz nie je taky napor cestujucich na Obchodnej. L1 by stacila v priamom smere cez Spitalsku a odstranil by sa aj neskutocne dlhy subeh tychto liniek.
Ta L34 plny suhlas ,ze ju postacovalo otacat cez Radlinskeho,docasna zastavka Racko pred Skôlkou a dalsia spolocna s Racianskymi elinami Vazovova.
Nemusite mi pisat o dostupnosti L 83,34 pripadne pesej zachadzky na Spitalsku. To vsetko viem. Len zastavky smer Karlovka su dost blbo rozmiestnene . Prva pri dvoch levoch a dalsia az za rohom na Jesenskeho. Opacne je zase paradox ,ze su nalepene 300 m za sebou.Riesenim by bolo presmerovanie L4 cez Obchodnu.Ta nema celodennu prevadzku a vecer po uzavreti obchodov uz nie je taky napor cestujucich na Obchodnej. L1 by stacila v priamom smere cez Spitalsku a odstranil by sa aj neskutocne dlhy subeh tychto liniek.
Ta L34 plny suhlas ,ze ju postacovalo otacat cez Radlinskeho,docasna zastavka Racko pred Skôlkou a dalsia spolocna s Racianskymi elinami Vazovova.
Martin Fundárek
Čoskoro však bude treba riešiť obsluhu nového sídliska hore na Peknej ceste. To už je dosť ďaleko od zastávky električiek a aj to stúpanie je výrazne väčšie.