Hm dobry napad , na najblizsej diskusii navrhneme panovi Z. Len si neviem predstavit kde sa to ako namontuje, napadaju ma iba tie stresne velka okna - ze by sa to dalo miesto nich , lebo vrtat nove diery do busov je asi blbost.
Presne 720 z toho ma byt 235 klbakov ,ostatok 485 kratke SORy NB 12 a tusim aj z celkoveho poctu 720 ma byt aj 20 hybridov len neuvadzali ci to budu klbaky alebo sola. ramcova zmluva tusim na 8 rokov.
"Predsa plati, ze zakaznik je pan, a teda zakaznik si urcuje podmienky, nie vyrobca "
- v tej vete sa da nahradit slovo zakaznik aj podobnym slovom Zahradnik ?
presne tak, cim viac vyrobenych autobusov, tym vacsi obrat. A cim vacsi obrat, tym vacsi zisk.
Ved aj bolo v ceskych spravach, ze na rozdiel od inych podnikov, ktore prepustaju kvoli krize, SOR prijima novych zamestnancov vdaka tendru pre Prahu ?
V tomto s tebou suhlasim, prve, co sa malo riesit, mali byt klbaky, a az potom vsetky ostatne kratke a este kratsie autobusy..
Ale co sa tyka tychto styroch SORov co dosli dnes, tak s najvacsou pravdepodobnostou si DPB urcil, kedy maju byt dodane, alebo sa jednoducho dohodli.. SOR si nemoze svojvolne dodat autobusy, kedy chce a v akom pocte chce.. Predsa plati, ze zakaznik je pan, a teda zakaznik si urcuje podmienky, nie vyrobca..
A preco by sa nemali hlaasit do sutazi , vsak cielom kazdej firmy ziskat co najvacsi zisk , chcu zrejme aj ziskat najvacsi trh. podiel a predbehnut IVECO . To nie je nenazranost ale zdravy rozum v podnikani.
Tak neviem načo si toho SOR toľko nakladá, nestačí im megatender pre Prahu, či sú tak nenažraní alebo im to stúpa do hlavy, že sa hlásia do každej súťaže?! Nepoviem keby mali kapacity... Zas na druhej strane by ma neprekvapilo keby DPB objednával vozidlá po jednom kuse a po čase aj po súčiastkach.
Lenže náš objednávateľ je nesvojprávny a roky nakupuje také pixoviny, že sa na to nedá pozerať. Určite uznáš, že keď je urgentná potreba klbákov a on namiesto toho nakúpi 15m,10.5,9.5 vozidlá a minibusy tak tam nie je všetko ok, buď v gebuli alebo je to maximálna ignorácia situácie. Uznaj, že jakživ by si takého blbca, ktorý by toto ignoroval nenašiel ani po úpornej snahe na tomto fóre. To radšej než veriť drístom magoriátu a DPB o nových vozidlách by som už radšej tam videl dakoho z Vás.
Si myslis ze dotycne firmy vyrabaju len pre BA ? Sor ma teraz plno prace isto s bigtendrom pre Prahu, okrem toho SORY ( 60 KS ) pre BA mali dojst postupne v rokoch 2008-10 tusim, . A Tedom nema taku kapacitu aby produkoval tolko busov naraz. Prednedavnom odovzdal aj 1O vozidiel do Varny tusim - viac na ich webe.
Nabuduce treba najprv vediet fakty a az potom sa rozculovat a pisat blbosti , prip. zobrat tabletky na ukludnenie. ?
SOR nevie poslať tie vozidlá aspoň v počte 10kusov? To skúšajú čím ďalej tým menej alebo čo to je za mrdník, že posledné došli dec.2008/jan.2009 a za 4 mesiace to akože vyrobili 4 vozidlá?! Takýmto tempom kým dojdú posledné do počtu 60 kusov tak týchto prvých 15 budeme už vyraďovať. ? K Tedomu sa radšej ani nevyjadrujem...
ved prave preto sa pytam, lebo to vyzera jak rukou kreslene. dost roztrasenou rukou ? asi ta niekto sledoval a kreslil tvoju poziciu do mapy ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
21Tr