no hej, ale zas akááá diskriminacna podmienka? 185? ved to dokaze splnit iba jeden dodávatel, zhodou okolnosti, ten, ktory z predchadzajucej VS bol vyluceny...ach boze...a pamatas sa na prve tyyzdne prevadzy CapaCity, ze pekne bol doskriabany...no co uz, treba s tym vediet jazdit...takze zas vyhlasime nieco, aby sa nepovedalo ze a aj tak sa to zrusi...
len pocet tam zase nikde nevidim - zase budu namietky ? .
cena na SK pri konverznom pomere cca 600 mil.SK - tusim najlacnjesi variant Capacity vychadzal na 15 mil. SK - cize by sme mali zhruba 40 ks
V prvej novej verejnej súťaži by podľa B. Zahradníka malo ísť o veľkokapacitné autobusy, ktoré odvezú viac ako dvesto cestujúcich. Ide o štyridsať vozidiel v celkovej hodnote 20 miliónov eur.
ano, nakoniec som to našiel, lenže keď som to pozeral prvý raz cez "obchodné príležitosti", tak tam nie je pri SK ani v predbežných ani v "Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania (19) ", tak sú len Košice.... takže toto je ešte len niečo na spôsob "povedali sme, že vyhlásime"?
23/05/2009 S98 Európske spoločenstvá – Vodohospodársky, energetický, dopravný a telekomunikačný sektor – Pravidelné predbežné oznámenie
I. II. IV. VI.
SK-Bratislava: Autobusy verejnej dopravy
2009/S 98-142599
PRAVIDELNÉ INFORMATÍVNE OZNÁMENIE – VYBRANÉ ODVETVIA
Tovary
Toto oznámenie je výzvou na súťaž: nie
Cieľom tohto oznámenia je skrátiť lehoty na predkladanie ponúk: nie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
NÁZOV ZÁKAZKY PODĽA OBSTARÁVATEĽA:
Nákup nízkopodlažných kĺbových autobusov pre prevádzku mestskej hromadnej dopravy.
II.2)
DRUH ZÁKAZKY:
Tovary.
II.3)
SRUČNÝ OPIS ZÁKAZKY ALEBO NÁKUPU (NÁKUPOV):
Predmetom zákazky sú nízkopodlažné, kĺbové autobusy do mestskej premávky s dieslovým pohonom a kapacitou 185 cestujúcich. Technické parametre budú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
II.5)
PLÁNOVANÝ DÁTUM VYHLÁSENIA VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA A TRVANIE ZMLUVY:
Plánovaný dátum vyhlásenia verejného obstarávania 26.5.2009
Obdobie v mesiacoch: 24 (od uzatvorenia zmluvy).
II.6)
PREDPOKLADANÁ HODNOTA ZMLUVY A HLAVNÉ PODMIENKY FINANCOVANIA:
II.6.1)
Pôvodná predpokladaná hodnota zákazky:
Predpokladaná hodnota bez DPH: 19 916 360,00 EUR.
Už len v tom, že by zaseknutie tlačidla výhybky malo nejakú súvislosť s vekom vozidla, o električkách na dožitie, o potrebe skúseností, o električke zlořženej z dvoch...
Keď tu teraz tak často píšeš, tak využije toho a chcem sa ťa opýtať čo napr. konkrétne dotyčná vodička električky tresla hlúposť? Nepýtam sa to preto, že by som pochybol o tvojom tvrdení no seriózne bez výsmechu chcem počuť tvoj názor. ? dik vopred ?
Tak si vyjasnime, o čom sa bavíme.
1) ELEKTRIČKOVÁ trať do Wolfsthalu bola zlikvidovaná hneď po 2. sv. vojne.
2) ŽELEZNIČNÁ trať Z PETRŽALKY DO KITTSEE bola zrušená o niečo neskôr po vojne.
3) ŽELEZNIČNÁ trať z Filiálky DO PETRŽALKY bola zlikvidované po dostavbe autostrádno-železničného mosta.
Mám CP z roku 1929/30. Samozrejme sú ako v každom CP aj odchody opačne z Viedne. Medzi Kopčanmi a Bratislavou, sú len odchody z Bratislavy a opačne, teda žiadne zastávky medzi nimi nie sú uvedené. Taktiež medzi Kopčanmi a Viedňou sú len zastávky Berg-Hainburg-Gross Schwechat a potom až konečná Viedeň. Možno že tam chýbajú ešte zastávky, alebo možno že vtedy to stálo len tu. Vzdialenosť bola 62KM. ?
O Viedenskej električke som spomínal v príspevku #129846
Ja ešte doplním. Jazdná doba trvala približne 2h 30min. A medzi Bratislavou a Kopčanmi trvala väčšinou 20minút. Jazdilo sa bez obmedzenia, ako som už písal tie odchody. Ešte je tu aj poznámka: Mezi Kopčany a Bratislavou doprava bratislavskou pouliční drahou. A samozrejme číslo trate je 360. ? Taktiež bola ja trať 359. Petržalka-Kopčany-Parndorf v provozu rak. spolk. drah ?
čiže tá električka mala na svojej trati dva rozchody? Priznám sa, históriu tejto električky som čítal veľmi dávno ale v Rakúsku sa z tej trate stala súčasť železničnej siete a u nás to teda bola súčasť mestskej električkovej? to ma poplietlo
Áno, zamyslel som sa a po zamyslení mi vyšlo, že by to nebola taká katastrofa. Premávali by do 23 linky 1,5 a 9. Lebo pokiaľ viem 4 končí medzi 21-22, namiesto 12 by premávala 5 a 9 by bola gratis. Čiže celodennú premávku by mali linky 1,5 a 9, najkratšie by premávala 17, potom 12, ktorá by končila o 20 a 4 o 21:30 (cca). Nie je lepšie ak premávajú namiesto dvoch liniek, ktoré len komplikujú cestovanie a zbytočne pridávajú prestupy, ešte pri tom blbom intervale 20min vo večerných hodinách, radšej jedna priama cez centrum? Tiež neviem na ktorý prd premávajú 3 linky zo západu na HL.ST. By tam neuškodilo keby dačo chodilo len počas špičky. Okrem toho, už keby bolo neviem ako zle, tak neskoro večer nie je 201 tak plná aby neodviezla pár ľudí na Záhradnícku a tam si prestúpili na električky do Ružinova (8,9,16). Už keby sa niekto nevedel dočkať tak by mohol ísť aj 61,74 alebo 210 na Ružinovské eliny, resp. aj Račianskej a Vajnorskej radiály. Ešte sa vrátim k tomu čo si písal. Takže namiesto 2 električiek ako je to teraz po 22 by z Karlovej Vsi šlo o jednu viac, pričom v Dúbravke by to bolo len prehodené, že 5 by premávala za linku 12. Ešte dúfam, že za ten rok rekonštrukcie tunela v DPB dopne dakomu v gebuli, že by bolo načase zmenšiť počet liniek a zlepšiť interval.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto
cena na SK pri konverznom pomere cca 600 mil.SK - tusim najlacnjesi variant Capacity vychadzal na 15 mil. SK - cize by sme mali zhruba 40 ks
-ale moze byt aj SOR NB18, alebo MAN GXL
http://www.autobusi.net/img/korisnicke/P_MAN_CityGXL_EOT_FrR45.jpg