Nie je to zlý nápad. Vzhľadom na to, v akom sú stave, by z tých električiek ale boli použiteľné len papiere, takže za jednu (teda za jedny papiere) by som im zaplatil tak 100 Euro + cena šrotu...
No 203 sa aj tak potrebuje prekladať len s 207, lebo s inou linkou nemá ani súbeh, okrem 208 ale tá premáva v inom intervale, ktorý je previazaný s 201+202 (čo je zas trojica špecifických liniek). Avšak u 207 to je zložitejšie lebo tá sa potrebuje prekladať s 212 (Hodžovo nám. - Záhradnícka), s 205 na Svätoplukovej a v Ružovej doline s 209.
Tak niežeby som videl zmysel zakopávania Račianskej radiály, ale na margo druhej časti vety, verím že aj v Bratislave raz nebudú parkovacie miesta politicky najpríťažlivejšia téma, ale aj napr. cyklistické trasy, tzv. "greenways", atď.
Všetkých diskutujúcich, ktorí by snáď verili tvrdeniam vlada13, že vôbec nevie, čo je to LoLosyndróm a netuší, kto je spevavý domovník z Fosterovej, dávam do pozornosti tento dokument: www.rovniankova14.sk/docs/nsmhd/stanovisko_dulla.doc. Z toho plynie aj tá úžasná podoba slovníkov.
Na dosiahnutie toho istého cieľa by stačilo upraviť na tých križovaniach prednosť v prospech električkovej dráhy. Ale to by stálo len pár korún, takže to nemá šancu na úspech.
Hĺbenie v otvorenom výkope je určite menej náročnoé na čas a obmedzenie premávky, než razenie. Pri razení by sa vyžadovali rovnako výluky na prevedenie premávky do tunelových portálov. Pri hĺbení je vždy možné aspoň čiastočne zachovať premávku (hĺbenie podchodu na Václavskom námestí v Prahe) a to dokonca aj električiek! A už vôbec v žiadnom prípade by nebolo potrebné vylučovať súčasne Šancovú a Legionársku!
K račianskej radiále pod zemou:
Samozrejme, platí pravidlo EÚ: "Je to drahé a hlúpe, to sa bude páčiť ". Sponzorom Bratislavy otvorene sa stala SKANSKA, Subterra či kto? Určite by takéto nezmyselné zakopávanie trate v celej dĺžke miesto riešenia tých tebou definovaných kritických miest stálo rádovo viac - t. j. rádovo viac peňazí do vrecák stavebných firiem ,takže verím v o veľkú politickú podporu.
Samozrejme, že by tam nevznikol žiadny zelený pás ale v lepšom prípade parkovisko (torzo električkovej trate na Ryšánku a Kačerov), prípadne by sa rozšírila cesta.
idealne riesenia neexistuju, vzdy je nebezpecie, ze ludia sa budu spravat nezodpovedne, preto existuje nieco ako prevencia, ak by sme urobili nalezite techcnicke riesenie (nieco na styl vodiacich obrubnikov), tak by tam barbari oranisko nevytvorili,
pri umiestneni rac.radialy pod zemou som pisal aj o moznosti trasy pre cyklistov, korculiarov,
ale vsetko je inak, toto bol iba variant bez preferencie z mojho pohladu a nadvazoval na navrh "sputit" elektricku pod Racko,
osobne by som dal prednost "sputit" pod zem Sancovu a nechal elektricky na povrchu, a to uz aj preto, ze vybudovanim TNT by bolo rozumne riesit priecestie a tiez krizovatku J.Cabelku, podla mna cesta v liniach Jarosova - Pionierska v oboch smeroch, Jarosova - Racianska v smere do centra, Racianska - Jarosova v smere Vajnorska, Poinierska - Racianska by mala ist pod zem,
bezpecne u mna znamena aj primeranou rychlostou, ale patri k tomu priestorova dostatocnost, alebo riadena premavka, staci vybrat,
k faktoru "Siemens" nech sa vyjadria ti, co maju relevantne info
No predpokladam ze to funguje rovnako ako GOTicket (ktory je tiez od EMTestu). Zaplatis na nete, prides, preukazes sa elektricenkou, precitaju, pustia ta
To sú "zvyšky" predávacieho kolajiska Matadorky. Zvyšky Pressburgebahnu sú vidieť za diaľnicou. Budova stanice Kopčany stojí a je v modrom nátere po oprave.
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov):
Prenájom mestských nízkopodlažných kĺbových autobusov kategórie M3, trieda I. s pohonom diesel v počte 23 ks a prenájom mestských nízkopodlažných sólo autobusov kategórie M3, trieda I. s pohonom na CNG v počte 17 ks s možnosťou odkúpenia na konci doby prenájmu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01