Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #129616:
Nedisponujem presnymi cislami.
Reakcia na: 810zssk #129615:
Čo je podľa teba dostatočný dopyt na metro? Veď ja nenútim nikoho sa prispôsobovať môjmu názoru a faktom, číslam. Zároveň som nikde neprehlásil, že metro je jediná možná cesta. Len nemám rád, keď tu všade píšeš, že to je blud. Aj metro, aj električky majú svoje pre a proti. Ja osobne nevidím pre trasu metra do Petržalky žiadnu inú prekážku, než finančnú. Pokiaľ by sa však financie našli, určite by som to nenazýval zbytočne vyhodenými peniazmi. Je len a len na papalášoch, akú možnosť si zvolia. Mne to je úúúplne jedno. Budem rád za každú investíciu do dopravy, ktorá jej pomôže.
Reakcia na: Solider #129611:
Ak to teda netvrdis, tak hovoris zcesty.. Petrzalka na metro nema dostatocny dopyt. The end.
Reakcia na: drink #129612:
Ja dúfam, že raz sa dožijeme... a hlavne kvalitnej a rozsiahlej električkovej siete
Reakcia na: TeBeCe #129609:
Zjavne som si zo skratky AS MN zapamätal len tie písmená MN a z toho nejako ten Nový most odvodil. Ale tá 5 minútová jazdná doba ma teda dosť prekvapuje, asi pôjdem niekedy vyskúšať.
BTW, majú tam jednu odlišnosť medzi výveskou. Sobotňajší spoj z Mosonmagyárováru má odchod o 12:00 a týždňový o 11:00.
http://www.valec.yw.sk/temp/IMG_6399.JPG
Reakcia na: Solider #129610:
Podľa mňa sa treba zmieriť s tým, že Bratislava nie je miliónové mesto. Ide to aj bez metra. Je tu napríklad plánované prepojenie prepojenie ŽST Petržalka - Nivy. A hlavne INTEGROVANÁ DOPRAVA. Možno sa raz dožijeme ❓
Reakcia na: 810zssk #129606:
Ja netvrdím, že si niečo také povedal. Pokiaľ sa už ideme baviť do detailov, Petržalka určite má miestne pomery na to, aby tam bolo metro. Ako inak, veď to metro by neplánovali a nezačali stavať len tak zo srandy. Určite nebazírujem na výstavbe metra, ale dopravnej situácii v meste by to určite pomohlo. Takisto by dopravnej situácii pomohlo, ak by sa vystavali nové električkové trate nielen na periférii mesta, ale aj v centre mesta, kde je koľko tratí? 3? 4?

Ja metro považujem ako fakt, ktorý je rozumný, ale nebudem o neho bojovať, pretože mi to je jedno ? Tu ide čisto len o "vojnu čísel" ?
Reakcia na: drink #129608:
Tu by mohol byť aj problém. Maximálne tak cestujúci do Jaroviec, Rusoviec a Čunova. Ale podľa mňa by tá trasa vedela fungovať aj z cestujúcich v relácii mesto - Petržalka. Je to môj odhad, oficiálne čísla som videl, ale nepamätám si ich.
Reakcia na: Solider #129605:
Céčko nejazdí len na JM. JM je od centra podstatne ďalej ako Petržalka. Koľko cestujúcich by presadalo v Petržalke z metra na prímestské linky?
...to ma len tak z voleja napadlo...
Reakcia na: Valec #129604:
webstranka Blagussu uz nejaky cas nefunguje...
Reakcia na: Solider #129599:

"Myslieť si, že električka si niekedy zarobí na náklady je rovnako smiešne." - Kde som ja nieco taketo povedal?????

"Tak potom prečo stavali metro v mestách, kde električky jazdia" - Mozno preto ze su tam miestne pomery ine ako v Petrzalke.

"Aj keby si sa neviem ako o zem hádzal, pri najväčšom možnom intervale pri električkách by si neprepravil toľko cestujúcich, ako pri najväčšom možnom pri metre." - Opat. Kde som toto povedal??? Ja som povedal ze Petrzalke staci tolko kolko dokaze ponuknut elektricka.
Reakcia na: drink #129603:
Všetko dobré má aj niekoľko záporných vlastností. Petržalku si však dovolím prirovnať k pražskému sídlisku Jížní město - teda trati C na Háje. Počtom obyvateľov dokonca menšie, než Petržalka. Metro tam premáva a myslím, že na problémy s nedostatkom cestujúcich sa nesťažujú. Teda aspoň nie verejne, lebo inak by som túto informáciu zachytil ?
Ak som dobre postrehol tak to tu ešte nebolo, teda napíšem (snáď) novinku.

Niekedy od začiatku mája (všimol som si až vo štvrtok) začal Blaguss prevádzkovať linku z pod Nového mosta do Rajky a Bezenye (s jedným párom spojov až k Mošonskému Tescu). Odchody a zoznam zastávok dopíšem hneď po tom, ako "vyvolám" fotku. Cena cestovného je 1,6 € do Rajky, 1,8 € do Bezenye a 2,5 € do Mosonmagyaróváru.
Reakcia na: Solider #129599:
"pri najväčšom možnom intervale pri električkách by si neprepravil toľko cestujúcich, ako pri najväčšom možnom pri metre" - To je pravda, len či tú kapacitu 20000 os/h v jednom smere naozaj potrebujeme? Kapacita metra je samozrejme ešte vyššia, ale tých 20000 bola tuším plánovaná kapacita pre pôvodnú bratislavskú rýchlodráhu. Alebo postavíme metro, a budú tam jazdiť v sedle dvojvozové jednotky každých 20 minút? Ušetríš 2 minúty na jazde, ale v priemere budeš čakať na zastávke o 5 minút viac. Ďalšie dve minúty si pripočítaj väčšou dochádzkovou vzdialenosťou na zastávku. Pravdepodobnosť potreby prestupu sa tiež oproti električke zvýši.
Reakcia na: Ike #129515:
Prípadne ešte zatrolejovať Staromeskú a dala by sa tá trať napojiť aj na trate na Hodžku a Nám. 1. mája.
Reakcia na: 21Tr #129600:
suhlasim, len neviem ci sa toho dockame pri doterajsom sposobe vedenia mesta i DP
Reakcia na: vlado13 #129593:
Hlavne je treba všetky projekty skoordinovať, lebo dosť krát sa stalo, že sa postavila nejaká dopravná stavba, ktorá len skomplikovala situáciu MHD a navyše to pohnojila aj čo sa týka prípadnej stavby električkovej alebo trolejbusovej trate v danej lokalite.
Reakcia na: 810zssk #129562:
Myslieť si, že električka si niekedy zarobí na náklady je rovnako smiešne.

Inak, áno? Tak potom prečo stavali metro v mestách, kde električky jazdia, keď tam tiež mohol prísť niekto s nápadom, že načo, však električky to zvládnu? Potom sú v tých ostatných mestách asi trafení. Ja nehovorím o výstavbe oboch liniek, ale aspoň o trase od stanice (obsluha mesta) do Petržalky, v ktorej niet iného nosného systému, než sú autobusy. Aj keby si sa neviem ako o zem hádzal, pri najväčšom možnom intervale pri električkách by si neprepravil toľko cestujúcich, ako pri najväčšom možnom pri metre. Samozrejme, stavbu metra nepodporujem v tom prípade, ak by si ju mal z viac ako 40% hradiť štát, resp. metro, v tomto naozaj nemáme financie na rozhadzovanie.
Reakcia na: Kami #129591:
to nijako nespochybnujem, ale ich masa bude asi diametralne ina pre busy a elektricky, udrzba kolajovej trate vo vyhovujucom stave je tak nakladna, ze asi sa nikdy "nezaplati" vysokou vykonnostou prepravy

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.