1. Nehovorim o zlepsovani, skor o nezhorsovani
2. To je pravda, ale ta 16 podla mojich skusenosti chodi poloprazdna. Viem ze dva (nie jeden) spoje su malo na komplexnejsie posudenie, ale kedze je to v najsilnejsej spicke tak si myslim ze klbaky by tam nejake velmi zle neboli
Ináč niečo na tom bude (podľa mňa číslo ? ), aj keď je pravda že úsek Kamenné Nám. - Americké Nám. smer Rača nie je hlavný prepravný prúd ale keď tam chodievali dupláky na L11 čo som pozeral okolo 7:30-8:00, tak boli obsadené asi tak, že všetci sedeli, niekedy aj zopár ľudí stálo, alebo niekedy neboli všetky miesta na sedeni obsadené.
Teraz pondelok čo som pozeral pondelok tak tam v tom istom čase aj teom istmo smere bolo v L16 tak 0! (v jednom dupláku) až 5 ľudí (maximum), včera a dnes to bolo už lepšie ale stále max. 10-15 ľudí... Teda čiastočne to môže byť aj tým, že pre neznalého keď dojde na Kamnné Nám Linka 16 a cieľ Vozovňa Krasňany, tak si pomyslí že to je služobák alebo čo ?
Druhá vec je, že časť tej naplnenosti L11 tvorili prestupujúci zo Šafka, ktorí teraz naplnia L5...
ad 1 - treba po zavedeni husteho intervalu na 32 a 133 este nieco v KV zlepsovat? Ad 2 - nebola nahodou 11ka dvojickova? Nechodili v useku Ruzinov - Obchodna dvojicky? Nesud linku podla 1 spoja...
Nebolo by pre Račanov vhodnejšie, keby autobus za zastávkou "Tbiliská" normálne aj s cestujúcimi ihneď pokračoval na zastávku "Pri vinohradoch"?
To by aspoň ľudia idúci na Komisárky nemuseli ísť zbytočne toľko pešo. A aj ľudia z okolia električkovej zastávky "Detvianska" by tak cestou do mesta nemuseli schádzať pešo dole na zastávku "Trávna"...
Potrebuje linka s takou pomerne krátkou trasou 2 konečné zastávky? To vo Vozovni Krasňany nie sú pre vodičov sociálne zariadenia? Alebo je v nej tak málo miesta, že v nej nemôžu prestávkovať? Vlastne prestávkujú aj tam?
--- NOVÁ BUDÚCA ZASTÁVKA V KRASŇANOCH ---
Minule, čo ste tu niekto písali o namaľovaných zastávkach v Krasňanoch, kde je zatiaľ "tajomstvom" aká linka MHD tade pôjde - to ste mysleli tú obojsmerne pri tamojšom kúpalisku na Černockého ulici?
Hmm, veru aj ja by som rád vedel, na aký účel sa to tam pripravilo. Tam stačí už len postaviť označník, prípadne aj prístrešok, a hotovo. ?
Dokaze mi niekto vysvetlit z akeho titulu su na 16 dvojicky a na 9 klbaky? Je to totiz uplna hovadina.. Isiel som 16 zo Zahradnickej na Nam. Biely kriz v rannej spicke a vyzera to asi takto:
- na Legionarskej najvacsi naval konci, este stale je slusne naplnena
- od Postovej takmer uplne prazdna
- od Racka po Kriz je uz viac ludi, ale stale je slabo naplnena (napriek tomu ze som siel tak ze na Racku sme boli 7.30+, takze v case najvacsej spicky!)
Takze by asi bolo lepsie keby boli supravy na 9 a na 16 kacice. Tym padom by sa zlepsila kapacita v KV.. z vytazeneho useku 16ky by sa ubralo iba v casti (Krizna - Obchodna)..
Ale dúbravskými linkami chodia aj karlovešťania a nastupujú na Molecovej aj niektorí obyvatelia Dlhých Dielov a tí predsa nebudú stáť v 1,5 alebo 12 za to, že idú z Dúbravky ? ? ?
prestne david1 ma pravdu ..dubravka ma hlavne autobusy (34 ,83 ,22 ,26 ,20 ,23 ,..) + električky - 3linky s mesta rače a noveho mesta..rača si može zakladat hlavne na električkach lebo keby tam nechodili bolo by to hrozne..L75 a L59 si ce jazdia ale nie od račka po komisrky kde su skoly najviac skus sa pozrieť rano okolo 7:20 na zastavky Černockeho alebo Mladá garda su plne az az takze ..
Ale ty moták. Ja som nehovoril, že iný interval počas špičky a sedla, ale tak že iný celodenný interval by bol na Dúbravsko-KV radiále ako na Ružinovskej alebo Račianskej a Vajnorskej! Už rozumieš čo som mal na mysli?
Tak písal som d dvomi ľuďmi. S jedným o Ďurkovskom a s druhým o električkách a od električiek sme prešli k šoférom. Prosím ťa pozri si s kým som písal o čom a ako k tomu prešlo a nepýtaj sa ma zbytočne.
Zato s Tebou už evidentne nespraví nikto nič a zostaneš pablbcom až do smrti. Celodenný interval u električiek sa zaviedol kvôli tomu, že za elektrickú energiu sa platí paušál, ktorý sa odvíja od špičky (t. j. od maxima). Ak by v špičke bol povedzme interval 5 minút a mimo špičky 15 minút, DPB by platil toľko, ako keby bol celý deň 5 minút. Dokáže to pochopiť aj nahlúply nácek alebo to mám vysvetliť ešte 10. krát na tomto fóre?
Z toho vyplýva že jednotný interval na radiálach je kravina, nie? Je to síce pekný trend, ale napr. určite potreby intervalov na radiálach sa pohybujú od 2 do 6min takže ak by tam boli intervaly rôzne v takomto rozpätí tak neviem čo by na tom bolo zlé. Tak by niekde neboli preklady no, zrútila by sa doprava asi ? s tými električkami treba dačo robiť, hlavne s počtom liniek.
Určite by som volil kohokoľvek iného len nie toho úlisného hajzla. Dve volebné obdobia po sebe je priveľa! To by si mali ľudia uvedomiť, že ak dakomu dajú šancu dve volebné obdobia tak ju akurát využije na usalašenie spriaznených firiem svojej rodiny, kamarátov v danom regióne, tak že sa ich nezbavíme minimálne 20rokov. Za dve volebné obdobia nevedel ten KDHácky chmuľo nič urobiť pre to aby sa obnovil vozový park a teraz sa bude vyhovárať na to, že došla finančná kríza. Do roku 2008 kríza nebola, tak sa mohli činiť. A dúfam, že mu to ľudia pekne spočítajú. To už skôr drístom o MHD zadarmo uverím než Ďurkovskému o tom, že on niečo vie, okrem toho ako si okrádať mesto a klamať. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
- na Legionarskej najvacsi naval konci, este stale je slusne naplnena
- od Postovej takmer uplne prazdna
- od Racka po Kriz je uz viac ludi, ale stale je slabo naplnena (napriek tomu ze som siel tak ze na Racku sme boli 7.30+, takze v case najvacsej spicky!)
Takze by asi bolo lepsie keby boli supravy na 9 a na 16 kacice. Tym padom by sa zlepsila kapacita v KV.. z vytazeneho useku 16ky by sa ubralo iba v casti (Krizna - Obchodna)..