Reakcia na: t6a57919 #129111:
No ak chodia v intervaloch (resp. je to tak v pláne) 5min, tak potom to vychádza na 12 spojov do hodiny a keďže kapacita klbáku je 150 ľudí, tak potom je tam teraz kapacita 1800 ľudí zatiaľ čo 3,5 a 11 ponúkajú až 4300 ľudí. Je potom teda taká kapacita električiek v úseku ŽST Vinohrady - Komisárky potrebná?
MiroBA
U nás sa vyradené električky žial len šrotujú. Jedine pred dávnejším časom boli darované myslím dve K2 do Sarajeva ako Humanitárna pomoc. Tie tam myslím jazdia dodnes.
Potom ešte jedna T3CS 7710 skončila v Brne a je už zošrotovaná.
Inak správna otázka. Tu by som sa aj ja chcel spýtať či to niekto nevie....
Prečo DPB nepraktizuje takýto odpredaj do východných zemí, nie zrovna do Kórei (tam by som nepredal ja osobne radšej ani prehrdzavelý skelet). Ale tie vyradené K2 možno by našli uplatnenie v nejakom Rumunskom meste alebo na Ukrajine...
Skončil tam takto pomály celý pôvodný vozový park DDR -T4, KT4, Gotha, Duewag. Je to kôli tomu že nemajú "papiere" kedže ich dostali novostavby. Alebo nie je záujem o tento typ?
Ono pravda tiež že vo východných zemiach sa veľmi kĺbové eliny neosvedčili už od výroby pre náročnejšiu údržbu.