Prvé platidlo na území dnešného Slovenska - keltský Biatec, ktorého plastiku odhalili pri príležitosti vstupu Slovenskej republiky do Eurozóny.
Vie autor komentu toto tvrdenie podlozit?
Som rád, že nie som jediný, kto si to všimol. Debilne napísané oznamy registrujem od aprílovej výluky električiek na Hlavnú stanicu. Ten človek, čo ich píše, evidentne nerozumie významu slov.
Preboha KTO pise vylukove oznamy na zastavkach????????????
Je pekne ze danu osobu bavi hrat sa s fontami, ale tie formulacie su katastrofalne.. jeden priklad za vsetko:
"Linka 1 v smere na ZST Nove Mesto obojsmerne" ? ? ?
To uz fakt mohol pisat Marzy s jeho iNFOrmaciami.. ?
Má viacero zmien. Upravili na ňom nedostatky prototypu. Napr. prototyp mal vyklápacie dvere, ktoré sa pri prednom vytočenom kolese dotýkali pri otvoreni s kolesom. Tento má už dvere ako napr. TEDOM či Solaris.
ja súhlasím, ale vieš ako to na Slovensku chodí... bežne som sa stretol s tým, že napr. robotníci na ceste použíjú značku minimálna povolená rýchlosť miesto maximálnej a pod.
ale samozrejme, to nie je obhajoba, ako vravíš, sú za to platení a menej by to obmedzilo dopravu...
Žial nedostatok kĺbových autobusov - aj pri tejto výluke je vidno že sa zaspalo na vavrínoch. DPB by mal vážne uvažovať aspon zo zapožičaním nejakých vozov z Viedne.
Inak ked sa opravuje trať, nevie niekto prečo sa upustilo od opráv postupne po jednej koľaji? -tak že na začiatok aj koniec opravovanej časti trate sa dá výhybka " tzv Kalifornian" a dočasne je jedna kolaj obojsmerná kým druhá sa opravuje.
Sa pamätám, že práve račianska radiála v úseku od Rač. mýta po žel. st. Vinohrady sa tak opravovala nejak zač. 90tich rokov.
Už to sa to nerobobí kôli bezpečnosti, neumožnuje to už legislatíva?
Ešte jedna je možnosť spraviť PX súpravy (T3 spriahnuté zadkami k sebe) a tak obsluhovať neopravovaný úsek. Tiež ale treba na koniec prerušenej trati dať "Kalifornien". Tento spôsom sa používa pri opravách tratí v Plzni.
Jeden alebo druhý spôsom by umožnil vypraviť menej autobusov na náhradnú dopravu, príp. žiadne.
Pretože rekonštrukcia trate sa robí pohodlnejšie, keď je z nej premávka vylúčená úplne. Traťovákom to (bohužiaľ) vždy niekto schváli. Však prečo by komlikovali život sebe, keď môžu iným?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
stevo